ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

To κορυφαία παιχνίδια του 2016

Γρήγορες ματιές σε δέκα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια του 2016. Τα παίρνουμε κατά σειρά ημερομηνίας κυκλοφορίας, αφήνοντας για το τέλος την προσωπική μας προτίμηση. 

Του Φοίβου Παπαδόπουλου 

Firewatch (9 Φεβρουαρίου - Windows, Mac, Linux, PS4)
Ο ήρωάς μας, ο Henry, άφησε πίσω του την πολύπλοκη ζωή του για να γίνει δασονόμος. Ο μόνος άλλος χαρακτήρας με τον οποίο έχει επαφή στο παιχνίδι είναι η προϊσταμένη του, Delilah, που επικοινωνεί μαζί της μέσω ασυρμάτου. Μια σειρά από γεγονότα απομακρύνουν τον Henry από το παρατηρητήριό του και τον ρίχνουν μέσα στην άγρια φύση. Η εξέλιξη του παιχνιδιού, μέχρι και το τέλος, βασίζεται αποκλειστικά στις αποφάσεις του Henry, δηλαδή του παίχτη…

Unravel (9 Φεβρουαρίου - Windows, Xbox One, PS4)
Και μόνο από το όνομα, ήδη έχουμε συμπαθήσει τον κεντρικό μας ήρωα. Ο Yarny είναι ένα πλασματάκι φτιαγμένο από ένα κουβάρι μαλλί (yarn), ο οποίος εξερευνά το περιβάλλον γύρω του, κάνοντας ολοκληρωτική χρήση του σώματός του. Παίζοντας το παιχνίδι, ο παίκτης πρέπει να κρατήσει τον Yarny «in one piece», φροντίζοντας παράλληλα (και διαρκώς) ότι του μένει ακόμη αρκετό… μαλλί!

Streetfighter V (16 Φεβρουαρίου - Windows, PS4)
Αρχίστε από τώρα την εξάσκηση στο ξύλο (κατά προτίμηση να δίνετε και όχι να τρώτε) και στα special moves σας! Το Streetfighter δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη εισαγωγή, αλλά να πούμε ότι τα γραφικά αυτής της νέας έκδοσης είναι αρκετά βελτιωμένα (βασίζονται πλέον στο Unreal 4 engine), ενώ οι δημιουργοί του παιχνιδιού αποφάσισαν να μειώσουν σημαντικά τα «καρτουνίστικα» γραφικά του προηγούμενου. Το παιχνίδι βγαίνει αποκλειστικά για Windows και PS4, κάτι που ήδη έχει εξαγριώσει αρκετούς κατόχους Xbox One. Τουλάχιστον, όμως, θα υπάρχει συνδεσιμότητα μεταξύ παικτών για να μπορούν να παίξουν ο ένας εναντίον του άλλου, άσχετα αν είναι σε Windows ή PS4.

Hitman (11 Μαρτίου- Windows, Xbox One, PS4)
Πρόκειται για το έκτο παιχνίδι της γνωστής σειράς που κυκλοφορεί τέσσερα χρόνια μετά το τελευταίο. Όπως λέει και ο διευθυντής Δημιουργικού της εταιρείας παραγωγής, Christian Elverdam: «Είναι ένα παιχνίδι γεμάτο προκλήσεις, ένα παιχνίδι για πολύ καλά σκεπτόμενους παίχτες, όπου η δημιουργικότητα επιβραβεύεται. Ο ίδιος ο παίχτης έχει την επιλογή για το αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ωμή βία για να σκοτώσει κάποιον ή αν προτιμά να σχεδιάσει με προσοχή μια αριστουργηματική δολοφονία».

Quantum Break (5 Απριλίου - Xbox One)
Το Quantum Break πρωτοανακοινώθηκε το 2013, με την παρουσίαση του Xbox One. Φυσικά πρόκειται για αποκλειστική κυκλοφορία του Xbox One και αναμένεται πώς και πώς, αφού η πλοκή του παιχνιδιού είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Μετά από ένα αποτυχημένο πείραμα για ταξίδι στον χρόνο, οι δύο κύριοι χαρακτήρες αποκτούν ιδιότητες χειραγώγησης του χρόνου. Ο Jack μπορεί να σταματήσει τον χρόνο, ενώ ο Paul μπορεί να δει στο μέλλον και με αυτό τον τρόπο γίνονται και οι ανάλογες αποφάσεις που επηρεάζουν το παρόν. Η όλη ιστορία ξετυλίγεται σαν μια τηλεοπτική σειρά, αφού στο τέλος της κάθε ενότητας του παιχνιδιού βλέπουμε ένα σύντομο τηλεοπτικό επεισόδιο, το οποίο αντικατοπτρίζει τις αποφάσεις που πήρε ο παίχτης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Doom (Άνοιξη 2016 - Windows, Xbox One, PS4)
YES! YES! Ποιος δεν ξέρει το Doom;! Από τους πιο σημαντικούς τίτλους στην ιστορία των παιχνιδιών. Ας σημειωθεί και εδώ ότι ο τίτλος του παιχνιδιού είναι σκέτο «Doom», παρόλο που πρόκειται ουσιαστικά για το τέταρτο Doom στη σειρά. Είναι κάτι σαν reboot του αρχικού, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1993. Όσοι τυχεροί από εμάς το παίζαμε τότε και «πάθαμε» μαζί του, φανταστείτε τώρα πως θα είναι τα πράγματα με γραφικά και ήχο του 2016.

Fable Legends (TBC - Windows, Xbox One)
Είναι ο τελευταίος τίτλος της σειράς παιχνιδιών Fable και θα προσφέρεται εντελώς δωρεάν. Το παιχνίδι βασίζεται σε τέσσερεις ήρωες και έναν κακοποιό: Ο παίκτης μπορεί να διαλέξει οποιονδήποτε. Υπάρχουν quests τα οποία πρέπει να ολοκληρωθούν επιτυχώς, από τους δε «ήρωες» κατόπιν συνεργασίας μεταξύ τους, την ώρα που ο κακοποιός τους αντικρούει χρησιμοποιώντας ένα στρατό από διάφορα τερατάκια. Μπορεί κάποιος να το παίξει και εντελώς μόνος του (οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα είναι AI) και φυσικά online με άλλα άτομα. Ακόμη ένα «cross-platform» game όπου άσχετα από την πλατφόρμα στην οποία παίζει ένας παίκτης η σύνδεση με άλλον σε διαφορετική πλατφόρμα θα είναι εφικτή.

Final Fantasy XV (TBC - Xbox One, PS4)
ΟΚ! Τι να πούμε τώρα; Είναι Final Fantasy και πρόκειται για το δέκατο πέμπτο. Αναφέρουμε μόνο ότι το πρώτο κυκλοφόρησε το 1987. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το XV ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το… 2006 (!) και για αρκετό καιρό (δικαιολογημένα) πολλοί νόμιζαν ότι ακυρώθηκε. Ευτυχώς, οι φήμες διαψεύστηκαν. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο να πούμε, απλώς είναι must! Τόσο για τους οπαδούς της σειράς αυτής αλλά και για όσους δεν τη γνωρίζουν.

Zelda for Wii U (TBC - Wii U)
Ακόμη ένας μικρός (αλλά σημαντικότατος) ιστορικός σταθμός – «The Legend of Zelda»! Αρχική χρονιά κυκλοφορίας το 1986. Δυστυχώς η Nintendo δεν είχε την ίδια τύχη με κάποιους άλλους, αλλά οι πιστοί οπαδοί της είναι ακόμη εκεί, proud and strong. Και πώς να μην είναι, άλλωστε, όταν μερικοί από τους τίτλους της Nintendo περιλαμβάνουν ένα τέτοιο παιχνίδι; Το συγκεκριμένο είναι το 19o της σειράς και το πρώτο που δημιουργήθηκε με high definition γραφικά. Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι ο μεγαλύτερος που φτιάχτηκε ποτέ σε παιχνίδι Zelda και όπως λένε και οι δημιουργοί του: είναι τόσο μεγάλος όσο μπορεί να χειριστεί και να αντεπεξέλθει η επεξεργαστική δύναμη του Wii U!

No Man's Sky (Ιούνιος 2016 - Windows, PS4)
Και φτάνουμε στο παιχνίδι-WOW της χρονιάς! Είναι από τις περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με φαινομενικά μικρές και άγνωστες εταιρείες παραγωγής, οι οποίες όμως καταφέρνουν να μας ξαφνιάσουν ευχάριστα, δημιουργώντας πραγματικά ασύλληπτα αριστουργήματα! Περιληπτικά να αναφέρουμε ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας, όπου το σύμπαν του δημιουργείται αλγοριθμικά (procedural generation). Με άλλα λόγια δεν είναι προσχεδιασμένο… (μια σύντομη παύση είναι αναγκαία εδώ για σωστή εμπέδωση). Οι πλανήτες και τα ηλιακά συστήματα θα δημιουργούνται καθώς το παιχνίδι προχωρά. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι δημιουργοί του: το κάθε μόριο που απαρτίζει οτιδήποτε θα δημιουργείται αλγοριθμικά σε ζωντανό χρόνο. Και για να μας ισοπεδώσουν εντελώς δίνουν και το ακόλουθο εξωπραγματικό στοιχείο – ένας παίκτης για να εξερευνήσει τα πάντα που έχει να του προσφέρει το παιχνίδι θα χρειαστεί 585 δισεκατομμύρια χρόνια! Το σύμπαν του No Man’s Sky είναι πραγματικά άπειρο και στόχος του παίκτη είναι να καταφέρει να επιβιώσει καθώς το εξερευνά.

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση