ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 21:28
 

«Ακούσαμε, κρίναμε, επιμείναμε και πετύχαμε – Τσερίου με δύο λωρίδες»

Tου Ανδρέα Παπαχαραλάμπους*

Το φλέγον θέμα της ανάπλασης της οδού Τσερίου απασχόλησε συχνά την κοινή γνώμη την τελευταία τριετία, αποτελώντας ένα, ομολογουμένως, δισεπίλυτο ζήτημα. Με την τελευταία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 10 Ιουλίου 2018, το πολυσυζητημένο αυτό θέμα έχει επιτέλους φτάσει οριστικά στο τέλος του: προχωρούμε με τον επανασχεδιασμό της οδού Τσερίου, με δύο λωρίδες και χωρίς νησίδα.

Η οδός Τσερίου αποτελεί έναν από τους εμπορικότερους και πολυσύχναστους οδικούς άξονες του Στροβόλου, με χιλιάδες συμπολίτες μας να τη διασχίζουν καθημερινά, λόγω της καίριας γεωγραφικής της θέσης. Με οικίες και μικρές επιχειρήσεις εκατέρωθεν, η ‘Τσερίου’ δεν είναι ένας υπεραστικός δρόμος, αλλά πρωτίστως μία εμπορικού χαρακτήρα οδός, που εξακολουθεί, όμως, να διατηρεί τον τοπικό χαρακτήρα της.

Η εν λόγω απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, επιβεβαίωσε ότι ο Δήμος Στροβόλου δεν επαναπαύεται με εύκολες, έτοιμες λύσεις. Πολλές ήταν οι συναντήσεις που προηγήθηκαν και εκτενείς ήταν οι συζητήσεις που έγιναν επί του θέματος, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Αντιλαμβανόμενοι το χρέος μας προς τους συμπολίτες μας και με κύριο γνώμονα ότι οποιεσδήποτε αποφάσεις θα έχουν αντίκτυπο στην καθημερινότητα χιλιάδων συνανθρώπων μας για τις επόμενες δεκαετίες, αλλά και στην εμπορική ζωή της περιοχής, οφείλαμε να λάβουμε υπόψη και να εξετάσουμε προσεκτικά κάθε προτεινόμενη επιλογή, τόσο από τα αρμόδια κυβερνητικά τμήματα, όσο και από τους επηρεαζόμενους φορείς, που φυσικά θα είναι οι άμεσοι αποδέκτες των αποφάσεων και των επιλογών μας.

Για τον λόγο αυτό, το Δημοτικό Συμβούλιο έκρινε ως μη αποδεκτό το προτεινόμενο από τα κυβερνητικά τμήματα σχέδιο, το οποίο προνοούσε τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και συγκεκριμένα, δύο για τα αυτοκίνητα και μία για τα λεωφορεία, καθώς θα έπληττε τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, όχι μόνο του δρόμου αυτού, αλλά και της όλης περιοχής.

Προχωρούμε, πλέον, με τον επανασχεδιασμό της Τσερίου με δύο λωρίδες χωρίς νησίδα, στη βάση των αρχών της βιώσιμης κινητικότητας. Βασικοί άξονες και στόχοι του σχεδίου είναι η διατήρηση των ήπιων κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών της οδού, για την ενίσχυση και ενδυνάμωση της εμπορικής ανάπτυξης κατά μήκος της, η ασφαλής διέλευση πεζών και οχημάτων, η δημιουργία πλατιών πεζοδρομίων, συχνών διαβάσεων και επαρκών χώρων στάθμευσης και τέλος, η ενίσχυση του περιβαλλοντικού χαρακτήρα της, με δεντροφυτεμένα πεζοδρόμια. Με αυτά πλέον τα δεδομένα, η Τσερίου θα παραμείνει ένας δρόμος πρωτίστως για τους ανθρώπους και λιγότερο για τα αυτοκίνητα.

Αυτόν, ακριβώς, τον χαρακτήρα της επιδιώξαμε συνειδητά να διαφυλάξουμε.

Ακούσαμε, κρίναμε, επιμείναμε. Και πετύχαμε.

Υ.Γ. Τα αρμόδια Κυβερνητικά Τμήματα να σεβαστούν τις αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου και του Δημοτικού Συμβουλίου Στροβόλου και να προχωρήσουν άμεσα στην υλοποίησή τους.

*Ο Αντρέας Παπαχαραλάμους είναι δήμαρχος Στροβόλου

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Σχόλια αναγνωστών

Καθηγητής Γυμνασίου θετικός στο νάρκοτεστ στη Λεμεσό

«αμάν κακό!!!! δηλαδή, κατά τον αρθρογράφο οι ολλανδοί, πορτογάλλοι, ισπανοί, βέλγοι, ελβετοί, ιταλοί, ...»
αγια ολαν  |  15:50

Χλωρακιώτης: Από τη ΣΠΕ Στροβόλου τα δάνειά μου των 18 εκατ. ευρώ

«το ότι σεν είσαι στην φυλακή είναι το πρόβλημα αυτού του τόπου....»
Αρμαγεδών  |  13:09

43χρονος εξωθούσε γυναίκες στην πορνεία

«Εκείνος ο υπουργός έκανε και άλλουσ φόνους. Π.χ. στον συναγωνιστή του Στεφανίδη, κλπ. Γι` αυτόν να ...»
CGA  |  08:29

Οι θεσμοί δοκιμάζουν τις αντοχές της κοινωνίας

«Το άρθρο συνεχίζει: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά αιτήματα της έρευνας είναι η εντύπωση που υπάρχει ότι ...»
Yiannos  |  10:42

Προσωπικότητες στην ''Κ'': Τελευταία Ενημέρωση