ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Οδηγός πραγματοποίησε ταξίδι 13.000 χιλιομέτρων με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Tα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μάλλον το μέλλον και την εξέλιξη της αυτοκίνησης

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

O Πολωνός Μαρέκ Καμίνσκι έγινε ο πρώτος οδηγός που διένυσε, μέσα σε δύο μήνες, απόσταση 13.000 χιλιομέτρων, δηλαδή από την Πολωνία μέχρι το Πεκίνο, οδηγώντας ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

Το εγχείρημά του αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μάλλον το μέλλον και την εξέλιξη της αυτοκίνησης.

Η εκστρατεία του Πολωνού με την ονομασία "No Trace Expedition", έχει να κάνει με την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το πώς ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, το οποίο συνήθως συνδέεται στην συνείδηση του κόσμου με το αστικό περιβάλλον, μπορεί να ταξιδεύει διανύοντας μεγάλες αποστάσεις μέσα από δυσκολίες και ταυτόχρονα να επηρεάζει θετικά το περιβάλλον.

Ο ίδιος -ωστόσο- θα συνεχίσει την εκστρατεία του και μέσω της Ν. Κορέας θα φθάσει στην Ιαπωνία που θα είναι και ο τελευταίος προορισμός του. "Όταν στέκεσαι στους δύο πόλους της γης, βλέπεις έναν καθαρό, άψογο κόσμο στα λευκά, χωρίς ρύπανση", δήλωσε ο Καμίνσκι ο οποίος θέλει να αντικρούσει την αντίληψη ότι η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης εξακολουθεί να θεωρείται από πολλούς ανύπαρκτη και χωρίς πλήρη υποστήριξη ως προς τις υποδομές.

Τα χιλιάδες χιλιόμετρα που διένυσε, αλλά και θα συνεχίσει να διανύει αποτελεί την καλύτερη απάντηση σε όλους όσους έχουν συνδυάσει την ηλεκτροκίνηση για καθαρά αστικές μετακινήσεις.

Σημαντικό ρόλο στο εγχείρημά του έπαιξε το ProPILOT ένα σύστημα το οποίο εξοικονομεί ενέργεια κατά την οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.

Ο ίδιος πάντως επισημαίνει πως οι προσπάθειες ορισμένων κυβερνήσεων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, είναι άνευ προηγουμένου. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Λιθουανία και η Πολωνία, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μπορούν να φορτίζουν δωρεάν.

Η Κίνα έχει πλέον γίνει η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο και είναι μια ισχυρή απόδειξη της συγκροτημένης προσπάθειας της κινεζικής κυβέρνησης για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση των εκπομπών ρύπων.

Όσον αφορά την υποδομή, οι εγκαταστάσεις φόρτισης είναι εμφανείς παντού στην Κίνα, η οποία παρέχει ανέσεις στους χρήστες ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Τέλος, ο Μαρέκ Καμίνσκι τεκμηρίωσε την άποψή του ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι η ηλεκτροκίνηση λέγοντας πως η σύγκριση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τα παραδοσιακά οχήματα, είναι σαν να συγκρίνουμε τα σημερινά έξυπνα τηλέφωνα με τα κινητά τηλέφωνα πριν από 20 χρόνια.

Πιστεύω ότι αντιπροσωπεύουν τις άπειρες δυνατότητες του μέλλοντος. Ίσως, το επόμενο έτος, να διασχίσω την εξαιρετική κρύα γη της Σιβηρίας με το ίδιο όχημα".

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

Μειώθηκαν κατά 3,5% οι αφίξεις τουριστών τον Μάιο

«Μήπως η δημιουργία ...υφυπουργείου τουρισμού ήταν ...πεταμένα χρήματα, που τα πήραν οι αρχές από τις ...»
Ai Em  |  09:36

Spiegel: Αυξάνονται αισθητά οι πρόσφυγες στην Κύπρο

«Πληθαίνουν οι πρόσφυγες αφού ο `καλός` Ισλαμιστής Ερντογάν μας τους στέλνει αβέρτα! »
ΑΚΑ  |  09:52

Τουρκικό ΥΠΕΞ: Ελλάδα και Ε/Κ εκμεταλλεύονται την ένταξή τους στην ΕΕ

«Όπως ακριβώς και εσείς εκμεταλλευόσασταν για τόσες δεκαετίες την συμμετοχή σας στο ΝΑΤΟ για να έχετε ...»
Σοφούλης  |  19:35

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση

Το 2017 η Wikipedia είχε μπλοκαριστεί προσωρινά στην Τουρκία, ενώ φέτος έχει συμβεί το ίδιο κατά διαστήματα στη Βενεζουέλα

Η Κίνα μπλόκαρε την Wikipedia

Η Wikipedia έρχεται να προστεθεί σε ένα ολοένα πιο μακρύ κατάλογο διαδικτυακών τόπων στην Κίνα, που έχουν πέσει «θύμα» των ...
ΠΗΓΗ: skai.gr
 |  ΝΕΑ
X