ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:09
 

Γιατί ένα Landing Page «πουλά» περισσότερο από ένα Home Page;

Του Σπύρου Τινή*

Δύο Φίλοι πήγαν σε ένα μπάρ ένα βράδυ γύρω στις 6μμ. Κάθισαν στις συνηθισμένες θέσεις τους. Ένας σερβιτόρος τους έδωσε το μενού (Home Page) του μπάρ.

Ο ένας από τους φίλους ενώ έβλεπε το μενού (Home Page), ένα φυλλάδιο (Landing Page) γλίστρησε και έπεσε στο τραπέζι.
 
Έγραφε “Happy hours on Beer- Flat 50% off (11 am -8 pm)”

Ξεχάστε το μενού λέει ο ένας φίλος, φέρε μπύρες λέει στο γκαρσόνι . Conversion!

Το μενού είναι η αρχική σελίδα (Home Page) του εστιατορίου και το φυλλάδιο είναι η καταληκτική σελίδα (Landing Page).
 
Η προσφορά μπορεί να είχε εκτυπωθεί στο μενού (Home Page), αλλά:
 Η πιθανότητα να χανόταν στα πολλά ήταν πιο μεγάλη.
 Δεν είναι ρεαλιστικό να εκτυπώσετε ξανά τα μενού, κάθε φορά για μια νέα προσφορά.

Δύο κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους οι σελίδες προορισμού (Landing Pages) είναι τόσο δημοφιλής όσο είναι:
 Συγκεκριμένη Προσφορά - Κανένας σύνδεσμος πλοήγησης. Χωρίς περισπασμούς. Υπάρχει μόνο ένα μέτρο που πρέπει να ληφθεί, και αυτό είναι η μετατροπή (Conversion).
 Ευελιξία - Είναι πιο εύκολο και αποδοτικό να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού (Landing Page), αντί για την αναδιαμόρφωση της ιστοσελίδας σας,  κάθε φορά που έχετε μια νέα προσφορά.

Ενδεχομένως να είχαν παραγγείλει μπύρα ούτως ή άλλως, αλλά ένα ωραίο φυλλάδιο με λαμπερά χρώματα και μια τολμηρή προσφορά, έκανε την απόφασή  τους πολύ πιο απλή, σχεδόν χωρίς καν να σκεφτούν (Conversion).

Αυτή είναι η «ομορφιά» μιας σελίδας προορισμού (Landing Page). Αυξάνει τις πιθανότητες της μετατροπής (Conversion) αισθητά.

Ας πάρουμε ένα άλλο παράδειγμα - από την Εκπαίδευση.

Αν έχετε δύο προγράμματα - ένα Προπτυχιακό και ένα Μεταπτυχιακό, θα τα προσφέρατε και τα δύο σε μία μόνο σελίδα; Δεν θα έπρεπε!

Ο στόχος, για τα προγράμματα αυτά είναι διαφορετικός, όπως οι προτεραιότητες και οι ανησυχίες τους?
 
Άρα πιστεύετε ότι έχει νόημα να έχουμε ξεχωριστές σελίδες προορισμού (Landing Pages) για κάθε πρόγραμμα;

Σκεφτείτε το!

*Ο Σπύρος Τινής (PhD, DBA) είναι Διευθυντής Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας  στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Σχόλια αναγνωστών

Άνοιξε τον ασκό του Αιόλου η πρόταση Ακιντζί

«Ο κ. His Master`s Voice ξαναμίλησε!»
ΑΚΑ  |  09:12

Αρχιεπίσκοπος: Γιατί δεν πήγα στην κηδεία του Δ. Χριστόφια

«"......κάλεσαν τον Άγιο αδελφό"!!! O ένας βαγαπόντης λέγει τον άλλο βαγαπόντη ΑΓΙΟ! Μα πότε εν ...»
ΑΚΑ  |  18:26

Πρόταση Ακιντζί για δημιουργία κοινής επιτροπής για υδρογονάνθρακες

«Η πρόταση Ακκιντζί δίνει την ευκαιρία στον Αναστασιάδη να δείξει πόσο έξυπνος είναι. Αν είναι! »
ΑΚΑ  |  18:23

Πρόταση Ακιντζί για δημιουργία κοινής επιτροπής για υδρογονάνθρακες

«Μόνο υπό τον όρο να στήσουν επιτροπή που θα αναλάβει την επιστροφή περιουσι`ων προσφύγων.»
Varoshiotis  |  20:48

Προσωπικότητες στην ''Κ'': Τελευταία Ενημέρωση

X