ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 20:16
 

Το μουσείο που πληρώνεις για να βγάλεις φωτογραφία τον εαυτό σου

To «Supercandy House» θεωρείται ο ιδανικός προορισμός για bloggers και influencers

Newsroom Κ, Αθήνα

Τον περασμένο μήνα εγκαινιάστηκε στο Έρενφελντ, προάστιο της Κολωνίας, ένα αλλιώτικο μουσείο: δεν εκθέτει τίποτα και τα εκθέματά του είναι οι επισκέπτες του, οι οποίοι μάλιστα πληρώνουν 29 ευρώ για να μην δουν τίποτα αλλά για να βγάλουν φωτογραφία τον εαυτό τους και να σκηνοθετήσουν αυτή τη φωτογραφία σε ένα περιβάλλον που τους παρέχει το μουσείο.

To «Supercandy House» θεωρείται ο ιδανικός προορισμός για bloggers και influencers, γενικά για όλους όσους έχουν μανία με τις selfies. Μέσα από 20 διαφορετικά δωμάτια, προσφέρει στους επισκέπτες του το τέλειο φόντο για μια διαφορετική σέλφι που θα εντυπωσιάσει στα social media.

Για παράδειγμα σε ένα δωμάτιο το σκηνικό είναι ροζ, όλα είναι ροζ, όπως τα μικρά μπαλάκια, μεγάλα μπαλόνια και φλαμίνγκος και φουσκωτά ντόνατς.

Σε ένα άλλο σκηνικό, ο επισκέπτης να κάνει μια βουτιά σε ένα χώρο από μαύρα: μπαλόνια και καραμέλες εκτός των άλλων.

Γιατί όμως κάποιοι νιώθουν την ανάγκη να σκηνοθετήσουν τον εαυτό τους και να βγάλουν σέλφι, ακόμα και επί πληρωμή;

Ο ψυχολόγος Μάρκους Άπελ - καθηγητής Νέων Μέσων στο πανεπιστήμιο του Βύρτσμπουργκ και ερευνητής της σχέσης ανάμεσα στα social media και τον ναρκισσισμό - αναλύει το φαινόμενο στη Deutsche Welle.

«Το συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι πράγματι υπάρχει ένας συσχετισμός ανάμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ναρκισσισμό. Εννοούμε όμως τον ναρκισσισμό ως στοιχείο της προσωπικότητας και όχι ως διαταραχή. Διαπιστώσαμε πως οι ναρκισσιστές βγάζουν και ανεβάζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συχνότερα φωτογραφίες. Πιστεύουμε πως η ενασχόληση με τον εαυτό τους και στη συνέχεια τα σχόλια που δέχονται τροφοδοτούν ακόμα περισσότερο αυτή τη ναρκισσιστική τάση. Αυτό στη συνέχεια έχει ως αποτέλεσμα να ποστάρουν ακόμα περισσότερες φωτογραφίες κτλ κτλ».

Παράλληλα πάντως ο Γερμανός επιστήμονας δηλώνει πως δεν μπορούμε να γενικεύουμε και να κάνουμε λόγο για μια generation me, δηλαδή για μια γενιά που στρέφεται γύρω από τον εαυτό της. «Δεν μπορεί να κάνει λόγο κανείς για μια γενιά που είναι πιο ναρκισσιστική και πιο ερωτευμένη με τον εαυτό της σε σύγκριση με το παρελθόν. Αυτή είναι η εικόνα της νεότητας από παλιά».

Όσον αφορά τις αρνητικές συνέπειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο Μάρκους Άπελ δηλώνει:

«Είμαι της άποψης ότι δίνονται διαστάσεις σκανδάλου σε αυτό το θέμα. Φυσικά τα αρνητικά δημοσιεύματα πουλιούνται πιο εύκολα. Η εξέλιξη των νέων μέσων είναι πολύ γρήγορη και θα πρέπει κανείς να είναι προσεκτικός με τους κινδύνους που υπάρχουν. Αλλά το ότι για παράδειγμα οι οθόνες χαλάνε τα μάτια κτλ είναι γενικολογίες και όχι συμπεράσματα από ειδικούς».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Α. Νεοφύτου: Η Άγκυρα να λάβει τα μηνύματα των Βρυξελλών

«Ο ίδιος πήρε το μήνυμα ότι δεν τον θέλουμε αρχηγό του κόμματος? »
ΑΚΑ  |  10:34

Ι. Κασουλίδης στην «Κ»: Hρθε η ώρα για το ταγκό της λύσης

«Για πιο ταγκο και κουρουφεξαλα μιλα ο κασουλιδης οταν ποσω απο τους χορευτες κατευθυνουν τα βηματα ενα ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  09:24

Ι. Κασουλίδης στην «Κ»: Hρθε η ώρα για το ταγκό της λύσης

«Για πιο ταγκο και κουρουφεξαλα μιλα ο κασουλιδης οταν ποσω απο τους χορευτες κατευθυνουν τα βηματα ενα ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  09:24

Ι. Κασουλίδης στην «Κ»: Hρθε η ώρα για το ταγκό της λύσης

«Για πιο ταγκο και κουρουφεξαλα μιλα ο κασουλιδης οταν ποσω απο τους χορευτες κατευθυνουν τα βηματα ενα ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  09:23

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X