ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Σχέδια της Delivery.gr για επέκταση στην Κύπρο

Το επιλέγουν πλέον περίπου 2 εκατ. χρήστες, ενώ πάνω από 2.500 επιχειρήσεις εστίασης και καφέ

Kathimerini.gr

Σε φάση διαρκούς ανανέωσης, όπως άλλωστε το επιτάσσει και ο φρενήρης ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας, βρίσκεται η πλατφόρμα Delivery.gr, η οποία συνέστησε, για πρώτη φορά το 2006, στο ελληνικό κοινό την online παραγγελία φαγητού και καφέ. Ως απάντηση στον διαρκώς εντεινόμενο ανταγωνισμό που προέρχεται από τη δημιουργία αντίστοιχων υπηρεσιών σε Ελλάδα και εξωτερικό, το Delivery.gr συνεχίζει να καινοτομεί προσφέροντας στους χρήστες επιπλέον υπηρεσίες.

Αλλωστε αυτό το απέδειξε και πρόσφατα, στο πλαίσιο του TEDX Patras 2018, όπου 500 συμμετέχοντες κατόρθωσαν σε πραγματικό χρόνο να παραγγείλουν μαζί το φαγητό τους, χρησιμοποιώντας το εργαλείο της «ομαδικής παραγγελίας». «Αυτό που καταφέραμε στο TEDX θα μπορούσα να πω χαριτολογώντας ότι είναι ένα guinness record, καθότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη ομαδική παραγγελία που έχει πραγματοποιηθεί πανελλαδικά», αναφέρει ο ιδρυτής της εταιρείας Νίκος Ιωάννου.

Το Delivery.gr επιλέγουν πλέον περίπου 2 εκατ. χρήστες, ενώ πάνω από 2.500 επιχειρήσεις εστίασης και καφέ, που προσφέρουν υπηρεσίες διανομής σε τουλάχιστον 38 πόλεις της Ελλάδας, έχουν καταχωρισθεί στην πλατφόρμα. Mιλώντας στην «Κ» για τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας, ο κ. Ιωάννου δήλωσε ότι σύντομα η υπηρεσία θα εισέλθει στην αγορά της Κύπρου, επισημαίνοντας επίσης ότι υπάρχουν σχέδια για επέκτασή της και στην περιοχή των Βαλκανίων.

Eνδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η εταιρεία έκανε τα πρώτα της βήματα σε μια περίοδο κατά την οποία το Διαδίκτυο δεν αξιοποιούνταν από τις επιχειρήσεις τόσο συχνά για σύναψη νέων συνεργασιών. Κάτι που μας επισημαίνει και ο κ. Ιωάννου, λέγοντας ότι οι καταστηματάρχες ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην αρχή με μια τέτοια πρακτική, με αποτέλεσμα η ομάδα να εφευρίσκει εναλλακτικούς τρόπους για να τους προσεγγίσει επιχειρηματικά.

Παρότι το Delivery.gr ειδικεύεται στη διανομή φαγητού, έχει ως βάση του το service, επιτρέποντας έτσι στην ομάδα να συζητάει και για επέκταση των υπηρεσιών της σε άλλα προϊόντα, πέραν των ειδών εστίασης. Ετσι, δεν είναι απίθανο το Delivery.gr να προσφέρει προσεχώς υπηρεσίες διανομής από ζαχαροπλαστεία, φαρμακεία αλλά και σούπερ μάρκετ.

Η δυσκινησία όμως του κράτους, καθώς και η υψηλή φορολογία, θέτει κατά τον κ. Ιωάννου φραγμούς στην προσπάθεια εξέλιξης νέων επιχειρήσεων αντίστοιχων με τη δική του.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση