ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πώς αλλάζει και ποιο το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης (βίντεο)

Γιώργος Μακκούλη Πάνος Παπαγεωργίου μιλούν για πρώτη φορά στην Κύπρο στο συνέδριο Cyprus in the digital agenda

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Πώς οι διαφημίσεις μπορούν να γίνουν δελεαστικές και να έχουν πραγματικά οφέλη για τους διαφημιζόμενους αλλά να δίνουν στους καταναλωτές, τις λύσεις που χρειάζονται την στιγμή που το χρειάζονται; Η απάντηση υπάρχει και είναι στα χέρια ή στο μυαλό καλύτερα, των ιδρυτών της τεχνολογικής πλατφόρμας Avocarrot. Μια ιδέα που εξελίχθηκε σε μία από τις πιο επιτυχημένες start ups εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Πίσω από αυτή βρίσκονται τέσσερις νέοι, από την Κύπρο, οι οποίοι είναι ίσως οι καλύτεροι μηχανικοί τεχνολογίας στη χώρα.

Κωνσταντίνος Χρίστου, Γιώργος Ηρακλέους, Γιώργος Μακκούλη και Παναγιώτης Παπαγεωργίου ένωσαν δυνάμεις πριν από πέντε χρόνια και κατάφεραν  με την καινοτόμα εφαρμογή τους να φέρουν τα πάνω κάτω στον τομέα των start ups βάζοντας παράλληλα την Κύπρο στον παγκόσμιο χάρτη της σύγχρονης τεχνολογίας. Απόδειξη αυτού, η εξαγορά της εταιρίας τον Σεπτέμβριο από την γερμανική Glispa Global Group έναντι 20 εκατομμυρίων δολαρίων. 

Τι ήταν αυτό που είδαν οι ιδρυτές της εταιρίας και κατάφεραν να  πρωταγωνιστήσουν στον τομέα του mobile advertising; Δύο από τους ιδρυτές της εταιρίας Avocarrot, ο Γιώργος Μακκούλη και ο Παναγιώτης Παπαγεωργίου που θεωρούνται μεταξύ των μηχανικών παγκόσμιας κλάσης και πρωτοπόρων στην καινοτομία και προγραμματική διαφήμιση, θα απευθυνθούν για πρώτη φορά στο κοινό της Κύπρου, στο πλαίσιο του συνεδρίου Cyprus in the digital Agenda. Εκεί θα εξηγήσουν τις νέες τάσεις στον τομέα της διαφήμισης ο οποίος έχει αλλάξει πλέον σελίδα και απευθύνεται πλέον στους καταναλώτές-χρήστες των έξυπνων τηλεφώνων και του διαδικτύου.

Ενδεικτικό του ότι ο τομέας της διαφήμισης έχει γυρίσει σελίδα είναι το γεγονός ότι ότι αυτή την στιγμή υπάρχουν 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, ενώ οι αριθμοί των smartphone θα αυξηθούν κατακόρυφα τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις της πλατφόρμας ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ Digiday οι συνολικές δαπάνες διαφημίσεων για κινητά θα φτάσουν τα 247,4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2020. Είναι σαφές, ότι ο τομέας των διαφημίσεων αλλάζει σελίδα και προσαρμόζεται στον ωκεανό των επιλογών, των δεδομένων και της συμπεριφοράς των χρηστών του διαδικτύου.

Απώτερος στόχος της εταιρίας είναι να αποτελέσει το μεγαλύτερο mobile ad exchange με ειδίκευση στα native ads και μέσα στα επόμενα χρόνια η αξία της εταιρίας να φτάσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Η φιλοσοφία της Avocarrot

Με βάση στο Σαν Φρανσίσκο και στην Αθήνα, η Avocarrot (πλέον Glispa - Connect) συνδυάζει προγραμματισμένη διαφήμιση και τεχνολογίες υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο έτσι ώστε να μπορεί να δημιουργήσει τις σωστές διαφημίσεις για τους χρήστες, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης στα κινητά. Η ιστορία της εταιρίας έχει τις ρίζες της στο Λονδίνο το 2013, όταν οι τέσσερις τους ξεκίνησαν να δημιουργούν τη δική τους τεχνολογική υποδομή της εφαρμογής, την οποία στη συνέχεια κατοχύρωσαν νομικά, με την επιστημονική επονομασία Avocarrot.

Από τότε η εταιρία έχει αναπτυχθεί και πλέον έχει έδρα σε Αθήνα και Σαν Φρανσίσκο, αυξάνοντας σταθερά το προσωπικό της με ταλαντούχους επαγγελματίες και αποκτά τη δική της δυναμική στον τομέα των native ads.

Τον Σεπτέμβριο του 2016 εξαγοράστηκε από τον όμιλο Glispa Global Group, μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρίες με διεθνή παρουσία.

Παράλληλα η εταιρία Avocarrot έχει βραβευτεί σε διεθνή διαγωνισμό ως μία από τις οκτώ καλύτερες εταιρίες από το Google και έχει ψηφιστεί ως το «the next best thing» στο συνέδριο τεχνολογική διαφήμισης το 2013.

Οι τέσσερις ιδρυτές της Avocarrot είχαν βραβευτεί στα βραβεία που διοργάνωσε ο όμιλος SPP MEDIA ως άντρες της χρονιάς για την καινοτόμα ιδέα τους. Η πλατφόρμα τους προσφέρει, όπως οι ίδιοι εξηγούν με δικά τους λόγια «στον χρήστη που τρέχει στο πάρκο χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για τρέξιμο, μόλις τελειώνει τη διαδρομή του, θα εμφανίζεται ένα μήνυμα που θα του λέει ότι κέρδισε ένα ενεργειακό ποτό». 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X