ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Έξι ασκήσεις για γραμμωμένο κορμί

Γιατί μπορείς και στο σπίτι σου να πετύχεις θεαματκά αποτελέσματα στο σώμα σου

Newsroom K

Και όμως, μπορούμε και στο σπίτι μας να πετύχουμε τον σκοπό μας για γραμμωμένο κορμί. Με την επανάληψη έξι απλών ασκήσεων, μπορείτε και να αδυνατήσετε, αλλά και να τονώσετε την ενέργεια και την αυτοπεποίθησή σας.

Tuck Jump

Στέκομαι σε αρχική θέση για κάθισμα με λυγισμένα πόδια και κάνω άλμα όσο πιο ψηλά μπορώ, φέρνοντας τα γόνατα στο στήθος και τα χέρια σε έκταση. Μετά την προσγείωση στο έδαφος επιχειρώ από την ίδια θέση ξανά την ίδια διαδικασία.

Bear Walk

Κίνηση με την οποία αντιγράφουμε τις κινήσεις της αρκούδας, όπως φανερώνει και το όνομα της άσκησης. Ξεκινώ με στήριξη στα γόνατα και στα χέρια, ανεβαίνω στα δάκτυλα, σταθεροποιώ τον κορμό και μετακινώ ίδιο πόδι και ίδιο χέρι, δηλ. δεξί γόνατο και δεξί χέρι ταυτόχρονα για να μετακινηθώ μπροστά και θα ακολουθήσει η ίδια κίνηση από την αριστερή πλευρά. Ιδανικά, πραγματοποιώ την ίδια κίνηση για 8-10 επαναλήψεις.

Plyometric Push Up

Πραγματοποιώ μια συνηθισμένη κάμψη του κορμού με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά ανεβαίνω εκρηκτικά προς τα πάνω, κρατώντας το σώμα για μια στιγμή στον αέρα, μέχρι να προσγειωθώ ξανά και προχωρήσω στην επόμενη επανάληψη.

Mountain Climber

Ξεκινώ με στήριξη στα χέρια και στα γόνατα και φέρνω το αριστερό πόδι λυγισμένο κάτω από το στήθος έχοντας ταυτόχρονα το δεξί τεντωμένο προς τα πίσω. Κρατώ σταθερό τον κοσμό και εναλλάσσω τη θέση των ποδιών πραγματοποιώντας μικρό αλματάκι. Μπορούμε να το κάνουμε με επαναλήψεις ή με χρονόμετρο.

Burpees

Ξεκινώ από όρθια θέση με ελαφρά λυγισμένα γόνατα και στη συνέχεια βάζω τα χέρια στο έδαφος σε θέση για κάμψεις. Με λάκτισμα των ποδιών προς τα πίσω, φέρνω το σώμα σε θέση για push ups, πραγματοποιώ μια επανάληψη και αμέσως ανεβαίνω με άλμα στην αρχική μου θέση.

Plank to Push Up

Ξεκινώ από την προηγούμενη θέση (plank position) και ανεβάζω το σώμα μου σε θέση για κάμψεις, τοποθετώντας πρώτα το δεξί χέρι στο έδαφος και στη συνέχεια το αριστερό κρατώντας την πλάτη σε ευθεία ενεργοποιώντας τον κορμό μου. Στη συνέχεια επιστρέφω στην αρχική θέση (plank position) ξεκινώντας την επόμενη επανάληψη με το αριστερό χέρι αυτή τη φορά.

Πηγή: www.must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Ακιντζί: Αποκεντρωμένη ομοσπονδία με αποτελεσματική συμμετοχή Τ/κ

«Ευτυχως που οι διεθνεις συγκυριες δεν ευνοουν τους τουρκαλλαδες, οποτε οι απειλες και εξυπνοβλακιες ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  07:53

Ο Πρόεδρος δεν είναι το πρόβλημά μας

«Πολύ καλό το άρθρο σας αλλά εγώ θα άλλαζα τον τίτλο σε «Ο Πρόεδρος δεν είναι το ΜΟΝΟ πρόβλημά μας». ...»
Yiannos  |  07:41

ΓΓ ΑΚΕΛ: Αποφεύγει να συζητήσει ουσιαστικά ζητήματα του Κυπριακού ο Πρόεδρος

«Γιάννο, τον τύπο τον διαβάζω εδώ και καιρό. Είναι φανατικά οπαδός της άρνησης και του αντιακελισμού, ...»
ΧΧΧ  |  10:21

ΓΓ ΑΚΕΛ: Αποφεύγει να συζητήσει ουσιαστικά ζητήματα του Κυπριακού ο Πρόεδρος

«Και αφού έχει την μαγική και εύκολη συνταγή ο Άντρος και αφού θεωρεί ότι έχει έρισμα στους Τουρκοκύπριους, ...»
Γιώργος  |  10:07

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση