ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Tο ημερολόγιο της Pirelli στη νέα εποχή (φωτος)

Tο σεξ πλέον δεν λέει και πολλά πράγματα, εκτός αν συνδυάζεται αριστοτεχνικά με την Τέχνη

ΠΗΓΗ: CNN

Μια εντελώς διαφορετική οπτική για τη γυναίκα επιχειρεί να «περάσει» ο φωτογράφος Άλμπερτ Ουότσον, μέσα από το ημερολόγιο της Pirelli για το 2019 που παρουσιάστηκε στις 6 Δεκεμβρίου.

«Το σεξ πουλάει» και αυτό είναι κάτι που η ιταλική εταιρεία ελαστικών Pirelli ξέρει πολύ καλά. Ήταν μια από τις πρώτες διδάξασες, άλλωστε, με τα περίφημα ημερολόγιά της που εκδίδονται κάθε χρόνο από το 1964.

Όμως, κάτι αλλάζει και αυτό το κάτι είναι ότι το σεξ πλέον είναι παντού και από μόνο του δεν λέει και πολλά πράγματα. Εκτός αν συνδυάζεται, και μάλιστα αριστοτεχνικά, με την Τέχνη. Αυτό ακριβώς προσπαθεί να πετύχει φέτος, ο διάσημος φωτογράφος Άλμπερτ Ουότσον, ο οποίος ανέλαβε και διεκπεραίωσε το ημερολόγιο του 2019, που παρουσιάστηκε επίσημα στις 6 Δεκεμβρίου.

Κάθε χρόνο η Pirelli απευθύνεται σε άλλον φωτογράφο και ζητάει μια διαφορετική ματιά. Φέτος ήταν η σειρά του Σκωτσέζου φωτογράφου μόδας Άλμπερτ Ουότσον, ο οποίος έχει τραβήξει ανάμεσα σε άλλες πολύ διάσημες φωτογραφίες του και εκείνη που κοσμεί το εξώφυλλο της βιογραφίας του Στιβ Τζομπς, αλλά και την Κέιτ Μος στα 19α γενέθλιά της.

Γυμνή φυσικά

Ο Ουότσον φωτογράφισε για το ημερολόγιο τέσσερις διάσημες γυναίκες και δημιούργησε αυτό που ο ίδιος περιγράφει ως «η φωτογραφική αφήγηση των προσδοκιών τεσσάρων γυναικών και των προσπαθειών τους να πετύχουν τους στόχους τους». Κι όταν κάποιος του επεσήμανε, στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση του ημερολογίου, ότι ίσως οι άντρες δυσκολευτούν να ερμηνεύσουν τις «προσδοκίες» των γυναικών μέσα από τις εικόνες του, απάντησε: «Αν σας αρέσει, τα εύσημα σε μένα. Αν όχι, το φταίξιμο στην Pirelli…»

Ο 76χρονος συνέχισε λέγοντας: «Δεν μου φάνηκε πολύ καλή στιγμή για να πάρει κανείς μερικά μοντέλα και να τα φωτογραφίσει τόπλες σε μια εξωτική παραλία. Αυτό το κάναμε επί χρόνια, δεν έχω πρόβλημα με αυτό, αλλά τώρα τα πράγματα είναι αλλιώς. Εγώ πίστευα πάντα ότι οι γυναίκες προσπαθούσαν να κάνουν κάτι με τις ζωές τους. Αυτό το προτιμώ πολύ περισσότερο από την ιδέα ότι απλώς γδύνονται».

Οι τέσσερις ιστορίες του Ουότσον είναι αυτοτελείς. «Είναι σαν ν’ αλλάζεις κανάλι μέσα στη νύχτα», είπε ο ίδιος. «Στο ένα έχει ποδόσφαιρο και στο άλλο ταινία. Στο τέλος όλο αυτό μαζί κάνει ένα νόημα».

Η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει απόλυτα την ιδέα του Ουότσον. «Οι γυναίκες πλέον έχουν βγει στο προσκήνιο και το ημερολόγιό μας δείχνει αυτό ακριβώς», είπε ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Pirelli.

Το αποτέλεσμα μάλλον τον δικαιώνει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση