ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Έτοιμο τον Νοέμβριο το Nicosia Mall

Κλειστές οι συμφωνίες και για τα 150 καταστήματα, βέβαιο θεωρείται και το Zara

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Η πρόσφατη ανάρτηση του προέδρου του Nicosia Mall Μάριου Καλοχωρίτη ότι 455 άτομα εργάζονται στο Nicosia Mall», καταδεικνύει την κινητικότητα που υπάρχει ότι οι εργασίες για ολοκλήρωση του εμπορικού κέντρου συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς, με στόχο να είναι έτοιμο για τις γιορτές των Χριστουγέννων και να είναι σε θέση μάλιστα να υποδεχθεί τους πρώτους του πελάτες, από τον Νοέμβριο. 

Στο τελικό στάδιο βρίσκεται η κατασκευή του οδικού δικτύου πέριξ του mall, με τους δρόμους στην πίσω πλευρά να είναι έτοιμοι, ωστόσο εκκρεμεί για την ολοκλήρωση του, να γίνουν τρία επίπεδα ασφάλτου και να εκκρεμεί η επίστρωση.

Μιλώντας στην «Κ» ο κ. Καλοχωρίτης τονίζει την ικανοποίηση του για την πορεία των εργασιών, επισημαίνοντας παράλληλα ότι με την λειτουργία του το Nicosia Mall θα προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία αγορών στον καταναλωτή.

Και το Zara

Πάντως οι συμφωνίες έχουν κλείσει και για τα 150 καταστήματα, τα οποία θα φιλοξενηθούν στους χώρους του εμπορικού κέντρου. Κάποιες έχουν ανακοινωθεί ενώ για κάποιες όπως τον όμιλο Χουλιώτη, δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις. Οι πληροφορίες της «Κ» θεωρούν πάντως ως δεδομένο ότι ο SayWear Group, με τις επωνυμίες Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Pull and Bear και Oysho έχει δώσει τα χέρια με την διεύθυνση του mall και θα έχει παρουσία με αριθμό καταστημάτων. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ένα από τα καταστήματα του ομίλου έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Πέραν τούτου, ήδη έχει ανακοινωθεί η συνεργασία με τον Όμιλο Μαλλούππας & Παπακώστας (Stradivarius, Mango, Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Kipling), τον όμιλο C.A.Papaellinas με το BeautyLine, τα Holland&Barrett και το Yves Rocher, οι αθλητικές επωνυμίες του ομίλου FAIS. Στο αθλητικό τμήμα θα περιλαμβάνεται και κατάστημα Adidas, Famous Sports καθώς και κατάστημα της αλυσίδας Intersports. Δεδομένα θεωρούνται τα Marks & Spencer, Topshop & Topman, Dorothy Perkins, Evans, Wallis και Celio, το Terranova καθώς και τα brands του Ομίλου Folli Follie.

Το δυνατό χαρτί του Nicosia Mall είναι σύμφωνα με την διεύθυνση του, η διαφορετική αρχιτεκτονική και διαρρύθμιση των χώρων του, που θα διαχωρίζονται ανά τμήματα με βάση την προέλευση των brands πχ ευρωπαϊκή μόδα. Άλλο τμήμα θα είναι αυτό με τα αθλητικά καταστήματα στο οποίο θα περιλαμβάνονται τα προαναφερόμενα καταστήματα multibrands ενώ θα λειτουργούν και Boutique.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X