ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τα οφέλη της άσκησης

Η άσκηση κάνει την καρδιά και το καρδιαγγειακό σύστημα ισχυρότερα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Θα ήθελες να πάρεις ένα μαγικό χάπι, το οποίο να σου επιτρέπει να τρως περισσότερο χωρίς να παχαίνεις, να σε απαλλάσσει από το στρες και να ενισχύει την λειτουργία του εγκεφάλου σου; Υπάρχει κάτι που μπορεί να τα κάνει όλα αυτά και πολλά άλλα: η άσκηση!

Παρακάτω είναι 6 από τα πολλαπλά οφέλη της άσκησης, που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις δυναμικά!

1) Ενισχύει την δύναμη του εγκεφάλου.
Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη μνήμη και τη συγκέντρωση. Αυξάνει τη σεροτονίνη, έναν νευροδιαβιβαστή του εγκεφάλου που βελτιώνει την διάθεση, τη συγκέντρωση και τη διαύγεια

2) Διώχνει μακρυά το στρες.
Η άσκηση, η αερόβια κυρίως, μειώνει σημαντικά το άγχος και το στρες, καθώς επίσης βοηθάει στην πρόληψη και στην μείωση της κατάθλιψης. Η τακτική άσκηση μπορεί να μειώσει τις ορμόνες του στρες, όπως η κορτιζόλη και η αδρεναλίνη.

3) Σου δίνει ενέργεια.
Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι ασκούνται το λιγότερο 20 λεπτά την ημέρα, 3 φορές την εβδομάδα, έχουν λιγότερη κούραση και περισσότερη ενέργεια γενικά. Η άσκηση αυξάνει τη ροή του αίματος, η οποία επιτρέπει στο οξυγόνο και στις θρεπτικές ουσίες να φτάσουν στα κύτταρα, δίνοντάς σου ενέργεια για να ανταπεξέλθεις τις καθημερινές σου υποχρεώσεις.

4) Ενισχύει τις σχέσεις (όλων των ειδών).
Η άσκηση μπορεί επίσης να συμβάλει στην ενίσχυση των σχέσεων. Περάστε χρόνο με τον σύντροφο ή τους φίλους σας κάνοντας περπάτημα, ποδήλατο ή μια συνάντηση για έναν αγώνα τένις, αντί να βγείτε έξω για φαγητό. Έχοντας την υποστήριξη των φίλων ή του-της συντρόφου, βοηθά στο να κρατήσεις τους στόχους σου.

5) Βοηθάει στην πρόληψη και μείωση πολλών ασθενειών όπως:
1) καρδιακή νόσο
2) υψηλή αρτηριακή πίεση
3) υψηλή χοληστερόλη
4)διαβήτης τύπου 2
5)αρθρίτιδα
6)οστεοπόρωση
7)απώλεια μυϊκής μάζας
6) Δυναμώνει την καρδιά.

Η άσκηση κάνει την καρδιά και το καρδιαγγειακό σύστημα ισχυρότερα. Η καρδιά σου θα γίνει πιο αποτελεσματική, αυξάνοντας τον όγκο αίματος ανά παλμό και μειώνοντας την καρδιακή συχνότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αντιμετωπίζει πολύ πιο ήπια το στρες και γενικά τις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.Ακόμα και λίγες μέρες μετά την έναρξη της άσκησης το σώμα αρχίζει να προσαρμόζεται, και η αναπνοή είναι πιο εύκολη, το σώμα σου θα αισθάνεται λιγότερη κούραση και ο πόνος θα μειωθεί.
..και καλή γυμναστική!

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Σχόλια αναγνωστών

Στα 3,1 δισ. ευρώ μειώθηκε το εμπορικό έλλειμμα στην Κύπρο

«" Οι συνολικές εξαγωγές ανήλθαν σε €3 δισ, αύξηση 53% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017 (€1 δισ. ...»
Χρίστος  |  17:42

Στα 3,1 δισ. ευρώ μειώθηκε το εμπορικό έλλειμμα στην Κύπρο

«Έλεος.... "Οι εισαγωγές από τον υπόλοιπο κόσμο ανήλθαν σε €171,7 δισ, αύξηση 6,4% σε σύγκριση με ...»
Χρίστος  |  17:38

Επίθεση Αλβανών χάκερς στην ιστοσελίδα της, καταγγέλλει η Αλληλεγγύη

«Το σχόλιο του Ντόμπρος Κελαήδης για τους Αλβανούς στην Κύπρο έχει αφαιρεθεί, γιατί χαρακτηρίστηκε από ...»
Γιάννης Αδειλίνης, online editor «K»  |  13:40

#PoliticsBlog Τα X-files της Χρυσταλλούς, τα ΜΕΔ και τα συρτάρια

«Ποδκιάντροπη τελικά και αυτή η άριστη των αρίστων.»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  12:41

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

Όλα τα έσοδα από τις εισπράξεις θα διατεθούν σε οικογένειες που χρειάζονται οικονομική στήριξη

Αλκυονίδες Fashion Bazaar 2018

Η έναρξη του Bazaar θα γίνει το Σάββατο 24 και Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018 από τις 10.00π.μ. μέχρι τις 5.00μ.μ.
Δελτίο Τύπου
 |  ΓΥΝΑΙΚΑ