ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Την παραίτηση Δημητριάδη ζητά ο Νικόλας

Στο Γενικό Ελεγκτή εκ νέου οι συμβάσεις κυβέρνησης με τις διαχειρίστριες εταιρίες

Newsroom K

Την παραίτηση Δημητριάδη ζήτησε ο Νικόλας Παπαδόπουλος, ο οποίος επισκέφτηκε σήμερα το λιμάνι Λεμεσου. Σε δηλώσεις του, κατηγόρησε την Κυβέρνηση ότι δεν έλαβε τα δέοντα μέτρα ώστε να γίνει ομαλά η ιδιωτικοποίηση, από το προηγούμενο στο νέο λογισμικό ενώ παρέπεμψε στις ιδιωτικοποιήσεις που είχαν γίνει από την Κυβέρνηση Τάσου Παπαδόπουλου και Δημήτρη Χριστόφια στα αεροδρόμια, που έγινε όπως ανέφερε, χωρίς πρόβλημα.

Εγώ αν ήμουν Υπουργός Μεταφορών, ήδη θα είχα παραιτηθεί, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, ο οποίος κάλεσε την Κυβέρνηση και τον Υπουργό να αναλάβουν τις πολιτικές τους ευθύνες για την κατάσταση που δημιουργήθηκε στο λιμάνι Λεμεσού "αντί να επιδίδονται σε σενάρια συνωμοσίας".

Ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ και στελέχη του κόμματος, παρακάθισαν το μεσημέρι σε σύσκεψη με όλους τους εμπλεκομένους, στα γραφεία της Αρχής Λιμένων, όπου ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά την εμπορικοποίηση του λιμανιού της Λεμεσού.

Στις δηλώσεις του, ο κ.Παπαδόπουλος επέκρινε τον τρόπο που η Κυβέρνηση επέλεξε να διαχειριστεί το θέμα, λέγοντας πως "η Κυβέρνηση, για λόγους που μόνο η ίδια μπορεί να εξηγήσει, επέλεξε να παραγκωνίσει, να παραγνωρίσει, να ξεπεράσει την αρμόδια αρχή, που ήταν η ΑΛΚ, στις διαπραγματεύσεις αυτής της συμφωνίας".

"Επέλεξαν την απευθείας διαπραγμάτευση των συμβολαίων και το αποτέλεσμα αυτής της απόφασης είναι το χάος, είναι οι καθυστερήσεις και οι ζημιές των εκατομμυρίων που έχουμε δυστυχώς να αντιμετωπίσουμε για την κυπριακή οικονομία", είπε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ και κάλεσε τους κυβερνώντες "αντί να επιδίδονται σε σενάρια συνωμοσίας, να αναλάβουν καλύτερα τις πολιτικές ευθύνες που υπάρχουν γι αυτές τις καθυστερήσεις, τις ζημιές, γιατί υπάρχουν ευθύνες".

Διερωτήθηκε δε, "πως είναι δυνατόν, ο πιο αρμόδιος φορέας, που είναι η Αρχή Λιμένων, με την εμπειρία που είχε σε ό,τι αφορά τη διαχείριση του λιμανιού, με όλες τις γνώσεις που θα μπορούσε να είχε φέρει σε αυτές τις διαπραγματεύσεις, να είχε μείνει έξω από αυτή τη διαδικασία", και εξέφρασε την άποψη πως "το αποτέλεσμα, δυστυχώς, είναι αυτά που βλέπουμε σήμερα, κενά, παραλήψεις, καθυστερήσεις τις οποίες δυστυχώς θα πληρώσουν οι κύπριοι εξαγωγείς και εισαγωγείς, αλλά και στο τέλος της ημέρας οι Κύπριοι καταναλωτές."

Δόθηκε, συνέχισε, η διαχείριση και η νέα διοίκηση του λιμανιού Λεμεσού στον ιδιωτικό τομέα χωρίς να υπάρξει η απαραίτητη προετοιμασία και ένας σωστός σχεδιασμός και γι αυτό υπάρχουν ευθύνες "και αυτές οι ευθύνες θα έπρεπε ήδη να είχαν αναληφθεί από τον αρμόδιο Υπουργό".

Ερωτηθείς ποιες ευθύνες θα πρέπει να αναληφθούν, απάντησε πως "εγώ αν ήμουν Υπουργός Μεταφορών, ήδη θα είχα παραιτηθεί" και διερωτήθηκε πως είναι δυνατόν σε μια ευρωπαϊκή χώρα να κλείσει το λιμάνι για λόγους λειτουργίας και κατά πόσο είναι αυτή η εικόνα που θέλουμε να εκπέμπει η Κύπρος σε μια παρά πολύ κρίσιμη στιγμή για την κυπριακή οικονομία;

"Πως είναι δυνατόν οι κυβερνήσεις του Τάσσου Παπαδόπουλου και του Δημήτρη Χριστόφια να διαχειρίστηκαν τις πολύ πιο περίπλοκες δομές των αεροδρομίων χωρίς κανέναν πρόβλημα και η παρούσα Κυβέρνηση, μέσω κακοδιαχείρισης και λανθασμένων χειρισμών, να έχει καταφέρει να κλείσει το λιμάνι, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας;", ανέφερε ακόμη ο Νικόλας Παπαδόπουλος.

Κληθείς να ξεκαθαρίσει εάν ζητά παραίτηση του Υπουργού Μεταφορών, ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ δήλωσε πως "η παραίτηση ήδη θα έπρεπε να είχε προταθεί από τον ίδιο τον Υπουργό Μεταφορών, κατά τη δική μου άποψη".

Ο κ.Παπαδόπουλος συνεχάρη επίσης την Αρχή Λιμένων για τις προσπάθειες που και αυτή καταβάλλει ώστε να ξεπεραστούν τα προβλήματα και διαμήνυσε πως το ΔΗΚΟ, σε ότι αφορά στα πιθανά κενά που υπάρχουν στις σχετικές συμφωνίες διαχείρισης του λιμανιού "ή για τις καταγγελίες που ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες", θα αναμένει το πόρισμα του Γενικού Ελεγκτή πριν τοποθετηθεί.

Μετά τη σύσκεψη η αντιπροσωπεία του ΔΗΚΟ μετέβη στο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων της Eurogate.

Σε δηλώσεις του το πρωί στο κρατικό ραδιόφωνο ο Υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι οσο αφορά τις συμβάσεις θα ελεγχθούν από τον γενικό ελεγκτή, προσθέτοντας ότι όλη η διαδικασία ήταν ανταγωνιστική και με διαφάνεια. Να είμαστε λίγο προσεκτικοί σε αυτό που λέμε, πρόσθεσε. Ανέφερε παράλληλα ότι η παρουσία του προέδρου στο λιμάνι είχε διαφορετική βαρύτητα εξ ου και εξομαλύνθηκε η κατάσταση το Σάββατο. 

Αντιπολιτευτικά τιτιβίσματα

Ο Νικόλας Παπαδόπουλος δεν παρέλειψε να ασκήσει σφοδρή κριτική μέσω twitter, κάνοντας λόγο για τεράστιες ευθύνες, έλλειψης σχεδιασμού και προετοιμασίας από την κυβέρνηση. Μάλιστα σε άλλο tweet του ο Νικόλας Παπαδόπουλος διέψευσε τα περί ομαλής λειτουργίας. "Ουρές τα φορτηγά στο λιμάνι Λεμεσού. 20 λεπτά μας έλεγαν οτι περιμένουν οι αρμόδιοι. 1.30 ώρα μας είπαν οτι περιμένουν οι οδηγοί".

 

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Ισραηλινοί επιτέθηκαν σε αστυνομικούς στο αερ. Λάρνακας

«Η απόφαση να μην επιτρέπεται εισοδος η εξοδος σε όσους ξένους επισκέπτονται τα κατεχόμενα είναι πολυ ...»
Charalambos panagidis  |  11:19

Πρόταση για κούρεμα δανείων παρουσίασε ο Λιλλήκας

«Μετά από μια ανάληση δεν φαίνεται και τοσο υλοποιήσιμη η πρόταση: https://wp.me/p5fNbB-4b »
SNicolaou  |  12:41

Με απλά λόγια

««αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά». H κατάσταση ...»
jim  |  09:45

Με απλά λόγια

«Αυτό που μου αρέσει στον κ. Παράσχο είναι η διαφορετική ματιά του. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που ...»
CP  |  09:43

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση