ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 17:38
 

Test drive: Οδηγούμε τη νέα BMW X1 με όλα της τα gadgets

Απολαυστική στην οδήγηση, προσφέροντας όλα όσα χρειάζεται ο οδηγός και οι επιβάτες του… Ασφάλεια και άνεση στους δρόμους!

Newsroom K

ΕΛΕΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Το Χ1 έχει μια μαγική ικανότητα να σε συναρπάζει στον δρόμο και το νιώσαμε με το που την οδηγήσαμε στους δρόμους της Λευκωσίας και στα περίχωρα.

Είναι γρήγορο, οικονομικο, συμπεριφέρεται τέλεια είτε στην άσφαλτο είτε σε κάποια χωμάτινη διαδρομή και σού δίνει το αίσθημα της ασφάλειας. Ενώ σού δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς ένα πιο μικρό κι ελαφρύ αυτοκίνητο, εντούτοις το κράτημά του στον δρόμο και στις στροφές, τα εξαιρετικά φρένα, η δύναμη και η ελαστικότητα στον κινητήρα είναι πολύ παραπάνω από επαρκείς για ασφαλέστατα προσπεράσματα ή ακόμη και για γρήγορη οδήγηση.

Διαθέτει ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, τα οποία εγγυώνται τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και άνεση οποιαδήποτε στιγμή. Έτσι, μπορείτε να παραμένετε συγκεντρωμένοι σε αυτό που προέχει πραγματικά για σας – την ξέγνοιαστη οδηγική απόλαυση.

• Το Driving Assistant συνδυάζει μια σειρά από εφαρμογές που υποστηρίζονται από κάμερες, όπως είναι η Υποβοήθηση Φώτων Πορείας, η Ένδειξη Ορίων Ταχύτητας, η Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας, η Προειδοποίηση Προσέγγισης και η Προειδοποίηση Πεζών με λειτουργία φρεναρίσματος στην πόλη.

• Το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης διευκολύνει το παράλληλο παρκάρισμα. Είτε ενεργοποιημένο είτε απενεργοποιημένο, το σύστημα μετρά τις διαστάσεις κάθε «υποψήφιας» ελεύθερης θέσης στάθμευσης καθώς το αυτοκίνητο περνά δίπλα από αυτή με χαμηλή ταχύτητα (κάτω από 35 χλμ./ώρα) και σε απόσταση έως και 1,5 μ. από μια σειρά σταθμευμένων οχημάτων. Όταν βρεθεί μια κατάλληλη ελεύθερη θέση στάθμευσης, ο οδηγός απλώς ανάβει τα αλάρμ και το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιού, ενώ ο οδηγός συνεχίζει να χειρίζεται τις ταχύτητες και τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου. Το σύστημα παρέχει επίσης οδηγίες στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου και εκπέμπει πρόσθετα ηχητικά σήματα. Έτσι, ο οδηγός δεν κουράζεται και μπορεί να απολαμβάνει ένα υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας κατά το παρκάρισμα.

• Ο Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κάνει πολύ ευκολότερο το παρκάρισμα σε στενούς χώρους. Η προσέγγιση σε εμπόδια που βρίσκονται πίσω από το αυτοκίνητο υποδεικνύεται τόσο ηχητικά με ένα προειδοποιητικό σήμα όσο και οπτικά με μια ένδειξη στην Κεντρική Οθόνη Ελέγχου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Καθημερινή  |  Geek  |  BMW X1  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Ο πιο εύκολος αντίπαλος, η Λουτ και το αγνοούμενο πόρισμα

«Εσύ και ο συνομιλητής σου, που πολύ βολικά δεν αναφέρεις ποιος είναι, πρέπει να αντιληφθείτε ότι ανήκετε ...»
Yiannos  |  10:15

Γ. Εισαγγελέας: Καμιά σχέση με συγκεκριμένη πώληση τεμαχίου στον Πωμό

«Κάτι μου λέει ότι δεν είναι τυχαία που άρχισε η υπόσκαψη του Γ.Ε. Μετά από διαφωνίες του με κάποιες ...»
CGA  |  09:36

Ζητά βοήθεια η Ερευνητική Επιτροπή για ΣΚΤ

«Eλπίζω όταν αυτή η Επιτροπή τελειώσει το έργο που ανέλαβε, να μην ντρέπεται να κυκλοφορεί στους ...»
knak  |  20:51

GEEK: Τελευταία Ενημέρωση

Το «πιστεύω» της Google, το οποίο πέρασε εδώ και χρόνια στην αφάνεια, ήταν το «Don´t be evil», «Μη κάνεις τίποτα κακό».

20 χρόνια Google

Η πρώτη εκδοχή της μηχανής, που προγραμματίστηκε από τους δύο ιδρυτές το 1996, ονομάζονταν BackRub
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  GEEK