ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Υπ. Παιδείας: Ξεκινάμε διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις για τις εξετάσεις τετραμήνων

«Στόχος είναι να γίνουν οι αναπροσαρμογές που χρειάζονται για να μη δημιουργείται πίεση ούτε επιπρόσθετα προβλήματα, είπε ο κ. Προδρόμου

ΚΥΠΕ

Διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις ξεκινά το Υπουργείο Παιδείας, σε σχέση με τις αναπροσαρμογές που χρειάζεται να γίνουν στο θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, είπε ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου. Η ουσία είναι πως η αξιολόγηση γίνεται πλέον στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης, πρόσθεσε ο Υπουργός.

Σε δηλώσεις μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου και ερωτηθείς για το θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, ο κ. Προδρόμου είπε ότι το θέμα έχει δύο διαστάσεις, μια διαδικαστικής και οργανωτικής φύσης και μια ουσίας.

Τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει διάλογος με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις και ακολούθως και με τους γονείς και ο στόχος είναι να γίνουν οι αναπροσαρμογές που χρειάζονται, ώστε η διαδικασία να γίνει μέσα σε φιλικό περιβάλλον, να μη δημιουργείται πίεση ούτε επιπρόσθετα προβλήματα, είπε ο κ. Προδρόμου. Φέτος, συνέχισε, ήταν η πρώτη φορά και ενδεχομένως στη συνέχεια τα πράγματα θα είναι αρκετά πιο εύκολα.

Είπε ακόμη ότι οι τεχνοκράτες του Υπουργείου έχουν καταγράψει παρατηρήσεις, ενώ ο ίδιος επισκέφτηκε σχολεία και μίλησε με διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά.

«Ήδη υπήρξε συνεννόηση και με τους επιτελικούς του Υπουργείου που είχαν επεξεργαστεί από την αρχή τα αναλυτικά προγράμματα, το νέο σχήμα, μέσα στο οποίο εντάσσεται και αυτή η εξέταση, που κατά την άποψη μου είναι απλώς μια ρύθμιση και καλά κάνουμε να πάψουμε να δίνουμε σημασία μόνο στα διαδικαστικά και να δούμε την ουσία» ανέφερε ο Υπουργός.

Συνέχισε, λέγοντας ότι «η άλλη διάσταση είναι η ουσία» καθώς πλέον υπάρχουν και ενδιάμεσα αποτελέσματα τετράμηνου με τα οποία μπορεί να γίνει αξιολόγηση στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης.

Ο κ. Προδρόμου ανέφερε ακόμη ότι η λογική που έγινε αυτή η μεταρρύθμιση, είναι «για να πάψει το σύστημα να είναι εξετασιοκεντρικό και απομνημόνευσης». Αρά, συνέχισε, ο στόχος μας είναι αρκετά απαιτητικός και για μια νέα μορφή διδασκαλίας θα πρέπει να δούμε και τι αποδίδει η διδασκαλία, πώς έχουν εφαρμοστεί τα νέα αναλυτικά προγράμματα. «Το Υπουργείο θα πρέπει να βγάλει συμπεράσματα για τη γενικότερη κατάσταση πραγμάτων. Εδώ είναι η ουσία του πράγματος και είναι κάτι που θα μελετήσουμε με κάθε προσοχή» πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν είναι ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ο Υπουργός είπε ότι «δεν είναι θέμα ικανοποίησης. Τα αποτελέσματα είναι αυτά που είναι. Δείχνουν πώς προχωρά η παιδαγωγική διαδικασία μέσα στο σχολείο. Άρα, λοιπόν, πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές τόσο συλλογικά όσο και σε ατομικό επίπεδο».

Συστήνεται επιτροπή για εορτασμούς επετείου 1821

Ο κ. Προδρόμου ανακοίνωσε εξάλλου ότι το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε τη Δευτέρα, μετά από πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, τη σύσταση επιτροπής για τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την παλιγγενεσία και την επανάσταση του 1821.

Θα προταθεί μια επιτροπή από διακεκριμένες προσωπικότητες για να γίνουν εισηγήσεις και σχεδιασμοί για το πώς θα εορταστεί του χρόνου η πολύ σημαντική αυτή επέτειος, κατέληξε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση