ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

6 τρόποι για να γίνει αυτή η άνοιξη πιο healthy

Ισορροπημένη διατροφή και περισσότερη άσκηση

Με τον ερχομό της Άνοιξης η διάθεση μας άλλαξε αμέσως προς το καλύτερο και ο ανοιξιάτικος καιρός μας εμπνέει για περισσότερη άσκηση, πιο προσεγμένη διατροφή και ίσως για τις πρώτες μίνι εκδρομές στην εξοχή. Ας εμπνευστούμε από την εποχή αυτή και να ξεκινήσουμε μία ισορροπημένη διατροφή, να φροντίζουμε το σώμα μας και να εκτιμάμε περισσότερο την ώρα του φαγητού.

1. Κάνουμε τη σαλάτα το κυρίως γεύμα μας, τρεις φορές την εβδομάδα. Προσθέστε αβοκάντο, ξηρούς καρπούς σε μικρές ποσότητες και φρούτα.

2. Αποφύγετε τον καφέ το πρωί και προτιμήστε smoothies φρούτων και λαχανικών.

3. Αντικαθιστούμε τις τηγανιτές πατάτες με βραστά ή ψητά λαχανικά.

4. Αυξήστε την ποσότητα κατανάλωσης των υγρών όπως νερό - προσθέστε φέτες λεμονιού ή πορτοκαλιού-, ζεστό ή κρύο τσάι και χυμούς.

5. Μην αφήνετε πίσω γεύματα καθώς το σώμα μας χρειάζεται πέντε γεύματα την ημέρα. Η ρουτίνα και ο φόρτος εργασίας μας απομακρύνουν από το «πρόγραμμα φροντίδας» του εαυτού μας.

6. Για να μειώσετε την κατανάλωση ψωμιού ετοιμάστε ένα πλούσιο, ενεργειακό πρωινό ή σνακ με γιαούρτι, φρούτα, σπόρους chia και φυτικές ίνες. Μπορούμε να έχουμε τρεις επιλογές πρωινού και να τις εναλλάσσουμε ανάλογα με την όρεξή μας. Ακόμη μια ιδέα είναι το γάλα αμυγδάλου με σπόρους chia, μπανάνα και μια κουταλιά peanut butter- το οποίο αν το αφήσετε το βράδυ στο ψυγείο, το πρωί θα απολάυσετε ένα υπέροχο πρωινό.

7. Αντικαθιστούμε τη ζάχαρη με φρούτα εποχής όπως berries, φράουλες, κεράσι ή βερίκοκα.

Πηγή: Must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

X