ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες στο αεροδρόμιο Λάρνακας

Επτά ηλεκτρονικές θύρες θα εξυπηρετούν πλήρως το επιβατικό κοινό

ΚΥΠΕ

Με κύριο στόχο την ταχεία εξυπηρέτηση των επιβατών τέθηκαν σε λειτουργία στο Αεροδρόμιο Λάρνακας επτά ηλεκτρονικές θύρες, οι οποίες βρίσκονται στο χώρο των αναχωρήσεων και μπορούν να εξυπηρετήσουν πλήρως το επιβατικό κοινό.

Η Hermes Airports στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών της έχει προετοιμαστεί για την καλοκαιρινή περίοδο κατά την οποία αναμένεται ρεκόρ αφίξεων και αναχωρήσεων.

Το σύστημα των αυτόματων-ηλεκτρονικών θυρών εισόδου, επιτρέπει στο επιβατικό κοινό, με μια απλή σάρωση της τυπωμένης κάρτας επιβίβασης του boarding pass, να προχωρήσει απευθείας για έλεγχο στις αψίδες ασφαλείας, στα καταστήματα και τις πύλες αναχωρήσεων του αερολιμένα.

Το σύστημα των αυτόματων-ηλεκτρονικών θυρών, μπορεί να εξυπηρετήσει μέχρι και 1.800 επιβάτες ανά ώρα. Παράλληλα, έχει αναβαθμιστεί το σύστημα της υπηρεσίας «Ταχείας Επιβίβασης Express Lane» την οποία μπορούν να προσφέρουν στους επιβάτες οι αεροπορικές εταιρείες μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας.
Πρώτη έχει προχωρήσει στην εφαρμογή της αυτοματοποιημένης διαδικασίας η Aegean, κάτι που χαιρετίζει η Hermes με ανακοίνωση της, και ενθαρρύνει όλες τις αεροπορικές εταιρείες να πράξουν το ίδιο.

Η χρήση του συστήματος αυτόματων-ηλεκτρονικών θυρών, αναμένεται να επεκταθεί σύντομα και στο Διεθνές Αεροδρόμιο Πάφου.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση