ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων λόγω Black Friday στις ΗΠΑ

Οι online πωλήσεις σημείωσαν νέο ρεκόρ

Kathimerini.gr

Η καταναλωτική φρενίτιδα που εθιμικώς καταλαμβάνει πλέον τους Αμερικανούς το διήμερο της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Βlack Friday αποδείχθηκε για μία ακόμη φορά εξαιρετικά αποδοτική για τις επιχειρήσεις λιανικής με εκτίναξη των λιανικών πωλήσεων. Η επιτυχία της φετινής χρονιάς αφορά, ωστόσο, τις online πωλήσεις, που σημείωσαν νέο ρεκόρ το εν λόγω εορταστικό διήμερο, αλλά δεν ισχύει για τις πωλήσεις στα εμπορικά καταστήματα. Εν ολίγοις οι πωλήσεις αυξάνονται αλλά οι Αμερικανοί επιλέγουν να κάνουν όλο και λιγότερο τα ψώνια τους με τη φυσική παρουσία τους μέσα στα εμπορικά καταστήματα.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Adobe Analytics, οι online πωλήσεις το επίμαχο διήμερο σημείωσαν αύξηση 24% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διήμερο του περασμένου έτους και έφτασαν έτσι τα 6,22 δισ. δολάρια. Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την Ημέρα των Ευχαριστιών, η αύξηση των πωλήσεων έφτασε το 28% σε σύγκριση πάντα με την αντίστοιχη ημέρα του 2017.

Και βέβαια ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου, Amazon, εξακολουθεί να κρατάει τα σκήπτρα των online πωλήσεων, αλλά σημαντική ήταν η αύξηση των πωλήσεων και στους ανταγωνιστές της όπως Walmart και Macy’s.

Οι ανταγωνιστές της Amazon επέλεξαν να επενδύσουν κατά τρόπο που να αναβαθμίζει την ανταγωνιστικότητά τους. Οι επισκέψεις στα καταστήματα, αντιθέτως, μειώθηκαν από 4% έως 7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διήμερο του 2017. Οπως σχολιάζει σχετικό ρεπορτάζ των Financial Times, τα καταστήματα αρχίζουν να απειλούνται από τις νέες καταναλωτικές συνήθειες των Αμερικανών, που φαίνεται ότι αισθάνονται πλέον άνετα να αγοράζουν online ακόμη και τα πολύ ακριβά είδη.

Περίπου το 33,5% των πωλήσεων έγινε μάλιστα μέσω κινητών τηλεφώνων, ενώ μόλις πριν από ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό δεν υπερέβη το 29,1%.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, άλλωστε, τη φετινή Black Friday πουλήθηκαν μέσω κινητού είδη αξίας άνω των 2 δισ. δολαρίων. Και βέβαια οι μαζικές πωλήσεις συνεχίστηκαν και χθες στις ΗΠΑ, καθώς η πρώτη Δευτέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών και την Black Friday είναι η λεγόμενη Cyber Monday ή Κυβερνο-Δευτέρα που ονομάστηκε έτσι για να ενθαρρύνει τον κόσμο να ψωνίσει online. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πάντα της Adobe Analytics, οι πωλήσεις online έφτασαν χθες το ρεκόρ των 7,8 δισ. δολαρίων σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 18% σε σύγκριση με την αντίστοιχη ημέρα του 2017.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X