ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΑΠΟΕΛ: Εδώ είναι πρώτος με διαφορά

Το τμήμα μάρκετινγκ του ΑΠΟΕΛ έκανε πράξη την υπόσχεσή του

24sports.com.cy

info@24sports.com.cy

Όπως συμβαίνει κάθε καλοκαίρι έτσι και σε αυτό οποιαδήποτε μέρα μπορεί να μας επιφυλάσσει είδηση. Τέτοια μέρα ήταν και η χθεσινή Κυριακή αφού το ρεπορτάζ του ΑΠΟΕΛ πρόκυψε μια είδηση που δεν ήταν όμως αγωνιστική αλλά ίσως επηρεάσει σε κάποια φάση το αγωνιστικό κομμάτι.

Οι πρωταθλητές ανακοίνωσαν χθες κάποιες πληροφορίες για τα εισιτήρια διαρκείας της νέας σεζόν και έγινε σε όλους μας γνωστό το τι εννοούσαν ακριβώς όταν έλεγαν ότι θα τα χώριζαν σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία λοιπόν (Μόνο ΑΠΟΕΛ) αφορά όλους τους τοπικούς εντός έδρας αγώνες εκτός από τον τελικό κυπέλλου. Η άλλη (LEGEND) αφορά όλους τους εντός έδρας αγώνες που θα δώσει ο ΑΠΟΕΛ σε Κύπρο και Ευρώπη σε όποια διοργάνωση και αν προκριθεί με όποιες ομάδες και αν κληθεί να παίξει σε όποια φάση και αν φτάσει.

Η κίνηση των «γαλαζοκιτρίνων» να κάνουν δύο διαφορετικές κατηγορίες εισιτηρίων διαρκείας ήταν από μόνο της πρωτοποριακή ωστόσο η κατηγορία LEGEND είναι πραγματικά κάτι καινούργιο και ξεχωριστό που σηκώνει πολύ συζήτηση. 

Το λέμε αυτό γιατί ο ΑΠΟΕΛ είναι η μόνη ομάδα στην Κύπρο που θα μπορούσε να εκδώσει τέτοιου τύπου εισιτήριο διαρκείας και το feedback που παίρνει από τον κόσμο να είναι θετικό. Οι «γαλαζοκίτρινοι» την τελευταία δεκαετία μετρούν 6 παρουσίες σε ομίλους Ευρωπαϊκής διοργάνωσης με τις 4 να είναι συνεχόμενες ενώ έχουν καταγράψει και πορείες μέχρι τους «16» του Europa League και τους «8» του Champions League. Ουσιαστικά αυτές οι επιτυχίες τους έδωσαν το δικαίωμα να προπωλούν εισιτήρια για αγώνες που δεν είναι καν βέβαιο ότι θα τους δώσουν χωρίς να προκαλούν μουρμούρα από τον κόσμο της ομάδας.

Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι αν η ομάδα τελικά δεν πάρει το εισιτήριο πρόκρισης σε ομίλους Ευρωπαϊκής διοργάνωσης τότε στην πράξη βγαίνει χαμένος. Πόσο όμως αυτό ισχύει, αν τελικά ισχύει; Σύμφωνα με το παράδειγμα που παρέθεσε η διοίκηση του ΑΠΟΕΛ* το ρίσκο για κάποιον που θέλει να αγοράσει εισιτήριο διαρκείας Legend είναι ελάχιστο. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι οι πρωταθλητές πολύ δύσκολα δεν θα αγωνιστούν σε play-offs Ευρωπαϊκής διοργάνωσης. 

Συγκεκριμένα για να γίνει αυτό οι «γαλαζοκίτρινοι» πρέπει να αποκλειστούν από τον 2ο προκριματικό γύρο όπου οι περισσότερες ομάδες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πιο κάτω. Σε αντίθετη περίπτωση ο ΑΠΟΕΛ θα βρίσκεται είτε στα play-offs του Champions League είτε του Europa League. Σε τέτοιους αγώνες το εισιτήριο δύσκολα θα ήταν πιο φτηνό από 20 ευρώ επομένως ακόμη και να μην μπει ομίλους η ομάδα η πραγματική ζημιά για όσους θα αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας τύπου Legend θα είναι μόλις 10 ευρώ. Από την άλλη αν η ομάδα περάσει σε ομίλους αυτομάτως ο ΑΠΟΕΛίστας βγαίνει κερδισμένος, πόσο μάλλον η ομάδα να προχωρήσει και παραπέρα.

Πέραν όμως από την κατηγορία Legend και η κατηγορία Μόνο ΑΠΟΕΛ δείχνει ότι η διοίκηση νοιάζεται και για τους φίλους της ομάδας που διαθέτουν λιγότερους οικονομικούς πόρους ή που ενδιαφέρονται μόνο για τους τοπικούς αγώνες. Το γεγονός ότι δίνεται η ευκαιρία στον ΑΠΟΕΛίστα να επιλέξει την κατηγορία εισιτηρίου διαρκείας που επιθυμεί δίνει πολύ περισσότερη ελευθερία στους φίλους της ομάδας να διαλέξουν το ιδανικό, γι’ αυτούς, πακέτο.

Το μοναδικό «φάουλ» που μπορούμε να βρούμε στην εξαγγελία των δύο κατηγοριών για τα εισιτήρια διαρκείας είναι το γεγονός ότι σε περίπτωση εισόδου της ομάδας σε ομίλους Ευρωπαϊκής διοργάνωσης δεν θα πωλούνται πακέτα εισιτηρίων. Αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι όσοι αγοράσουν εισιτήριο κατηγορίας Μόνο ΑΠΟΕΛ για να παρακολουθήσουν στην συνέχεια Ευρωπαϊκούς αγώνες της ομάδας τους θα πρέπει να αγοράσουν το κάθε εισιτήριο ξεχωριστά.

Βέβαια πολλά θα εξαρτηθούν από την κοστολόγηση που θα έχουν τελικά τα εισιτήρια σε κάθε διάζωμα αλλά και σε κάθε αγώνα ξεχωριστά. Η λογική λέει ότι η διοίκηση των «γαλαζοκιτρίνων» θα λάβει υπόψιν της τις τιμωρίες που κουβαλά η ομάδα για την νέα σεζόν και θα διαμορφώσει τις τιμές των διαρκείας αναλόγως. Αυτές θα τις ξέρουμε αναλυτικά στις 22 του μήνα όπου και θα μπορούμε να έχουμε εντελώς ολοκληρωμένη άποψη.

Εν πάση περιπτώσει, το τμήμα μάρκετινγκ του ΑΠΟΕΛ έκανε πράξη την υπόσχεσή του και όντως παρουσίασε κάτι πολύ πρωτοποριακό για τα Κυπριακά δεδομένα. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω ίσως ο ΑΠΟΕΛ να ήταν η μόνη ομάδα που είχε την πρακτική ευχέρεια να το κάνει αυτό αφού οι Ευρωπαϊκές του επιτυχίες του έδωσαν το δικαίωμα. Πέραν όμως από το δικαίωμα του έδωσαν και τις απαραίτητες γνώσεις.

Οι «γαλαζοκίτρινοι» είναι πολύ μπροστά σε ότι αφορά τον τομέα του μάρκετινγκ σε σχέση με τις άλλες Κυπριακές ομάδες και αυτό οφείλεται στα αμέτρητα ταξίδια που έκανε η ομάδα στο εξωτερικό όλα αυτά τα χρόνια. Από αυτά αποκόμισε τεράστιες εμπειρίες και γνώσεις που τις εφαρμόζει τώρα και στην χώρα μας δείχνοντας τον δρόμο και στις υπόλοιπες ομάδες.

*Σύμφωνα με το παράδειγμα που έδωσε η διοίκηση του ΑΠΟΕΛ στην χθεσινή ανακοίνωση το περσινό εισιτήριο διαρκείας στην κατηγορία SILVER κόστιζε 345 ευρώ ενώ φέτος το αντίστοιχο εισιτήριο για την κατηγορία LEGEND θα στοιχίζει 375 ευρώ, δηλαδή 30 ευρώ περισσότερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

24sports.com.cy

ΑΠΟΕΛ: Τελευταία Ενημέρωση