ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Μαρτυρία στην«Κ»: «Οταν έφτασα, το σκάφος ήταν ακυβέρνητο»

Ψευδείς οι ισχυρισμοί για παρουσία πολιτικών προσώπων εντός του σκάφους, υπογραμμίζεται

Kathimerini.gr

«Είχε ρήγματα και γέμιζε νερά», λέει στην «Κ» ο Αντώνης Μαλτέζος, ο οποίος κλήθηκε να ρυμουλκήσει το ταχύπλοο που εμβόλισε το τουριστικό σκάφος στην Αίγινα την περασμένη Τρίτη.

Καθώς οι ναυαγοί του τουριστικού σκάφους «Αντωνία» διασώζονταν από τη θάλασσα την περασμένη Τρίτη, ο Αντώνης Μαλτέζος κλήθηκε να ρυμουλκήσει το ταχύπλοο που προκάλεσε το πολύνεκρο δυστύχημα μεταξύ του χωριού Πέρδικα και της νησίδας Μονή. Οπως δηλώνει στην «Κ», τον είχε καλέσει φίλος του 77χρονου χειριστή του ταχυπλόου. «Οταν έφτασα, το ταχύπλοο ήταν ακυβέρνητο, είχε ρήγματα και γέμιζε νερά», λέει. Υποστηρίζει ότι έκανε μια πρόχειρη στεγανοποίηση για να το οδηγήσει στο λιμάνι, χωρίς τους επιβάτες, οι οποίοι το εγκατέλειψαν με άλλα σκάφη. Ο χειριστής είχε επιβιβαστεί μόνος του σε σκάφος που τον οδήγησε στη στεριά και συνελήφθη με καθυστέρηση σχεδόν τριών ωρών.

Το γεγονός ότι δεν υπήρξε άμεση σύλληψή του κατά την αποβίβαση στο λιμάνι περιέπλεξε την υπόθεση, προκαλώντας πολιτικές αντιπαραθέσεις και ερωτηματικά για την πραγματική ταυτότητα των επιβατών αλλά και του κυβερνήτη του ταχυπλόου. Σύμφωνα με το Λιμενικό, ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος, χειριστής του ταχυπλόου, συνελήφθη στις 15.30, αφού ο ίδιος προσήλθε αυτοβούλως στο λιμεναρχείο (το Λιμενικό είχε ειδοποιηθεί για το δυστύχημα στις 12.30). Οπως φαίνεται, ο αριθμός και τα ονόματα των επιβατών του ταχυπλόου προκύπτουν εκ των υστέρων από μαρτυρίες.

«Πρώτο μέλημα του Λιμενικού ήταν να σωθούν οι άνθρωποι και αμέσως άρχισε η διαδικασία διερεύνησης. Ο πιο αντικειμενικός κριτής μπορεί να καταλάβει ότι το Λιμενικό έδρασε με μεγάλη ταχύτητα», δηλώνει στην «Κ» ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας.

Χθες το πρωί, προτού δημοσιοποιηθεί η ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος με όλα τα ονόματα των επιβατών, ο κ. Δρίτσας γνωστοποίησε σε ΜΜΕ τις ταυτότητες όσων βρίσκονταν στο ταχύπλοο. Οπως λέει, έδωσε τα ονόματα γιατί αναμενόταν σχετική ανακοίνωση αφού ρωτήθηκε από δημοσιογράφο εάν στο σκάφος επέβαιναν πολιτικά πρόσωπα και θέλησε να δείξει ότι οι συγκεκριμένοι επιβάτες «δεν είναι γνωστοί και δεν σηματοδοτούν κάτι».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Λιμενικού, στο ταχύπλοο επέβαιναν δύο γυναίκες 65 και 80 ετών, ένας άντρας 83 ετών, ενώ χειριστής του σκάφους ήταν ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος, ο οποίος απολογείται σήμερα στην Ε΄ τακτική ανακρίτρια Πειραιά. Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια και βαριά σωματική βλάβη, καθώς και για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια. Ο ξάδερφός του, δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος, είχε αναλάβει αρχικά την υπεράσπισή του, αλλά χθες αποσύρθηκε και νέος συνήγορός του ανέλαβε ο Γιάννης Ηρειώτης.

Από τη σύγκρουση σκοτώθηκαν ο κυβερνήτης του τουριστικού σκάφους «Αντωνία» Στυλιανός Τρίμης, 58 ετών, ο Θεοδόσιος Κατιφές, 44 ετών, και η κόρη του Σεβαστή Κατιφέ, 5 ετών, καθώς και ο 35χρονος C. J. ο οποίος δεν έχει ακόμη αναγνωριστεί επίσημα από οικείους του.

Λίγο πριν από την ανακοίνωση του Λιμενικού, η κυβερνητική εκπρόσωπος Ολγα Γεροβασίλη σε δελτίο Τύπου ανέφερε ότι η κυβέρνηση ζήτησε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να εντοπίσει όσους υποστήριξαν στο Διαδίκτυο ότι στο ταχύπλοο επέβαιναν υπουργικά στελέχη. «“Ανακάλυψαν” στους επιβαίνοντες στο φονικό ταχύπλοο και στην παρέα του κατηγορουμένου τους υπουργούς Αλέκο Φλαμπουράρη, Γιώργο Σταθάκη και Θοδωρή Δρίτσα. Αφού το δυστύχημα έγινε στην Αίγινα και δύο εκ των τριών υπουργών έχουν σπίτι στην Αίγινα, άρα αυτοί προκάλεσαν το δυστύχημα. Η τραγωδία όμως δεν αφήνει περιθώρια ανοχής σε ψεύδη», ανέφερε. Αμεση ήταν η απάντηση της αντιπολίτευσης. Ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης ζήτησε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των επιβατών του ταχυπλόου «για να σταματήσουν οι ψίθυροι».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

X