ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επικοινωνιακός «πόλεμος»

Του Χρίστου Ζαβού

Του Χρίστου Ζαβού

Επιτέλους! Έστω και αργά οι ομάδες μας ξύπνησαν και συμπορεύτηκαν με τη σύγχρονη εποχή. Αποφάσισαν να ασχοληθούν με ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια που αφορούν τη λειτουργία ενός οργανισμού, εταιρείας ή και ομάδας.

Η επικοινωνία στη σύγχρονη εποχή είναι εξίσου σημαντική όσο και η ίδια η πραγματικότητα. Έστω και αργά το κατάλαβαν. Ξέρεις… στον πλανήτη δαπανούνται δισ. από εταιρείες κολοσσούς ή μικρότερου μεγέθους προκειμένου να πλασάρουν μια εικόνα διαφορετική σε σχέση με την πραγματικότητα. Ακόμη και τα μέλη της Μαφίας εδώ και χρόνια ξοδεύουν πακτωλό χρημάτων για να παρουσιάζονται ως κοινωνικοί ευεργέτες.

Οι ομάδες μας για χρόνια τώρα αγνοούσαν τη δημόσια εικόνα τους. Ή καλύτερα ίσως να επέλεγαν λανθασμένες μεθόδους προκειμένου να βγάλουν προς τα έξω την εικόνα ενός υγιούς οργανισμού. Κυριότερη τακτική τους η προσπάθεια φίμωσης δημοσιογράφων. Πίστευαν ή εξακολουθούν να πιστεύουν ότι με το να αναγκάσεις τον ρεπόρτερ να κλείσει το στόμα του ή να αφήσει το keyboard του στην άκρη, θα παραμείνει το προφίλ τους ατσαλάκωτο.

Πλέον, αρκετές είναι οι ομάδες που άφησαν τα παλιομοδίτικα τρικ. Αποφάσισαν, ορθώς, να ασχοληθούν με τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι δε λεμεσιανές ομάδες «ίδρυσαν» το δικό τους τηλεοπτικό κανάλι στο ίντερνετ, απασχολώντας κάθε τρεις και λίγο με ωραίο τρόπο τους οπαδούς.

Δεν φτάνει μόνο αυτό, από φέτος προσέθεσαν και το καλλιτεχνικό κομμάτι. Ο δε Απόλλωνας με την Ελένη Χατζίδου, η δε ΑΕΛ διοργανώνει μια αρκετά ελκυστική συναυλία για τους fan του είδους, με Βασίλη Παπακωνσταντίνου και Γιάννη Ζουγανέλη.

Με αυτά και με αυτά, οι ομάδες γενικώς θα πρέπει να βρουν τρόπους ούτως ώστε να δελεάζουν τον φίλαθλο-πελάτη και να τον φέρουν πιο κοντά στην ομάδα.

Όλα αυτά μπορεί να μοιάζουν στο καθένα ως λεπτομέρειες, μόνο που μάλλον κάνει λάθος. Η επικοινωνιακή πολιτική είναι πλέον ζωτικής σημασίας ανάγκη για κάθε ομάδα που επιθυμεί να ενισχύει το brand name της. Η όποια κίνηση πάνω σ’ αυτό τον άξονα, χαϊδεύει κατά κάποιο τρόπο τον φίλαθλο. Και όπως όλοι γνωρίζουμε… η ικανοποίηση του πελάτη είναι το Α και το Ω για κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Χρίστου Ζαβού

Χρίστος Ζαβός: Τελευταία Ενημέρωση

X