ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πάνω από 10 εκατ. οι πωλήσεις Υβριδικών Toyota

Η Toyota διαθέτει σήμερα 33 διαφορετικά υβριδικά μοντέλα σε περισσότερες από 90 χώρες

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

H Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε τη συνέχεια στην αύξηση πωλήσεων των υβριδικών της μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο όπου από τις 31 Ιανουαρίου έφτασαν τα 10,5 εκατομμύρια μονάδες, ξεπερνώντας το σημαντικό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων.

Η προσπάθεια άμβλυνσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων είναι κάτι που για την Toyota αποτελεί προτεραιότητα εδώ και καιρό. Με βάση την ιδέα ότι τα αυτοκίνητα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον μπορούν να έχουν ένα σημαντικό και θετικό αντίκτυπο μόνο εάν χρησιμοποιούνται ευρέως, η Toyota έχει γι’ αυτόν τον λόγο ενθαρρύνει την υιοθέτηση μαζικής διάθεσης υβριδικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Η Toyota ξεκίνησε με το Coaster Hybrid EV, τον Αύγουστο του 1997 και το Toyota Prius - το πρώτο επιβατικό υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο - τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Από τότε, τα υβριδικά αυτοκίνητα της Toyota βρίσκουν τεράστια απήχηση ανάμεσα στους καταναλωτές παγκοσμίως. Αυτό το πρόσφατο ορόσημο των 10 εκατομμυρίων μονάδων επιτεύχθηκε μόλις εννέα μήνες μετά τις συνολικές πωλήσεις που ανήλθαν στις 9.000.000 μονάδες στο τέλος του Απριλίου το 2016.

Καθώς η μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο πρόβλημα για την ανθρωπότητα, η πρώτη γενιά Prius εκπροσωπεί την απάντηση της Toyota στα ζητήματα που σχετίζονται με το περιβάλλον του 21ου αιώνα. Η ομάδα ανάπτυξης του Prius ήταν σίγουρη πως ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους, η ανάπτυξη ενός υβριδικού οχήματος ήταν πολύ σημαντική για το μέλλον, και ότι έπρεπε να γίνει το απαραίτητο και όχι απλά το δυνατό.

Έχοντας αυτό υπόψη, η ομάδα παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής υβριδικό και επιβατικό αυτοκίνητο, στον κόσμο. Το Prius αποδείχτηκε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στους πελάτες, που έγινε και συνώνυμο με "το αυτοκίνητο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον." Το Υβριδικό Σύστημα της Toyota (Toyota Hybrid System, THS), το οποίο ενσωματώθηκε στην πρώτη γενιά Prius, εξελίχθηκε σε THS II το 2003, και στη συνέχεια εφαρμόστηκε σ’ ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων της Toyota. Η τέταρτη γενιά Prius, το οποίο έγινε το πρώτο αυτοκίνητο βασιζόμενο στην Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Toyota (Toyota New Global Architecture, TNGA), αναπτύχθηκε λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τις περιβαλλοντικές επιδόσεις, αλλά και τις εξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις για τους πελάτες που θέλουν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Η Toyota παρουσίασε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο πριν από 20 χρόνια, ενώ από τότε οι συνθήκες γύρω από τα αυτοκίνητα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον έχουν αλλάξει δραστικά. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Prius οδήγησε στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πελάτη, ο οποίος θέλει να επιλέξει αυτοκίνητο με κριτήριο την περιβαλλοντική απόδοση. Δεδομένου ότι ο αριθμός των εταιρειών που αναπτύσσουν και αρχίζουν να λανσάρουν υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε, παρουσιάστηκε μια νέα κατηγορία για τα «υβριδικά αυτοκίνητα». Επίσης, τώρα που υπάρχει αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως σε υβριδικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα με υψηλή απόδοση καυσίμου, ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει τη δυνατότητα να συμβάλει στην επίλυση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών προβλημάτων. Έχοντας περάσει το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων οχημάτων, η Toyota θα συνεχίσει να δημιουργεί ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα για τους πελάτες της.

«Όταν λανσάραμε το Toyota Prius, κανείς δεν ήξερε τι θα πει υβριδικό, με τους πρώτους πελάτες να αποτελούν μια ξεχωριστή ομάδα. Σήμερα, χάρη σε αυτούς τους πρώτους που έδωσαν στο Prius μια ευκαιρία, τα υβριδικά έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα, με το μέλλον τους να καταγράφεται λαμπρό, αφού από ‘ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο’, εξελίχθηκε σε μια καθημερινή και κύρια τεχνολογία,» δήλωσε ο Takeshi Uchiyamada, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Toyota και “πατέρας” του Toyota Prius. «Είμαστε ευγνώμονες για κάθε έναν από τους πελάτες μας που μας βοήθησε να επιτύχουμε αυτό το σημαντικό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε χέρι-χέρι μαζί τους για την αντιμετώπιση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών ζητημάτων. "

Από τις 31 Ιανουαρίου, η Toyota εκτιμά ότι η χρήση των υβριδικών αυτοκινήτων2 - αντί των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιου μεγέθους - έχει συνεισφέρει στη μείωση κατά 77 εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2, και έχει σώσει περίπου 29 εκατομμύρια χιλιόλιτρα βενζίνης.

Η Toyota ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα πρόκληση για το περιβάλλον, τον Οκτώβριο του 2015, που λέγεται Toyota Environmental Challenge 2050, στο οποίο καθορίζονται οι προκλήσεις που θα αναλάβει, με στόχο την μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων στο παγκόσμιο περιβάλλον. Απώτερος στόχος είναι οι μηδενικές επιπτώσεις, συμβάλλοντας, έτσι, στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας.

 Αυτό αποδεικνύει την αντοχή μιας τεχνολογίας που αναδύεται τώρα ως η κύρια λύση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και άλλων ρύπων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση