ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κοσμοσυρροή για προσφορές της Black Friday στην Ελλάδα

Η φετινή Black Friday ξεπέρασε τις προσδοκίες του εμπορικού κόσμου

Kathimerini.gr

Αλλοι έπιασαν θέση έξω από τα καταστήματα από τις 4.30 τα ξημερώματα. Αλλοι πήραν δίωρη άδεια από τη δουλειά. Εφηβοι έφτασαν, δυστυχώς, στο σημείο να φύγουν από το σχολείο, να κάνουν κατά το κοινώς λεγόμενο «κοπάνα».

Ο πλέον εμπορικός δρόμος της πρωτεύουσας, η οδός Ερμού, ήταν σχεδόν απροσπέλαστος λόγω της κοσμοσυρροής, ενώ κάποια εμπορικά κέντρα συγκέντρωσαν τόσους επισκέπτες όσο ο πληθυσμός μιας μεσαίας ελληνικής πόλης.

Αν μη τι άλλο, η φετινή Black Friday, πολυδιαφημισμένη και εκτεταμένη από πλευράς συμμετοχής επιχειρήσεων, φαίνεται να ξεπερνά τις προσδοκίες του εμπορικού κόσμου, τουλάχιστον από πλευράς επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Από τη Δευτέρα, οι επιχειρήσεις θα «κάνουν ταμείο», ενώ στο τέλος του έτους θα φανεί κατά πόσο προστέθηκε τζίρος ή απλώς «χάθηκε» από την αγορά των Χριστουγέννων.

Ενδεικτικά για την κίνηση στα καταστήματα χθες είναι τα στοιχεία από μερικές εμπορικές επιχειρήσεις. Το κατάστημα της αλυσίδας Public στο Σύνταγμα, το οποίο αποτέλεσε κύριο πόλο έλξης και στη φετινή Black Friday, εκτιμάται ότι από τις 8 π.μ. που άνοιξε έως το βράδυ δέχθηκε 30.000 επισκέπτες. Οι καταναλωτές προτίμησαν κυρίως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά και πολλά κόμικ και παιδικά παιχνίδια. Πρώτα εξαντλήθηκαν το μοντέλο κινητού τηλεφώνου που είχε έκπτωση σχεδόν 300 ευρώ και κάποια μοντέλα τηλεόρασης. Ωστόσο, η αλυσίδα δηλώνει ότι έχει μεγάλο απόθεμα και συγκεκριμένα 14.000 τεμάχια κινητών, 6.000 τηλεοράσεις, 4.000 φορητούς υπολογιστές, 3.000 κονσόλες και όλα σχεδόν τα παιδικά παιχνίδια.

Κατά 50% αύξηση των πωλήσεών της σε σύγκριση με την περυσινή Black Friday εκτιμά η διοίκηση της Media Markt Ελλάς. Ειδικά, όμως, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας εκτιμάται τριπλάσια αύξηση των πωλήσεων. Μάλιστα, αν και η αλυσίδα ξεκίνησε τις προσφορές από την Τετάρτη, η ζήτηση ήταν αυξημένη κυρίως χθες, με τους καταναλωτές να επιλέγουν κυρίως τηλεοράσεις και κινητά τηλέφωνα.

Με ουρές από νωρίς έξω από τα καταστήματα ξεκίνησε η Black Friday στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Athens, στα Σπάτα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης χθες το απόγευμα, μέχρι το βράδυ αναμένονταν περί τους 60.000 επισκέπτες. Σε αντίθεση μάλιστα με πέρυσι, η ροή των επισκεπτών συνεχιζόταν και μετά το μεσημέρι με σταθερό ρυθμό.

Αυξημένη κίνηση καταγράφηκε και στα πολυκαταστήματα Attica, με κύκλους από την εταιρεία να κάνουν λόγο για τεράστια απήχηση της Black Friday στο καταναλωτικό κοινό. Η Black Friday, πάντως, για μεγάλη μερίδα καταστημάτων δεν τελείωσε χθες. Σειρά εταιρειών συνεχίζουν σήμερα και κάποιες ακόμη και αύριο, μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, τις εκπτώσεις.

Επόμενο ραντεβού των καταναλωτών με τις προσφορές, αλλά μόνο για τις αγορές μέσω Διαδικτύου, είναι η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου η οποία θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου. Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώνεται πέμπτη συνεχή χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Στην περυσινή αντίστοιχη εβδομάδα συμμετείχαν πάνω από 250 ηλεκτρονικά καταστήματα και καταγράφηκε αύξηση του τζίρου κατά 69,59% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση