ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:04
 

F1: Ο Ρικιάρτο πρίγκιπας στο Μονακό

Οδήγησε μαεστρικά παρά το πρόβλημα ισχύος που αντιμετώπισε

Newsroom 24sports

Τα μεγάλα δράματα που ίσως περιμέναμε δεν τα ζήσαμε στο Μονακό, αλλά ο Ντάνιελ Ρικιάρτο πήρε δικαίως το χειροκρότημα και την καρό σημαία στο διάσημο GP της F1. Με πρόβλημα ισχύος του κινητήρα από τα μέσα του αγώνα, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ που έδειχνε ταχύτερος αλλά ότι τόσο ώστε να τον προσπεράσει.

Ο Λούις Χάμιλτον πήρε την τρίτη θέση επίσης με κόπο, αφού τα ελαστικά του ήταν τελειωμένα από νωρίς ενώ ο Ράικονεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Μπότας για να πάρει την τέταρτη.

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Οκόν, Γκαζλί, Χούλκενμπεργκ, Φερστάπεν και Σάινθ. Πρώτη φετινή εγκατάλειψη για τον για τον Αλόνσο.

Ο αγώνας

Σε μια πίστα που τα προσπεράσματα είναι δύσκολα σαν αυτή του Μονακό, η «δράση» προκύπτει από τα λογής λογής απρόοπτα που μπορεί να σου τύχουν. Η Red Bull έμοιαζε και ήταν το πιο γρήγορο μονοθέσιο του τετραημέρου, αλλά η ατυχία από τη μια του Φερστάπεν που τον άφησε εκτός κατατακτήριων δοκιμών και να ξεκινά τελευταίο και από την άλλη του Ρικιάρτο άλλαξαν τα δεδομένα.

Ο Ντάνιελ έμοιαζε άνετος στην πρωτοπορία μπροστά από το Φέτελ, όμως ένα πρόβλημα ισχύος του κινητήρα έφερε το Γερμανό να κολλά πίσω του. Το ίδιο σκηνικό και με τον Μπότας πίσω από τον Ραικόνεν στη μάχη της τέταρτης θέσης. Ο Αυστραλός όμως διαχειρίστηκε εξαιρετικά την κατάσταση και μπόρεσε να κρατά πίσω του τον Φέτελ, ενώ το Γερμανό πλησίασε και ο Χάμιλτον που είχε καθαρό πεδίο μπροστά του.

Ήταν φανερό πως ο Ρικιάρτο καθυστερούσε τους πάντες και δημιούργησε τρενάκι πίσω του, όμως η ομάδα του ήταν απόλυτα ικανοποιημένη και στον 50ο γύρο του ζήτησαν να συνεχίσει ακριβώς έτσι. Στον γύρο Νο53, ο Φερνάντο Αλόνσο, που έδινε μάχη με τον Γκαζλί για την έβδομη θέση, είδε το κιβώτιο ταχυτήτων του να βγάζει καπνούς και βίωσε την πρώτη φετινή του εγκατάλειψη.

Την ίδια ώρα ο Φερστάπεν έβαλε την hypersoft γόμα και αφού προσπέρασε το Σάινθ για την ένατη θέση έκοβε «μαχαίρι» την απόσταση από την άλλη Force India του Χούλκενμπεργκ. Όταν τον έφτασε, ήταν ακριβώς μπροστά τους ο Γκαζλί της Toro Rosso και μια μάχη στον 64ο γύρο μόλις ξεκινούσε. Ο Γκαζλί τους κρατούσε πίσω αλλά στον 72ο γύρο το ατύχημα του Χάρτλι με τον Λεκλέρκ ήρθε να φέρει ένα virtual safety car που ουσιαστικά μας τελείωσε κάθε ενδιαφέρον στην πίστα αφού οι διαφορές άνοιξαν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom 24sports

Σχόλια αναγνωστών

Εκτός διαπραγματευτικής ομάδας για Κυπριακό το ΑΚΕΛ

«Στην Κύπρο ψηφίζουμε κυβέρνηση με δημοκρατικές διαδικασίες εκλογών και πλειοψηφία, για να κυβερνάει ...»
Ανώνυμος  |  22:52

Εντοπίστηκαν 40 μετανάστες στην περιοχή του Κάτω Πύργου

«Στείλετε πίσω όλους αυτούς που αποδεδειγμένα είναι ψεύτες και εξυπηρετούν αλλότριους σκοπούς. Και αυ ...»
ΑΚΑ  |  09:49

Παυλόπουλος: Δε νοείται συνομοσπονδία με τη μορφή που κάποιοι θα ήθελαν

«ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ… ΥΠΝΟΒΑΣΙΕΣ Σήμερα, η Κυπριακή Δημοκρατία είναι σεβαστή ανά το παγκόσμιο επειδή, πρωτίστως, ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης, Β.Α., Μ.Α.  |  12:16

Βαφτίζουν ως «χαλλούμι» λευκό τυρί από αγελαδινό γάλα

«Συνεχίζεται να επιδοτείτε τους εκατομμυριούχους αγελαδοτρόφους ρε αρνιά, μόλις πρόσφατα αποκαλύφθηκε ...»
Αρμαγεδών  |  08:07

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση