ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αλλαγή πορείας για την ασφάλιση, η τεχνολογία δείχνει το δρόμο!

Η insurtech εποχή, έρχεται με γοργούς ρυθμούς στη χώρα μας και οι έξυπνες εταιρείες ετοιμάζονται για το επόμενο άλμα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ας υποθέσουμε ότι έχετε τουλάχιστον μία ιδιωτική ασφάλεια, υγείας, αυτοκινήτου, περιουσίας ή ως εργαζόμενος. Οι πιθανότητες είναι να μη γνωρίζετε τις λεπτομέρειες του συμβολαίου σας, τι ακριβώς καλύπτει και γιατί πληρώνετε το συγκεκριμένο ποσό. Οπότε, κάθε φορά που έχετε μια απορία ή ένα πρόβλημα πρέπει να αναζητάτε τον ενδιάμεσο - ασφαλιστή σας. Αυτό το σύστημα, με το οποίο όλοι λίγο-πολύ έχουμε συμβιβαστεί, πρόκειται να αναταράξουν για τα καλά η τεχνολογία και οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Η ασφάλιση αλλάζει δραματικά τα επόμενα χρόνια. Ετοιμαστείτε γιατί αναλαμβάνετε τον έλεγχο!

Δεν το υποπτευόσασταν, καθώς η ασφαλιστική βιομηχανία έχει το χαρακτηριστικό να υιοθετεί τις τεχνολογικές καινοτομίες με αργούς ρυθμούς. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές δεν επεδίωκαν τις συχνές επαφές με τις ασφαλιστικές τους. Η ψηφιακή επανάσταση όμως δεν θα αφήσει κανένα μέρος του «παλιού κόσμου» αλώβητο. Σήμερα που μιλάμε, μια σειρά από σύγχρονα εργαλεία όπως το internet, τα έξυπνα κινητά, οι ψηφιακές πλατφόρμες, το blockchain, η τεχνητή νοημοσύνη παρέχουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να μετρήσουν, να ελέγξουν, να κοστολογήσουν, να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους και να προτείνουν νέα προϊόντα, αυστηρά προσαρμοσμένα στον κάθε πελάτη.

Από την άλλη, εμείς οι καταναλωτές, όλο και περισσότεροι, επιθυμούμε υψηλού επιπέδου προσωπική εξυπηρέτηση εύκολα, γρήγορα και απ’ όπου κι αν βρισκόμαστε. Να διαμορφώνουμε εμείς το συμβόλαιό μας ώστε να είναι πιο κοντά στις μοναδικές μας ανάγκες και το ατομικό μας ρίσκο, χωρίς περιττά κόστη. Θέλουμε περισσότερη διαφάνεια, ειλικρίνεια, απλότητα, αξιόπιστη πληροφόρηση για τυχόν απορίες μας. Φυσικά, σε περίπτωση που συμβεί το κακό, ζητάμε αποτελεσματική βοήθεια άμεσα και γρήγορη αποκατάσταση χωρίς αστερίσκους και ψιλά γράμματα.

Ακόμη και στην Κύπρο, που ακολουθεί με καθυστέρηση τις εξελίξεις, η εξοικείωση με τη ψηφιακή τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο καταλύτης που θα μετασχηματίσει την αντίληψη του καταναλωτή. Παράλληλα, οι διαδικτυακές ασφαλιστικές προσφέρουν τα ίδια ή καλύτερα ασφαλιστικά προϊόντα φθηνότερα καθώς δεν έχουν τα κόστη των παραδοσιακών εταιρειών.
Η πρώτη εταιρεία που η χώρα μας στηρίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στις ριζοσπαστικές αυτές παραδοχές, η  δημιούργησε την «Ασφάλεια On The Go» η οποία εκχωρεί περισσότερο έλεγχο στον πελάτη.

Οι ασφαλιζόμενοι μπορούν να διεκπεραιώνουν όλες τους τις συναλλαγές από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τους να επικοινωνούν τηλεφωνικώς 24 ώρες, 7 ημέρες της εβδομάδας, να έχουν οδική βοήθεια σε 24 λεπτά από όπου κι αν βρίσκονται και να παίρνουν τα χρήματά τους μέσα σε 24 ώρες. Επιπλέον, υπόσχεται με το Gan Guarantee ότι εάν ο πελάτης βρει καλύτερο συνδυασμό τιμής, κάλυψης και εξυπηρέτησης αλλού, θα προσφέρει ακόμη καλύτερο.

Η insurtech εποχή, όπως λέγεται το νέο κύμα έρχεται με γοργούς ρυθμούς στη χώρα μας και οι έξυπνες εταιρείες ετοιμάζονται για το επόμενο άλμα.

Περισσότερα για τις προσφορές της Gan Direct μπορείτε να μάθετε στο ανανεωμένο site: www.gandirect.com.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση