ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ενισχύει το e-commerce του στην Κύπρο ο όμιλος Fourlis

Νέα καταστήματα θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους εντός 2ου εξαμήνου του 2018

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Μέχρι πέντε νέα καταστήματα Intersport και The Athlete's Foot, περιλαμβανομένων και των νέων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου (e- commerce) θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους σε Βουλγαρία και Κύπρο εντός του 2ου εξαμήνου του 2018, στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος του ομίλου Fourlis στον κλάδο της λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών.

Υπολογίζεται ότι μέχρι τέλος του 2018, η αλυσίδα καταστημάτων θα αγγίξει τα εκατό είκοσι (120) σημεία πώλησης σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης του, σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο και Τουρκία, γεγονός που θα ενισχύσει την παρουσία του και τα έσοδα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018 έναντι του πρώτου εξαμήνου.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα εξάλλου στον κλάδο των αθλητικών ειδών, όπου ο όμιλος έχει παρουσία μέσω της αλυσίδας καταστημάτων Intersport, οι πωλήσεις του φετινού πρώτου εξαμήνου ενισχύθηκαν κατά 7% σε 71,2 εκατ. ευρώ, από 66,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες (Ρουμανία, Κύπρο, Βουλγαρία και Τουρκία) παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 2,4%, με όλες τις χώρες να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε τοπικό νόμισμα. Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 4,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας και αυτά άνοδο της τάξεως του 4,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, όταν είχαν διαμορφωθεί σε 4,3 εκατ. ευρώ. Ετσι, οι ζημίες προ φόρων υποχώρησαν σε 0,3 εκατ. ευρώ φέτος, από 0,5 εκατ. ευρώ πέρυσι. Συνολικά, ο όμιλος Fourlis αριθμεί 128 καταστήματα αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 24 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και δύο στην Τουρκία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-commerce) της Intersport παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα, ενώ η υλοποίηση της επέκτασής του και στις υπόλοιπες χώρες δραστηριότητας του ομίλου θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

Αύξηση πωλήσεων για IKEA

Ο όμιλος Fourlis επέστρεψε στην κερδοφορία κατά το φετινό πρώτο εξάμηνο καθώς όπως ανακοίνωσε χθες τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 0,4 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,1 εκατ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι πωλήσεις κινήθηκαν και αυτές σε θετικό πρόσημο, καθώς αυξήθηκαν κατά 5,6% σε 202,1 εκατ. ευρώ, από 191,3 εκατ. ευρώ κατά το περσινό πρώτο εξάμηνο.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας Fourlis, ο τομέας οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 4,9% σε 130,8 εκατ. Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 3%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες η άνοδος ήταν ακόμα μεγαλύτερη καθώς άγγιξε το 8,2%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, ο τομέας οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 4,9% σε 130,8 εκατ. ευρώ. Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 3%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες η άνοδος ήταν ακόμα μεγαλύτερη καθώς άγγιξε το 8,2% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη ΕΒΙΤDA (προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) ανήλθαν σε 1,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,3 εκατ. ευρώ κατά το περσινό διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα λειτουργούν επτά καταστήματα ΙΚΕΑ, εκ των οποίων τα πέντε βρίσκονται στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο και ένα στη Σόφια της Βουλγαρίας. Επίσης, λειτουργούν επτά σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στην Κομοτηνή και δύο στη Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Το δε ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) συνεχίζει να αναπτύσσεται με σημαντικό ρυθμό και στις τρεις χώρες, Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η διοίκηση διαβεβαίωσε τους μετόχους της ότι οι επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη διολίσθηση της τουρκικής λίρας δεν έχουν ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα και τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Fourlis. Εκτιμά δε ότι μεσοπρόθεσμα η αγορά της Τουρκίας παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες για την Intersport, λόγω του μεγέθους της, των δημογραφικών χαρακτηριστικών της και της δομής του ανταγωνισμού. Από την Τουρκία προήλθε το 4,1% των πωλήσεων του ομίλου το 2017 (περίπου 17,8 εκατ. ευρώ), ενώ τα λειτουργικά κέρδη ήταν αρνητικά κατά μόλις 0,64 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων σε τοπικό νόμισμα από τις αρχές του έτους και μέχρι τα μέσα Αυγούστου κινούνταν με διψήφιο ποσοστό σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 και τείνει βελτιούμενος.

 

 

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση