ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ερημώνουν τα mall στην Αμερική

Προτιμούν το διαδίκτυο πλέον οι καταναλωτές για τις αγορές τους

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Φαίνεται να ερημώνουν τα πολυκαταστήματα (mall) στην Αμερική, με τις καταναλωτικές συνήθειες να έχουν στραφεί προς άλλη κατεύθυνση. Πλέον οι αγορές στα mall θεωρούνται παρωχημένες, με τους καταναλωτές να προχωρούν σε αγορές μέσω διαδικτύου.

Αυτό καταδεικνύει ρεπορτάζ του Business Insider, με μια πληθώρα ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι δεν υπάρχει χρόνος για να ψωνίσουν ή να κάνουν τις βόλτες τους στα mall. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, πλέον προχωρούν σε στοχευμένες αγορές λόγω περιορισμένου χρόνου και δεν αναλώνονται σε έρευνα αγοράς. Η πραγματικότητα βέβαια είναι, πως τα mall έκαναν την εμφάνιση τους στην Αμερική εδώ και δεκαετίες, ένα προϊόν που θεωρητικά έχει κουράσει την αμερικανική αγορά, κάτι που όμως δεν ισχύει για Ευρωπαϊκές χώρες ή πόσο μάλλον για την Κύπρο που στην ουσία τα mall λειτουργούν μόνο μία δεκαετία.

Σύμφωνα με μία από τις ερωτηθείσες καταναλώτριες του ρεπορτάζ, ανέφερε ότι «οι καταναλωτές χρειάζονται μεγαλύτερες εκπτώσεις και θέλουν να αγοράζουν φθηνά αλλά ποιοτικά προϊόντα», ενώ παράλληλα άλλες ανέφεραν ότι «το τοπίο της λιανικής αγοράς αλλάζει, και τα πολυκαταστήματα (mall) δεν είναι πλέον στο επίκεντρο.»

Πρόσθετα, δηλώνουν ότι «οι καταναλωτές επιλέγουν να επενδύουν περισσότερο στις εμπειρίες παρά στα πράγματα», καθώς επίσης δικαιολογείται το γεγονός της ερήμωσης με την άποψη που φέρουν ότι ένας μεγάλος παράγοντας είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας. "Σε ιστοσελίδες όπως είναι το Amazon μπορείς να διαβάσεις χιλιάδες σχόλια ανθρώπων που είχαν ή δοκίμασαν το ίδιο προϊόν, να επισημάνουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν ή ακόμα και να επιβεβαιώσουν ότι το προϊόν είναι καλύτερο απ’ ότι ο παρασκευαστής γράφει ότι είναι", αναφέρει χαρακτηριστικά μερίδα καταναλωτών.

Το βασικό που προκύπτει από το ρεπορτάζ, είναι ότι οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να σπαταλούν τόσο πολύ χρόνο στα πολυκαταστήματα όπως συνήθιζαν να κάνουν παλιά. Συνοψίζοντας, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η κρίση που βιώνουν τα πολυκαταστήματα σήμερα στην Αμερική, εμφανίστηκε έπειτα από την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από την ανάγκη των καταναλωτών για κάτι διαφορετικό που θα τους προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες με χαμηλότερο κόστος.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X