ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

H Barbie αλλάζει και γίνεται πιο... αληθινή

Eκ νέου ανοίγει ο δημόσιος διάλογος για τα (προβαλλόμενα) πρότυπα ομορφιάς

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Για περισσότερο από μισό αιώνα η λεπτεπίλεπτη φιγούρα της Barbie καταλαμβάνει περίοπτη θέση στα κοριτσίστικα δωμάτια. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια η διασημότερη κούκλα του κόσμου έχει κατηγορηθεί πολλάκις ότι προβάλλει ένα ανθυγιεινό και μη ρεαλιστικό πρότυπο ομορφιάς που ενδεχομένως πλήττει – όπως υποστηρίζουν οι πολέμιοί της - την αυτοεκτίμηση και ψυχολογία των νεαρών κοριτσιών.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας δηλώνουν τώρα ότι η νέα γκάμα, που θα περιλαμβάνει τρεις διαφορετικούς σωματότυπους, 7 διαφορετικούς τόνους δέρματος και 24 τύπους μαλλιών, σχεδιάστηκε για να προωθήσει πρότυπα υγιούς και ρεαλιστικής απεικόνισης του σώματος, αντανακλώντας παράλληλα τη διαφορετικότητα.

Η αντιπρόεδρος της Mattel, Evelyn Mazzocco, δήλωσε:«Είμαστε ενθουσιασμένοι που κυριολεκτικά αλλάζουμε το πρόσωπο της εταιρείας – αυτές οι νέες κούκλες αντιπροσωπεύουν μία εικόνα που αντανακλά περισσότερο τον κόσμο που τα κορίτσια βλέπουν γύρω τους – η ποικιλομορφία σωματοτύπων, χρώματος επιδερμίδας και στυλ, τους επιτρέπει να βρουν την κούκλα που τις εκφράζει. Θεωρούμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στα κορίτσια και τους γονείς τους να προβάλουμε μία ευρύτερη εικόνα της ομορφιάς».

Η νέα κούκλα, που μάλιστα απεικονίζεται στο εξώφυλλο του περιοδικού TIME, εκτιμάται ότι θα αυξήσει τις πωλήσεις της εταιρείας παγκοσμίως.

Το όλο πρότζεκτ πάντως κρατήθηκε καθ' όλη την διάρκεια της υλοποίησής του απόρρητο, με την - εύγλωττη - κωδική ονομασία «Σχέδιο Αυγή».

«Η ικανότητα της Barbie να εξελίσσεται και να μεγαλώνει με την πάροδο των ετών, παραμένοντας πιστή στο πνεύμα της είναι κομβικής σημασίας στο ότι παραμένει η νούμερο ένα κούκλα στον κόσμο», επεσήμανε από πλευράς του ο Richard Dickson,  πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Mattel.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παράξενα: Τελευταία Ενημέρωση

X