ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Και η MTN στο χώρο της τηλεόρασης

Τέλος του 2016 η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας

Του Απόστολου Τομαρά

Του Απόστολου Τομαρά

tomarasa@kathimerini.com.cy

Με φιλοδοξίες να διευρύνει την παρουσία της στην εγχώρια τηλεπικοινωνιακή αγορά, η MTN προετοιμάζεται για το επόμενο βήμα που θα την φέρει στην ίδια ευθεία με ανταγωνιστές της στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών ψυχαγωγίας. Έχοντας ως βάση τους συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας και εφόσον πραγματοποίησε είσοδο στην σταθερή και στο ιντερνέτ, ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος εμπλουτίζει το προσφερόμενο πακέτο υπηρεσιών. Σύμφωνα με πληροφορίες της Οικονομικής «Καθημερινής» η MTN βρίσκεται ένα βήμα πριν να εισέλθει και επίσημα στον θαυμαστό κόσμο της τηλεόρασης προσφέροντας έτσι σε υφιστάμενους και νέους συνδρομητές ένα ολοκληρωμένο πακέτο σύγχρονων επικοινωνιών αλλά και ευρυζωνικής ψυχαγωγίας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η επίσημη είσοδο της MTN στο χώρο της τηλεόρασης τοποθετείται χρονικά για το τέλος του 2016, εξέλιξη που κρίνεται επιβεβλημένη προκειμένου η εταιρεία να εξουδετερώσει το αβαντάζ, το οποίο έχουν ήδη τρεις ανταγωνιστές της οι οποίοι προσφέρουν ολοκληρωμένα πακέτα επικοινωνιών συν επικοινωνίας. Οι τεχνικές υποδομές που θα επιτρέψουν την διεύρυνση του πακέτου υπηρεσιών έχουν στηθεί και αυτό το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας είναι η προετοιμασία των προσφερόμενων πακέτων τα οποία θα διατεθούν στην αγορά.

Οι πληροφορίες που υπάρχουν για το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θα προσφερθεί θέλουν το επιτελείο της MTN να έχει ετοιμάσει ένα πλούσιο πακέτο, που θα περιλαμβάνει πρώτα και κύρια τα τοπικά κανάλια παγκύπριας εμβέλειας, αλλά και μια γκάμα από τα μεγαλύτερα διεθνή κανάλια. Αβαντάζ για την εταιρεία η συμπερίληψη στο μπουκέτο των τηλεοπτικών καναλιών των γνωστών Nova Cinema, τα οποία φιλοξενούν παλαιότερες ταινίες, αλλά και ό,τι φρέσκο από την βιομηχανία του κινηματογράφου καθώς και τα Nova Sports με πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο. Πρόσωπα που είναι σε θέση να γνωρίζουν για τις επικείμενες αλλαγές λένε ότι η τηλεοπτική υπηρεσία της ΜΤΝ έχει σχεδιαστεί με πολλές καινοτόμες λειτουργίες οι οποίες δεν θα περάσουν απαρατήρητες.

Βάση οι 400 χιλιάδες

Το επιτελείο την MTN στηρίζει πολλά για το νέο άνοιγμα στις 400 χιλιάδες συνδρομητές οι οποίοι έχουν επιλέξει για τις επικοινωνιακές τους ανάγκες την κινητή, σταθερή τηλεφωνία και το ιντερνέτ. Οι τιμές, λένε οι πληροφορίες, θα είναι ελκυστικές και ως πρώτος στόχος έχει τεθεί οι υφιστάμενοι συνδρομητές της MTN να αναβαθμίσουν τα πακέτα που έχουν. Προϋπόθεση να έχουν το MTN at Home που περιλαμβάνει σταθερή τηλεφωνία και ιντερνέτ.

Με την προσθήκη της τηλεόρασης στο προσφερόμενο πακέτο εκτιμάται ότι η εταιρεία θα διευρύνει ακόμα περισσότερο την βάση των συνδρομητών της. Η επέκταση και στο χώρο της τηλεοπτικής ψυχαγωγίας ήταν απότοκο της σταθερής ανοδικής πορείας της ΜΤΝ τα τελευταία χρόνια. Η επιτυχής παρουσία στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας θεωρείται από τους επιτελείς της εταιρείας ως το εφαλτήριο ανάπτυξης που επέτρεψε πρώτα την επέκταση στην σταθερή τηλεφωνία και την πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η παρουσία στον κόσμο της τηλεόρασης ενός χώρου άκρως ανταγωνιστικού αποτελεί πρόκληση για την MTN, η οποία φιλοδοξεί να γίνει ένας ολοκληρωμένος πάροχος επικοινωνιακών προϊόντων και διασκέδασης. Προκειμένου να έχει παρουσία και στο χώρο της τηλεοπτικής ψυχαγωγίας, η MTN λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την υφιστάμενη εικόνα πιστεύει ότι η πρόταση που θα παρουσιάσει τέλος του χρόνου θα της επιτρέψει να κάνει την διαφορά, μπαίνοντας δυναμικά στον χώρο του “quad play”.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Απόστολου Τομαρά

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση