ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αποκαταστάθηκε πλήρως η βλάβη στα λογισμικά συστήματα της ΑΗΚ

Παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα και από τη διακοπή επηρεάζονται οι πληρωμές λογαριασμών

ΚΥΠΕ

Σε πλήρη λειτουργία τέθηκαν πριν από λίγο τα λογισμικά συστήματα της ΑΗΚ, καθώς η βλάβη που είχε προκύψει νωρίτερα αποκαταστάθηκε, όπως ανέφερε στο ΚΥΠΕ η εκπρόσωπος Τύπου της Αρχής Χριστίνα Παπαδοπούλου.

Υπενθυμίζεται ότι τα συστήματα πληροφορικής της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου τέθηκαν νωρίτερα εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικού προβλήματος.

Από τις 11 π.μ. περίπου, δεν λειτουργούσαν η ιστοσελίδα της ΑΗΚ και το EAC Mobile app, ενώ τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, όπως και το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης πελατών, δηλαδή οι τετραψήφιοι αριθμοί 11800 και 1818, λειτουργούσαν με περιορισμένες τεχνικές δυνατότητες.

Η ΑΗΚ απολογείται «για οποιαδήποτε ταλαιπωρία έχουν υποστεί οι πελάτες της».

Προηγούμενη Ενημέρωση

Από τις 11 π.μ. περίπου, δεν λειτουργεί η ιστοσελίδα της ΑΗΚ, το EAC Mobile app, ενώ τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, όπως και το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης πελατών, δηλαδή οι τετραψήφιοι αριθμοί 11800 και 1818, λειτουργούν με περιορισμένες τεχνικές δυνατότητες, δήλωσε στο ΚΥΠΕ η εκπρόσωπος Τύπου της Αρχής, Χριστίνα Παπαδοπούλου.

Από τη διακοπή επηρεάζονται και οι πληρωμές λογαριασμών. Όπως ανέφερε η κ. Παπαδοπούλου, οι πληρωμές γίνονται μόνο μέσω της ιστοσελίδας της JCC, ενώ στα Ταμεία είναι δυνατή η εξόφληση μόνο με προσκόμιση αντίγραφου λογαριασμού.

Ερωτηθείσα, τέλος, πότε υπολογίζεται ότι θα αποκατασταθεί η λειτουργία των συστημάτων πληροφορικής, η εκπρόσωπος Τύπου της ΑΗΚ, δήλωσε ότι καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να αποκατασταθεί η λειτουργία των συστημάτων το συντομότερο δυνατό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση