ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Δημητριάδης: Εξυπηρετούνται τα δρομολόγια των Κυπριακών Αερογραμμών

Έχουν προστεθεί και νέα δρομολόγια από διάφορες αεροπορικές εταιρείες

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Οι Κυπριακές Αερογραμμές κατά τη θερινή περίοδο του 2014 εξυπηρετούσαν περίπου 13 δρομολόγια και λιγότερα τη χειμερινή περίοδο 2014-2015, τα οποία συνεχίζουν να εξυπηρετούνται από άλλες αεροπορικές εταιρείες, είτε με αύξηση του αριθμού των παρεχόμενων αεροπορικών θέσεων, είτε με δρομολόγηση αεροσκαφών σε κάποια από αυτά, απάντησε με επιστολή του ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων κ. Μάριος Δημητριάδης σε σχετική ερώτηση του κ. Περδίκη.  Για παράδειγμα, η αεροπορική εταιρεία Aegean εγκαινίασε πτήσεις για Παρίσι, Λονδίνο, Βηρυτό και Τελ- Αβίβ και η αεροπορική εταιρεία Transavia για Άμστερνταμ.  Συνεπώς, δεν υπήρξαν νεκρά δρομολόγια, ενώ ο αριθμός των συνολικών θέσεων στην αγορά που εξυπηρετούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές υπερκαλύφθηκε.

Tαυτόχρονα, έχουν προστεθεί νέα δρομολόγια από διάφορες αεροπορικές εταιρείες, όπως για παράδειγμα από την αεροπορική εταιρεία Germania, η οποία έχει αυξήσει τα σημεία που εξυπηρετεί από γερμανικά αεροδρόμια.

Για δρομολόγια τα οποία είναι μη βιώσιμα υπάρχει, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, η διαδικασία που προβλέπεται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό              1008/2008 για την επιβολή Παροχής Δημόσιας Υποχρέωσης, όπου ο αερομεταφορέας που θα επιλεγεί μέσα από διαδικασία προσφορών μπορεί να αποζημιώνεται για τα κόστη του και ένα λογικό κέρδος, χωρίς αυτό να θεωρείται κρατική ενίσχυση, ενώ του παρέχεται και αποκλειστικότητα για περίοδο τεσσάρων ετών.  Η Κυπριακή Δημοκρατία, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αξιοποίησε αυτή τη διαδικασία για το δρομολόγιο μεταξύ Λάρνακας και Βρυξελλών, η οποία και οδήγησε στο να εξευρεθεί αεροπορική εταιρεία χωρίς να απαιτηθεί τελικά αποζημίωση ή αποκλειστικότητα, ενώ δεν αποκλείεται να αξιοποιηθεί και μελλοντικά όπου κριθεί σκόπιμο και προς όφελος του Κράτους.  Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν επιτρέπονται γενικά οι κρατικές ενισχύσεις σε αεροπορικές εταιρείες, με εξαίρεση την εφαρμογή σχεδίων αναδιάρθρωσης, διαδικασία η οποία αξιοποιήθηκε το 2007 στην περίπτωση των Κυπριακών Αερογραμμών.»

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

X