ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η απολογία της Cobalt

Για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες λόγω καθυστερήσεων και τεχνικών προβλημάτων

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η αεροπορική εταιρεία Cobalt, με ανακοίνωσή της, απολογείται στους επιβάτες της που ταλαιπωρήθηκαν λόγω καθυστερήσεων το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν δύο αεροσκάφη παρουσίασαν τεχνικό πρόβλημα.

Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, αεροσκάφος που πραγματοποιούσε πτήση Θεσσαλονίκη-Λάρνακα έκανε αναγκαστική προσγείωση στο Ελευθέριος Βελιζέλος στην Αθήνα. Ενώ χθες, αεροσκάφος της εταιρείας που πραγματοποιούσε πτήση από τη Λάρνακα επέστρεψε στη βάση του 15 λεπτά μετά την αναχώρησή του.

Η Cobalt, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ακολουθώντας πιστά και επιτυχώς όλες τις διαδικασίες ελέγχων, επιμελήθηκε όλα τα θέματα και διεκπεραίωσε με καθυστέρηση όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις.

«Φροντίσαμε το επιβατικό μας κοινό στον βαθμό που οι συνθήκες επέτρεπαν και αναπόφευκτα κάποιες περιπτώσεις δεν μπορέσαμε να τις επιληφθούμε αμέσως. Είμαστε όμως τώρα ήδη στη διαδικασία επικοινωνίας με τους επιβάτες των οποίων το ταξίδι εκκρεμεί για να γίνουν οι δέουσες διευθετήσεις, καθώς και τις ανάλογες αποζημιώσεις όπως προβλέπουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X