ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

#Pantopolio Η ώρα της οικογένειας

Του Επίκουρου

Του Επίκουρου

Μεγάλες χαρές για τον Θωμά. Η αγαπημένη του Μωροκανέλλα, το λευκό κρασί του Αη Αμπέλη, βραβεύτηκε ως το καλύτερο λευκό κρασί του 2017. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται, για τον πιο διάσημο εστιάτορα της χώρας, ο οποίος όταν έβαζε πρώτος το συγκεκριμένο κρασί στη λίστα του, τον ρωτούσαν τι είναι.

Στο ίδιο μήκος κύματος μαθαίνω πως μεγάλη επιχειρηματική οικογένεια ψάχνει να αγοράσει υπάρχον οινοποιείο (όχι του Αη Αμπέλη ). Οι διαπραγματεύσεις με κάποιο είναι ήδη προχωρημένες. Την ίδια στιγμή άλλη μεγάλη οικογένεια ψάχνει στα βουνά αμπελώνες προς πώληση. Τι έγινε ρε παιδιά; Θα γίνουμε Τοσκάνη;

Μιλώντας για οικογένειες, φαίνεται πως προχωρά σε ένα modusoperandi η γνωστή οικογένεια κατασκευών η οποία είχε γίνει κομμάτια μετά τον θάνατο του ιδρυτή της. Κομμάτια βέβαια έγιναν και οι επιχειρήσεις όπως και τα λογιστικά της βιβλία. Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες.

Σε μεγάλο πρόγραμμα ανακαινίσεων προχωρά η Σκλαβενίτης στα καταστήματά της. Μέχρι στιγμής έγιναν ανακαινίσεις σε τέσσερεις υπεραγορές ενώ σχεδιάζονται ριζικές ανακαινίσεις στις υπόλοιπες 18! Πάντως το flagship κατάστημα ”Columbia”, έγινε αγνωστο και άκρως εντυπωσιακό. Η μάχη για την εμπειρία του καταναλωτή μεταξύ Άλφα Μέγα και Σκλαβενίτης, αναμένεται να φουντώσει αγρίως.

Στη Lidl την ίδια ώρα, τα πράγματα φαίνεται να είναι στάσιμα, ειδικά όσον αφορά τζίρους στα ίδια καταστήματα. Και εκεί ετοιμάζονται ανακαινίσεις αλλά με ρυθμούς χελώνας. Πάντως φαίνεται πως οι Γερμανοί της Θεσσαλονίκης (!) με την απόσυρση της Σκλαβενίτης από τη διαφημιστική αγορά, βρήκαν ευκαιρία και έκοψαν το διαφημιστικό τους μπάτζετ.

Ξεκίνησε η επέκτασή του Mall of Cyprus από τους νέους Νοτιοαφρικανούς ιδιοκτήτες του. Την ίδια ώρα και παρά τις διαρροές περί συμφωνίας χρηματοδότησης, οι γερανοί του Mall της ”Αθηαινίτης” στη Λακατάμεια, δεν φαίνονται να κινούνται, παραμένοντας στοιχειωμένοι εδώ και χρόνια. Αυτό φαίνεται πως δίνει πολύτιμο χρόνο προετοιμασίας στο ΜallofCyprusαλλά και σκοτώνει την βιωσιμότητα του πρότζεκτ.

Επειδή άκουσε ο Θωμάς πως υπάρχει μια δυστοκία στο κόνσεπτ των διαφημίσεων του Προέδρου Αναστασιάδη, που είπε να μεταφέρω μέσω της στήλης την ιδέα να πάει στο παντοπωλείο η ομάδα των διαφημιστών και επικοινωνιολόγων του Προεδρικού. Να ΄ναι με μια goproστο χέρι, να βιντεογραφήσει ο Αντρέας Χατζήκυριακος τις γνωστές παρέες που θα ανοίγουν μπουκάλια από καμπανίτη τα μεσημέρια παραμονές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Καλύτερη απόδειξη για την έλευση της ανάπτυξης δεν υπάρχει από τις πωλήσεις σαμπάνιας, είπε ο πιο γνωστός ταβερνιάρης.

Πάντως αυτές τις μέρες για κάποιο λόγο -με την βοήθεια καμπανίτη ή χωρίς- έχουν λυθεί οι γλώσσες στα τραπέζια του Παντοπωλείου. Λίγο η καθαρή πρωτιά του Αναστασιάδη, λίγο το πνεύμα των Χριστουγέννων, ο Θωμάς έχει μαζέψει λίστα για τρία υπουργικά του Αναστασιάδη. Χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο νέος αστέρας της πολιτικής Παμπορίδης.

 

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παύλος Ξανθούλης: Τελευταία Ενημέρωση

X