ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ρεκόρ δαπανών για λόμπινγκ από Google και Facebook το 2018

Το 2017 η Google είχε δώσει σε κάθε είδους λομπίστες 18,04 εκατ. δολάρια ενώ το Facebook 12,62 εκατ. δολάρια.

ΑΜΠΕ

Ρεκόρ δαπανών για επηρεασμό της αμερικανικής κυβέρνησης έκαναν πέρυσι οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες. Η Alphabet, μητρική της Google, αποκάλυψε στο Κογκρέσο -όπως είναι υποχρεωμένη από την αμερικανική νομοθεσία- ότι το 2018 δαπάνησε 21,2 εκατομμύρια δολάρια, περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά και πιο πολλά από κάθε άλλη αμερικανική τεχνολογική εταιρεία.

Το 2017 η Google είχε δώσει σε κάθε είδους λομπίστες 18,04 εκατ. δολάρια, ενώ το ρεκόρ της μέχρι πέρυσι ήταν το 2012, όταν είχε δαπανήσει 18,22 εκατ. δολάρια. Δεύτερο σε δαπάνες λόμπινγκ πέρυσι, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, ήλθε το Facebook με 12,62 εκατ. δολάρια, επίσης περισσότερα από κάθε άλλο προηγούμενο έτος (το 2017 είχε δαπάνες 11,51 εκατ. δολ).

Τόσο η Google όσο και το Facebook βρέθηκαν το 2018 στο «μάτι του κυκλώνα», καθώς οι αμερικανικές αρχές, το Κογκρέσο, τα μέσα ενημέρωσης και οι καταναλωτές-χρήστες έστρεψαν την προσοχή τους στις πρακτικές των δύο εταιρειών για ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας, ελεύθερου ανταγωνισμού, παραπληροφόρησης, χρήσης αλγόριθμων με πολιτικές και άλλες μεροληψίες, φοροαποφυγής κ.α.

Δύο άλλες τεχνολογικές εταιρείες, η Microsoft και η Apple, που δεν αντιμετώπισαν την ίδια αρνητική δημοσιότητα και πίεση, δαπάνησαν λιγότερα χρήματα σε λόμπινγκ πέρυσι: η πρώτη 9,52 εκατ. δολάρια (περισσότερα από τα 8,5 εκατ. δολ. του 2017, αλλά λιγότερα από το ρεκόρ των 10,5 εκατ. δολ. το 2013), ενώ η δεύτερη 6,62 εκατ. δολάρια (λιγότερα και από τα 7,15 εκατ. δολ. που είχε δαπανήσει το 2017).

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΑΜΠΕ

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Από ψηφιακό χώρο συνάντησης του κοινωνικού μας κύκλου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν να μετατρέπονται όλο και περισσότερο ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Τη στιγμή που υπάρχει μια ομαδική συνομιλία για το κάθε τι, πώς μπορούμε να κάνουμε υγιή χρήση των τσατ χωρίς να χάνουμε ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Δεν σχετίζεται η παγκόσμια εξάπλωση του Facebook με τα ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Ιντερνετ ...
ΠΗΓΗ: Reuters
 |  SOCIAL
X