ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τέλος στη διαφήμιση διαβατηρίων στα αεροδρόμια

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε στις 9 Ιανουαρίου αυστηρότερα μέτρα στην προβολή του σχεδίου

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Στοπ στη διαφήμιση κυπριακών διαβατηρίων στα αεροδρόμια εσωτερικού και εξωτερικού αποφάσισε το Υπουργικό Συμβούλιο, στη συνεδρία της 9ης Ιανουαρίου.

Ο νέος Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Προώθησης Επενδύσεων (CIPA) Μιχάλης Μιχαήλ, σημείωσε στα πλαίσια της παρουσίασης της νέας στρατηγικής του Συνδέσμου για την περίοδο 2017-2020 ότι, αποφασίστηκαν αυστηρότερα μέτρα για τα σχέδια πολιτογραφήσεων, τα οποία επικεντρώνονται στην προβολή του.

Υπενθυμίζεται πως η «Κ» είχε καταγράψει σε παλαιότερά της ρεπορτάζ πως θα υπήρχαν κάποιες τροποποιήσεις στα τα του Σχεδίου, κυρίως στον τομέα της προβολής του.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τα μέτρα που αποφάσισε το Υπουργικό, μεταξύ άλλων είναι η σύσταση μιας επιτροπής που θα εποπτεύει το πρόγραμμα, η εισαγωγή κώδικα συμπεριφοράς από τους ιδιώτες που το προσφέρουν, αλλά και η δημιουργία μητρώου παρόχων υπηρεσιών του Σχεδίου. Ακόμα, θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτική υπογραφή ενυπόγραφων δηλώσεων από αιτητή και εγγεγραμμένο πάροχο υπηρεσιών για επιβεβαίωση της εφαρμογής ορθής πρακτικής παροχής υπηρεσιών και πλήρους ενημέρωσης για τις διαδικασίες του σχεδίου στους αιτητές. 

Έγινε κατανοητό όμως ότι, το Σχέδιο δεν πρόκειται να σταματήσει, δίνοντας ένα τέλος στις όποιες φήμες θέλουν την κατάργησή του. Τα οικονομικά οφέλη του Σχεδίου όπως είπαν από το CIPA, είναι πολλά για την οικονομία της Κύπρου.

Νέα στρατηγική και η ψηφιακή επικοινωνία

Με νέα στρατηγική για την περίοδο 2017-2020, ανανεωμένο προφίλ και δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλωσορίζει το νέο έτος ο Κυπριακός Οργανισμός Προώθησης Επενδύσεων (CIPA).

Η Γενική Διευθύντρια, κ. Νατάσα Πηλείδου, παρουσίασε το στρατηγικό πλάνο του Οργανισμού για την περίοδο 2017-2020 και ανέλυσε τις εξελίξεις στο διεθνές οικονομικό πλαίσιο, την εντυπωσιακή ανάκαμψη της κυπριακής οικονομίας και τις θετικές προβλέψεις για την πορεία της. Προβλέψεις που, όπως ανέφερε, δημιούργησαν την ανάγκη για αναπροσαρμογή προτεραιοτήτων και ανασχεδιασμό της στρατηγικής του Οργανισμού, προς βέλτιστη αξιοποίηση των ευκαιριών που προκύπτουν. Η κ. Πηλείδου αναφέρθηκε επίσης στο αναζωογονημένο επενδυτικό ενδιαφέρον που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια, το οποίο μεταφράζεται σε ουσιαστικές επενδύσεις σε πληθώρα οικονομικών τομέων. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη στοχευμένη εκστρατεία προσέλκυσης εταιρειών με βάση το ΗΒ εν όψει Brexit, αλλά και στην προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξης τομέων με προοπτική όπως η καινοτομία, τα επενδυτικά ταμεία, η οπτικοακουστική βιομηχανία και η εκπαίδευση, μέσω της προώθησης των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων αλλά και της στοχευμένης προωθητικής δράσης σε συνεργασία και με άλλους εμπλεκόμενους φορείς.

Ταυτόχρονα, έγινε παρουσίαση του rebranding και του νέου λογότυπου του Οργανισμού και ανακοινώθηκε η ευρεία χρήση του νέου brand name «Invest Cyprus», που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούνταν μόνο στο εξωτερικό.

Η κ. Πηλείδου αναφέρθηκε επίσης στη νέα, ψηφιακή στρατηγική του Οργανισμού, που στόχο έχει την αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων, καναλιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για στοχευμένη προώθηση της Κύπρου στο εξωτερικό. Επιμέρους στόχος, όπως σημείωσε, είναι η αξιοποίηση των δικτύων αυτών για άμεση και αξιόπιστη παροχή πολύτιμων πληροφοριών προς τα ΜΜΕ σε θέματα που αφορούν τον τομέα των επενδύσεων.

Πέραν της προσπάθειας προσέλκυσης και της παροχής κάθε λογής υποστήριξης σε δυνητικούς ξένους επενδυτές, η νέα στρατηγική του Οργανισμού εστιάζει επίσης στη σύσφιξη των σχέσεών του με υφιστάμενους ξένους επενδυτές. Αυτό καθίσταται δυνατό μέσω της καθιέρωσης συστηματικής επικοινωνίας που επιτρέπει τη συζήτηση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, τη διοργάνωση συναντήσεων ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των ιδίων και άλλων εμπλεκόμενων φορέων καθώς και μέσω εκδηλώσεων εκτίμησης.

Τέλος, η κ Πηλείδου αναφέρθηκε σε σειρά μεταρρυθμίσεων στις οποίες η συμβολή του Οργανισμού ήταν καθοριστική, με πιο πρόσφατη την ετοιμασία του Σχεδίου Προώθησης της Οπτικοακουστικής Βιομηχανίας, καθώς και τη Σύσταση Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου της διαχείρισης των σχεδίων πολιτογράφησης στην οποία συμμετέχει ο Οργανισμός.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση