ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία το Black Friday στην Κύπρο

«Έπιασαν τόπο» τα μηνύματα στα κινητά και οι διαφημίσεις των προσφορών

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Εικόνες πρωτόγνωρες για τα κυπριακά δεδομένα εκτυλίχθηκαν σήμερα έξω από καταστήματα πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών με ουρές καταναλωτών να περιμένουν πριν από τις επτά το πρωί έξω από την είσοδο με φωτογραφίες και βίντεο να έχουν κυκλοφορήσει από το πρωί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . «Είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζουμε τέτοια Παρασκευή, θα είναι με διαφορά το καλύτερο Black Friday της Κύπρου» δήλωσε στην «Κ» ο γγ του συνδέσμου λιανικού εμπορίου Μάριος Αντωνίου.

Όπως έχει καταγραφεί από τις πρώτες κιόλας ώρες της «Μαύρης Παρασκευής», η κίνηση στα mall και η επισκεψιμότητα έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και δεν συγκρίνεται με την κίνηση μιας συνηθισμένης Παρασκευής αλλά ούτε και προηγούμενης Black Friday, όπως μας αναφέρθηκε.

Τριπλάσιοι επισκέπτες σε σχέση με πέρσι

Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά και αφορούν το Mall Λεμεσού, το οποίο διαθέτει καταμετρητή επισκεψιμότητας.

Σύμφωνα με τον σύνδεσμο λιανικού εμπορίου, μέχρι τις 11 το πρωί, η επισκεψιμότητα στο Mall Λεμεσού ήταν τριπλάσια σε σχέση με το 2016. Συγκεκριμένα πέρσι μέχρι τις 11 το πρωί η επισκεψιμότητα είχε φτάσει τους δύο χιλιάδες ενώ φέτος καταγράφηκαν έξι χιλιάδες.

Σε ό, τι αφορά το Public στη Λεμεσό είχε στις οκτώ το πρωί 500 άτομα που ανέμεναν έξω από το κατάστημα πριν να ανοίξουν και σε 1μιση ώρα τα τεμάχια που διαφημιζαν σε χαμηλές τιμές λόγω Black Friday εξαφανίστηκαν.

«Ήταν ανέλπιστο το τι έγινε, περίμεναν 500 άτομα από τις 6μιση το πρωί», ανέφερε ο κ. Αντωνίου, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμηση ότι σίγουρα η επισκεψιμότητα δεν θα συνεχίσει στα ίδια επίπεδα καθόλη την διάρκεια της ημέρας.

Παρόλα αυτά με το κλείσιμο των καταστημάτων, αναμένεται να έχει σημειωθεί αύξηση των πελατών της τάξης του 30-35%.

Χορός προσφορών

 

Προηγήθηκε καταιγισμός μηνυμάτων και διαφημίσεων τις προηγούμενες μέρες, με τις επιχειρήσεις να διαφημίζουν εκπτώσεις ακόμα και 15% ελέω Black Friday, κίνηση η οποία φαίνεται ότι έπιασε τόπο. Πρώτοι τον χορό στην διαφήμιση του Black Friday έσυραν φυσικά τα mall σε Λευκωσία, Λεμεσό και Πάφο, παρασέρνοντας μαζί τους καταστήματα ειδών ένδυσης υπόδησης, επίπλων αλλά και DIY.

Υπενθυμίζεται ότι φέτος στο Black Friday συμμετέχουν και αεροπορικές εταιρίες, όπως η Cobalt η Britsish Airways, η Qatar Airways και η Ryanair, με προσφορές που διαρκούν και μέχρι και την Κυριακή.

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση