ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ι. Μάτσης: Θα κλείσουν δέκα καταστήματα της ΣΚΤ μέχρι τέλη Νοεμβρίου

Σκοπός είναι η ενοποίηση των συστημάτων και των δεδομένων Ελληνικής και ΣΚΤ, αναφέρει στην «Κ» ο Ι. Μάτσης

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας, Ιωάννης Μάτσης, μιλώντας στο 14ο Συνέδριο Economist, έκανε μια αποτίμηση, σχετικά με τη μέχρι στιγμής κατάσταση, μετά την απορρόφηση της Συνεργατική Τράπεζας από την Ελληνική.

Ο κ. Μάτσης, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι το πρώτο βήμα το οποίο έχει ολοκληρωθεί είναι η εξαγορά και πως ο επόμενος σκοπός κατόπιν εξαγοράς είναι η ενοποίηση των δύο οντοτήτων, δηλαδή η απορρόφηση της «καλής» Συνεργατικής από την Ελληνική Τράπεζα. Πρόσθεσε δε, για να επιτευχθεί αυτή η απορρόφηση χρειάζονται ορισμένα κύρια συστατικά τα οποία εντός των επόμενων 12 μηνών πρέπει να καταφέρουν ένα-ένα να τα ολοκληρώσουν.

«Πρώτα από όλα κλείσιμο καταστημάτων ούτως ώστε να μπορέσει να υπάρξει μια αποσυμφόρηση στα καταστήματα που τώρα λόγω του μειωμένου προσωπικού που έχουμε, υπάρχουν ουρές από πελάτες, ιδίως σε συγκεκριμένες μέρες του χρόνου, όπως στις αρχές κάθε μήνα».

Συμπλήρωσε δε, πως σιγά – σιγά θα κλείσουν καταστήματα, ενώ έχουν ήδη κλείσει πενήντα, αποκαλύπτοντας παράλληλα, πως αναμένεται να κλείσουν ακόμα δέκα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. «Αυτό θα ελευθερώσει το προσωπικό να πάει στα υπόλοιπα καταστήματα έτσι ώστε να μπορέσει να παρέχει μια πιο απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στον πελάτη και αποσυμφόρηση των καταστημάτων».

Υπογράμμισε δε, πως δεύτερος τους σκοπός είναι η ενοποίηση των συστημάτων και των δεδομένων, σημειώνοντας ότι, αυτό το project αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 12 μήνες. Όταν ολοκληρωθεί το εν λόγω project τότε όλοι οι πελάτες θα μπορούν να έχουν την ίδια εξυπηρέτηση (της Ελληνικής Τράπεζας) από όλα τα καταστήματα.

Όσον αφορά το προσωπικό, ο κ. Μάτσης ανέφερε πως πρέπει να βεβαιωθούν ότι οι δύο κουλτούρες θα μπορέσουν να συνυπάρξουν, ή να αλλάξουν και να γίνουν μια κουλτούρα, μια οικογένεια, συμπληρώνοντας, πως, προσπαθούν να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό διότι ορισμένοι από τους νέους συνάδελφους που έχουν έρθει έχουν εμπειρίες από άλλα τμήματα σε σχέση με αυτά που θα καταλήξουν να εργάζονται.

Κληθείς να σχολιάσει τις εγκυκλίους της Ένωσης Τραπεζικών Υπαλλήλων οι οποίες αναφέρουν ότι το εργατικό δυναμικό που προσελήφθη στην Ελληνική Τράπεζα του Συνεργατισμού δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις με το υφιστάμενο προσωπικό, απαντά ότι, «πιστεύω ότι παρά τις εγκυκλίους που στέλνουν οι συντεχνίες είμαστε ευθυγραμμισμένοι. Κύριο μας μέλημα είναι το προσωπικό, τονίζοντας δε, ότι για να μπορέσουν να έχουν κύριο τους μέλημα τον πελάτη πρέπει να έχουν προτεραιότητα το προσωπικό. Εξάλλου, «εάν το προσωπικό δεν είναι ικανοποιημένο στην προσωπικότητα του, να μπορέσει να νιώθει ότι είναι αναγνωρισμένο και επίσης να ανταμείβεται για την δουλεία που κάνει, πώς μπορούμε να περιμένουμε ότι και ο πελάτης θα πάρει την εξυπηρέτηση που μου αξίζει».

Δείτε στο βίντεο ολόκληρη την συνέντευξη του Ιωάννη Μάτση στην «Κ»

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

X