Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν την αρχαία πόλη των νεκρών

«Αυτό είναι μόνο η αρχή», δήλωσε ο υπουργός Αιγυπτιακών Αρχαιοτήτων

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Στην πόλη Αλ-Μίνια (al-Minya), μια ομάδα αρχαιολόγων ανακάλυψε μια αρχαία πόλη των νεκρών. «Αυτό είναι μόνο η αρχή», δήλωσε ο υπουργός Αιγυπτιακών Αρχαιοτήτων Καλέντ ελ-Ενάνι (Chaled al-Enani).

Γερμανοί και Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι, όπως αναφέρει η Deutsche Welle, ανακάλυψαν μια αρχαία νεκρόπολη με δεκάδες σαρκοφάγους και καλλιτεχνικούς θησαυρούς κατά μήκος του Νείλου. Η νεκρόπολη βρέθηκε στην πόλη Αλ-Μίνια στην Άνω Αίγυπτο και χρονολογείται από 2500 ετών, περιέχει 40 πέτρινα φέρετρα, περίπου 1.000 αγάλματα και μια μάσκα χρυσού, δήλωσε ο υπουργός Αρχαιοτήτων από τον χώρο της ανασκαφής. Επιπλέον, έχουν βρεθεί κεραμικά, κοσμήματα και άλλα αρχαία αντικείμενα.

Οι ανασκαφές ξεκίνησαν πέρυσι, σύμφωνα με το υπουργείο, και υποστηρίχθηκαν από ερευνητικές ομάδες από το Μόναχο και το Hildesheim. «Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας νέας ανακάλυψης και νομίζω ότι χρειαζόμαστε τουλάχιστον πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί το έργο για τη νεκρόπολη», δήλωσε ο ελ-Ενάνι. Τα ευρήματα θα δώσουν σημαντικές πληροφορίες για τη ζωή των αρχαίων Αιγυπτίων.

Τους τελευταίους μήνες, το Τμήμα Αρχαιοτήτων στην Αίγυπτο παρουσίασε μια σειρά ανακαλύψεων από τον μεγάλο πολιτισμό των αρχαίων Αιγυπτίων.

Μια ιταλική ερευνητική ομάδα είχε ξεκινήσει στα τέλη Ιανουαρίου νεες ερευνες στον τάφο του Φαραώ Τουταγχαμών στο Λούξορ.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, οι επιστήμονες κοντά στις πυραμίδες είχαν βρει έναν τάφο ηλικίας άνω των 4000 ετών. Η σαρκοφαγος λέγεται ότι ανήκει σε μια ιέρεια που ονομάζεται Hat Bet. Κοντά στο μοναδικό παγκόσμιο θαύμα της αρχαιότητας, το νέο Αιγυπτιακό Μουσείο θα ανοίξει στο τέλος του χρόνου, αντικαθιστώντας το εκθεσιακό κέντρο στο κέντρο της πόλης του Καΐρου.

Login with email