ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Cosco Θα κάνei τον Πειραιά το μεγαλύτερο κομβικό λιμάνι της Ευρώπης

Ανέφερε ότι μόλις τέθουν σε εφαρμογή οι συμφωνίες θα ξεκινήσει τις επενδύσεις

ΠΗΓΗ: skai.gr

Τη δέσμευσή του ότι σκοπός της Cosco είναι να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά το μεγαλύτερο κομβικό λιμάνι της Ευρώπης διατύπωσε το Σάββατο ο πρόεδρος της Cosco Xu Lirong, ο οποίος έγινε δεκτός από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, μία μέρα μετά την υπογραφή της συμφωνίας με την οποία το 67% του λιμανιού πέρασε επισήμως στα χέρια της εταιρείας αντί περίπου 370 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο «ισχυρός άνδρας» της Cosco, «μόλις τεθούν σε εφαρμογή οι συμφωνίες, εμείς θα ξεκινήσουμε τις επενδύσεις μας για την αναβάθμιση υποδομών του λιμανιού του Πειραιά».

Αυτό, διευκρίνισε, αφορά όχι μόνο την προβλήτα των κοντέινερ αλλά και αφορά και τα κρουαζιερόπλοια και την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.

«Όλες οι δουλειές μας εδώ στην Ελλάδα απολαμβάνουν τη μεγάλη υποστήριξη και συμπαράσταση από την Ελληνική κοινωνία. Ιδιαίτερα για το project για το ΣΕΠ (Σταθμό εμπορευματοκιβωτίων). Όπως ξέρετε έγινε μεγάλη αύξηση στη διακίνηση κοντέινερ στο ΣΕΠ. Η θέση του ΣΕΠ στον κλάδο αυτό έχει ανέβει θεαματικά και μετά την επέκταση του προβλήτα τρία που τώρα είναι υπό κατασκευή, πιστεύουμε ότι θα το τελειώσουμε το έργο αυτό εντός του 2016 οπότε η διακίνηση από το λιμάνι του Πειραιά θα είναι η μεγαλύτερη στη Μεσόγειο» επισήμανε ο κ. Xu.


Διευκρίνισε δε ότι η Cosco θα δώσει μεγάλη σημασία στις εργασιακές σχέσεις της εταιρείας με τους εργαζόμενους και θα καταστήσει τον ΟΛΠ μια φιλοπεριβαλλοντική εταιρεία, ενώ διαβεβαίωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ότι «θα κάνουμε ό,τι μπορούμε, να τηρήσουμε τους ελληνικούς νόμους και να κάνουμε τις επενδύσεις μας σωστά». .

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εξέφρασε την ευχή η επένδυση της Cosco να είναι η αφετηρία και άλλων πολλών επενδύσεων στην Ελλάδα.

Γενικότερα σημείωσε ότι οι σχέσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και την Κίνα γίνονται ολοένα και πιο στενές, ενώ τόνισε πως η χώρα μας είναι υπέρ της μεγαλύτερης προσέγγισης της Κίνας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, διαβεβαιώνοντας ότι θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ο κ. Παυλόπουλος σημείωσε ότι η Κίνα, το 2008 έκανε δύο σημαντικές επιλογές για την Ελλάδα, πρώτον διάλεξε την Ελλάδα ως πύλη εισόδου της στην Ευρώπη, «και η δεύτερη και συνακόλουθη επιλογή, είναι ότι διάλεξε τον Πειραιά ως το πρώτο σημείο διέλευσης προς την Ευρώπη ύστερα από την διώρυγα του Σουέζ».

Σημειώνεται ότι η αντιπαράθεση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα για τις ιδιωτικοποιήσεις προκάλεσε την αντίδραση της αντιπολίτευσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση