ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Apple & Google τα ισχυρότερα brands για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά

Η αξία του σήματος (brand) της Apple εκτιμάται στα 178,12 δισ. δολάρια

ΠΗΓΗ: skai.gr

Η Apple και η Google είναι οι δύο εταιρείες που κατέχουν, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, την πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα, στην παγκόσμια κατάταξη με τα brands (εμπορικά σήματα) με τη μεγαλύτερη αξία, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand, που συντάσσει τη σχετική λίστα εδώ και 17 χρόνια.

Η αξία του σήματος (brand) της Apple εκτιμάται στα 178,12 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ της Google στα 133,25 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 5% και 11%, αντίστοιχα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Την πρώτη δεκάδα, σύμφωνα με τη λίστα «2016 Best Global Brands», συμπληρώνουν κατά σειρά οι Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz και GE.

Τα πέντε εμπορικά σήματα που αύξησαν περισσότερο την αξία τους σε σχέση με το 2015 είναι των Facebook (48%), Amazon (33%), Lego (25%), Nissan (22%) και Adobe (21%).

Είναι προφανές ότι οι εταιρείες τεχνολογίας κυριαρχούν μεταξύ των πιο δημοφιλών και πολύτιμων brands, κάτι που αντανακλά τη γοητεία που ασκούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές.

Η διεθνής κατάταξη βασίζεται σε τρία κριτήρια:
-Τα κέρδη από τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών κάθε μάρκας
-ο ρόλος του brand στο να επηρεάσει τις επιλογές των καταναλωτών με την «ακτινοβολία» της και
-η δύναμη του brand να δικαιολογεί μία αυξημένη τιμή στο αντίστοιχο προϊόν.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X