ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Διατροφικά tips για να είστε fit στην παραλία

Τι είναι σημαντικό να προσέξουμε για να είμαστε fit στη παραλία αυτό το καλοκαίρι;

Newsroom K

Οι σωστές και έξυπνες διατροφικές επιλογές σε αντίθεση με τις χημικές και ακραίες δίαιτες μπορούν να διαδραματίσουν πολύ σημαντικό ρόλο για τη διατήρηση του βάρους μας, καθώς και για το χάσιμο βάρους ειδικά πριν από τις καλοκαιρινές μας διακοπές.

Άρα καλό είναι να έχουμε κατά υπόψη μας τι είναι σημαντικό να προσέξουμε για να είμαστε fit στη παραλία αυτό το καλοκαίρι.

Μερίδα. Η ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε είναι ιδιαίτερα σημαντική αν θέλουμε να χάσουμε βάρος ή ακόμα και να το διατηρήσουμε. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να προσέξουμε τις ποσότητες που σερβίρονται αν θα επιλέξουμε να φάμε φαγητό από έξω απλά γιατί είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα. Αν μειώσετε την μερίδα σας κατά το ¼ με 1/3 από αυτό που τρώγατε συνήθως, ανάλογα με την περίπτωση, το πιο πιθανό είναι πως θα παρατηρήσετε σιγά σιγά τη διαφορά.

Νερό. Πολύ σημαντικό για την ενυδάτωση του σώματος καθώς και το γεγονός ότι δεν επιτρέπει στον μεταβολισμό να υπολειτουργεί.

Φρούτα και λαχανικά. Πολύ νόστιμα, άφθονες επιλογές ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, ικανά να μας προσφέρουν πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά εκτός από ότι είναι πολύ θρεπτικά, συνιστούν ένα πολύ υγιεινό σνακ, με λίγες θερμίδες που ενδέχεται να μας βοηθήσει να αποφύγουμε την κατανάλωση σνακ με πολλά λιπαρά και θερμίδες καθώς μας οδηγεί να κρατήσουμε πιο σωστές ποσότητες στα κυρίως γεύματα μας.
Φυσική δραστηριότητα. Προσπαθήστε να εντάξετε την άσκηση ή ακόμα να έχετε στο πρόγραμμα σας διάφορες δραστηριότητες για να ενισχύσετε τις καύσεις σας κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Ακόμα και στις διακοπές σας το κολύμπι στη θάλασσα αποτελεί μια γρήγορη και συνάμα ευεργετική δραστηριότητα σε μια περίοδο που το σώμα σας είναι σε ‘’λήθαργο΄΄.

Τηγανιτά φαγητά.
Είναι καλύτερο να αποφεύγονται τα τηγανιτά φαγητά. Ειδικά το καλοκαίρι που θέλουμε να διατηρήσουμε τα κιλά μας στα φυσιολογικά επίπεδα προτιμότερο να αποφεύγονται αφού προσφέρουν πολλές θερμίδες και πολλά ΄’κακά’’ λιπαρά.

Προγραμματισμένα γεύματα εκτός σπιτιού. Τους καλοκαιρινούς μήνες οι έξοδοι και τα γεύματα εκτός σπιτιού είναι περισσότερα και πολύ πιο συχνά. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό, είναι να φερθείτε έξυπνα με τα προγραμματισμένα γεύματα που μπορεί να προκύψουν. Πρέπει να θυμάστε να γεμίζετε το πιάτο σας με αρκετή σαλάτα/λαχανικά και λίγο ελαιόλαδο (αν υπάρχει σάλτσα για τη σαλάτα μπορείτε να τη ζητήσετε ξεχωριστά για να προσθέσετε στο πιάτο σας την σωστή ποσότητα).Στο ¼ του πιάτου σας μπορείτε να έχετε κάποια πρωτεΐνη όπως κρέας ή ψάρι και στο άλλο ¼ υδατάνθρακες (πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί).

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Άμεση Ανάλυση: Η διαπόμπευση της Δικαιοσύνης και το μαντολίνο του Νικολάτου

«Οχι να παραιτη8ει μονο -- αν εκαμε παραπτωμα, να κατηγορη8ει... Αρκετα με "παραιτουμαι, παιρνω οτι πηρα ...»
τικ τακ  |  21:35

Ενώπιον της Βουλής ο Πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου

«Η ποταποτητα καποιων δικαστων φαινεται και απο την κίνηση αγωγης εναντιον του κρατους οταν τους απεκοψε ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  08:10

Ενώπιον της Βουλής ο Πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου

«Άμαν ε...... η ρκα έβαλε τζιαί ρομανίσι!»
XXX  |  08:03

Όχι Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου στην κάθοδο Ελλαδιτών ιατρών

«ΚΑΛΑ, ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ???????»
ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ  |  13:54

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση

X