ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για τις γιορτινές ημέρες

Συμβουλές για τα μεγάλα γεύματα κατά την διάρκεια των εορτών

Newsroom Κ, Αθήνα

1. Μικρά και συχνά γεύματα! Μην παραλείπετε γεύματα! Τα συχνά γεύματα εφοδιάζουν τον οργανισμό μας με ενέργεια και διατηρούν σε σταθερά επίπεδα τον μεταβολισμό!

2. Αν έχετε (ή πρόκειται να πάτε σε) τραπέζι, φροντίστε το προηγούμενο γεύμα της ημέρας να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα με βραστό ψάρι, τόνο ή κοτόπουλο, φέτα, αυγό, cottage cheese ) για να έχετε περιθώριο για μια πιο ελεύθερη κατανάλωση στο επόμενο γεύμα.

3. Να τρώτε αργά! Το φαγητό είναι μία διαδικασία που πρέπει να απολαμβάνουμε. Για να φτάσει το ερέθισμα του κορεσμού στον εγκέφαλο χρειάζονται 15 λεπτά από την στιγμή που θα ξεκινήσουμε να τρώμε.

4. Σαλάτα: Αρχίστε κάθε γεύμα σας με μία γενναιόδωρη ποσότητα σαλάτας π.χ. ½ πιάτο. Αυτό θα σας χορτάσει και θα βοηθήσει στη μικρότερη απορρόφηση του λίπους από το φαγητό, αρκεί να μην προσθέσετε αλλαντικά, τυριά, μαγιονέζες, ξηρούς καρπούς, ή σάλτσες πλούσιες σε λιπαρά. Προτιμήστε λίγο λαδολέμονο ή λαδόξυδο.

5. Χριστουγεννιάτικα γλυκά: Προτιμήστε το μελομακάρονο και τη μηλόπιτα, καθότι έχουν τις λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες επιλογές, ενώ, επίσης, περιέχουν χαμηλότερες ποσότητες κορεσμένων λιπιδίων. Η βασιλόπιτα και ο κουραμπιές αποδίδουν ανά μερίδα τις περισσότερες θερμίδες και είναι πλούσια σε χοληστερόλη και κορεσμένα λιπίδια

6. Μην ξεχνάτε το νερό! Να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό πριν το φαγητό, για να «κόβετε» την όρεξή σας. Προσοχή!! Μην πιείτε πολύ νερό μετά το φαγητό γιατί θα αραιώσει τα γαστρικά υγρά και θα δυσκολέψει την πέψη.

7. Προσοχή στο αλκοόλ! Επιλέξτε ποτά με λιγότερες θερμίδες π.χ. σαμπάνια, μπύρα light, λευκό ξηρό κρασί, και καθαρά ποτά όπως το ουίσκι και η βότκα. Αφού τελειώσετε με τα 1-3 ποτά που σας αναλογούν, συνεχίστε με λάιτ αναψυκτικά ή μεταλλικό νερό.

8. Άσκηση! Οι γιορτές είναι μέρες γλεντιού, γι’ αυτό το λόγο κινητοποιηθείτε, χορέψτε όσο περισσότερο μπορείτε!

Διαιτητική συμβουλή για την γαλοπούλα

Πρώτον επιλέξτε στήθος αντί για μπούτι και απομακρύνεται την πέτσα πριν την κατανάλωση. Για συνοδευτικό της γαλοπούλας προτιμήστε λαχανικά βραστά ή ψητά και περιορίστε τα τηγανισμένα τρόφιμα π.χ. πατάτες τηγανιτές ή τρόφιμα φτιαγμένα σάλτσες, λάδια ή βούτυρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Η ιατρική κάνναβη συζητήθηκε ενώπιον της Επιτροπής Υγείας

«Εντυπωσιακά αδιάβαστος και επιπόλαιος ο βουλευτής ΑΚΕΛ Γιώργος Γεωργίου ο οποίος τάχθηκε ενάντια και ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  15:41

Οζερσάϊ: Δεν επιτρέπουμε μονομερείς ενέργειες των Ε/κ

«πρότεινα, όταν ακόμα «πρόεδρος» ήταν ο Mehmet Ali Talat, την εξής λύση: Συνέχιση των γεωτρήσεων. Κατάθεση ...»
Russ  |  14:13

Με την αντεξέταση του Ρ. Χριστοφόρου συνεχίστηκε η δίκη της πρώην Λαϊκής

«Ο Παναγιώτης Κουννής όταν ζούσε η Λαϊκή Τράπεζα καταπίεζε τους υπαλλήλους του να πωλούν αξιόγραφα με ...»
knak  |  09:47

Οζερσάι στην «Κ»: Ναι, είχα επαφές με ενεργειακή εταιρεία

«Φαίνεται ότι ο κ. Τίλερσον συμφώνησε ένα σωρό πολύ σημαντικά πράγματα στην Άγκυρα κεκλεισμένων των θυρών ...»
ο Βλάκας  |  08:22

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση