ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Για δεύτερη φορά άνεργοι πιλότοι και αεροσυνοδοί της Cobalt

Βρέθηκαν χωρίς δουλειά με το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών και τώρα είναι και πάλι αντιμέτωποι με την ανεργία

Του Απόστολου Τομαρά

Του Απόστολου Τομαρά

tomarasa@kathimerini.com.cy

Μια ιδιαίτερα ευαίσθητη πτυχή από την αναστολή εργασιών της Cobalt αφορά τους εργαζόμενους της εταιρείας εδάφους και αέρος. Για κάποιους από αυτούς, που φαίνεται να είναι η πλειοψηφία, η μοίρα τους έπαιξε και πάλι άσχημο παιχνίδι. Μέσα σε διάστημα τεσσάρων ετών βιώνουν για δεύτερη την ανεργία με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό σε οικονομικό, κοινωνικό, και προσωπικό επίπεδο.

Η εταιρεία όπως είναι γνωστό ξεκίνησε την δραστηριότητά της στην Κύπρο χρησιμοποιώντας επί τω πλείστων προσωπικό των Κυπριακών Αερογραμμών αλλά και της Eurocypria των δυο κρατικών εταιρειών που στο μεταξύ είχαν κλείσει. Μια τέτοια περίπτωση είναι ο κυβερνήτης Μάριος Καράντωνας για πολλά χρόνια πιλότος των Κυπριακών Αερογραμμών ο οποίος, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί του από τις Κυπριακές Αερογραμμές βρήκαν εργασιακό καταφύγιο στην Cobalt.

Ο κ. Καράντωντας που μίλησε στην «Κ» τα πρώτα λόγια που μας είπε ήταν ότι και πάλι βρίσκεται στο ίδιο σημείο που βρισκόταν τον Ιανουάριο του 2015 όταν ανακοινώθηκε το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών. Στη θέση που βρίσκεται ο κ. Καράντωντας βρίσκεται το 90% των κυβερνητών και συγκυβερνητών της Cobalt οι οποίοι προήλθαν από τον άλλοτε κρατικό αερομεταφορέα της Κύπρου.

Ακάλυπτοι εργασιακά
Σε ό,τι αφορά τους κυβερνήτες και συγκυβερνήτες της Cobalt υπάρχει και μια άλλη πτυχή εξίσου αρνητική. Ένας μεγάλος αριθμός από κυβερνήτες και συγκυβερνήτες μετά το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών είχαν βρει εργασιακό καταφύγιο σε αεροπορικές εταιρείες του Αραβικού κόλπου με οικονομικές απολαβές άκρος δελεαστικές που κάλυπταν και τις οικογενειακές ανάγκες τους. Αρκετοί από αυτούς προσεγγίστηκαν από την Cobalt και αποφάσισαν το ταξίδι της επιστροφής. Μια επιστροφή που τους έφερε και πάλι στην ανεργία.

Αεροσυνοδοί
Σε πιο δυσμενή θέση βρίσκεται και το υπόλοιπο πτητικό προσωπικό. Και εδώ το προσωπικό καμπίνας προήλθε κατά κύριο λόγο από την Eurocypria και της Κυπριακές Αερογραμμές όπου και στις δυο περιπτώσεις αντιμετώπισαν την ίδια κατάσταση με την παρούσα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Απόστολου Τομαρά

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X