ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 17:05
 

Τρία μυστικά για να αποφύγεις τις λιγούρες στο γραφείο

H γραφειακή δουλειά δεν αποτελεί και τον καλύτερο σύμμαχο

Newsroom K

H γραφειακή δουλειά δεν αποτελεί και τον καλύτερο σύμμαχο της δίαιτας που αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε, καθώς το απαιτητικό πρόγραμμά μας μάς αναγκάζει να περικλείνουμε της πορείας μας.

Υπάρχουν φορές που δεν προλαβαίνουμε να φάμε στην ώρα μας, τσιμπολογάμε για να «καθησυχάσουμε» το στομάχι μας, υπάρχουν κεράσματα από συναδέλφους που συνοδεύονται από γλυκούς πειρασμούς και έτσι καταλήγουμε να έχουμε περιττά κιλά και ανεπιθύμητες θερμίδες που «εισβάλλουν» στο σώμα μας κάνοντας τον δείκτη την ζυγαριάς να ανεβαίνει.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν και τα καλά νέα… που δεν είναι άλλα από τους τρόπους που μπορούμε να περιορίσουμε τα τσιμπολογήματα και τα διατροφικά ατοπήματα του γραφείου.

Σας προτείνουμε 3 tips που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε πιστές στη διατροφή σας!

1. Μεσημεριανό μπροστά από τον υπολογιστή: Σύμφωνα με τους διατροφολόγους δεν υπάρχει χειρότερη συνήθεια από το να τρώμε το μεσημεριανό μας μπροστά από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Ολλανδίας αποκαλύπτει πως όταν γευματίζεις μπροστά από τον Η/Υ, δεν μασάς σωστά την τροφή σου και η ανάγκη σου να τελειώσεις γρήγορα το φαγητό σου για να συνεχίσεις την δουλειά, δεν σου επιτρέπει να αντιληφθείς αν χόρτασες ή όχι με αποτέλεσμα να τρως μέχρι σκασμού. Την επόμενη φορά επέλεξε την κουζίνα της εταιρείας.

2. Αμύγδαλα και καρύδια: Τις στιγμές που σε πιάνουν οι λιγούρες αντί να τρως ό,τι βρεις μπροστά σου, φρόντισε να έχεις πάντα στο συρτάρι του γραφείου σου λίγα αμύγδαλά και καρύδια. Όχι μόνο θα κατευνάσουν το αίσθημα της πείνας αλλά θα επιταχύνουν και τις καύσειςτου μεταβολισμού σου. Επίσης μια νέα αμερικάνικη έρευνα απέδειξε πως 42 γραμμάρια αμύγδαλα ημερησίως βοηθούν αποτελεσματικά στην επιθυμητή συρρίκνωση της κοιλίτσας και επιπλέον κάνουν καλό στην καρδιά.

3. Νερό: Ο καφές λειτουργεί σαν κινητήριος δύναμη, ιδιαίτερα εν ώρα εργασίας, κάτι καθόλου τυχαίο αφού οι επιστήμονες επισημαίνουν πως η καφεΐνη φέρνει τον εγκέφαλο σε εγρήγορση. Αν θες όμως να χάσεις βάρος και να αποφύγεις τις διατροφικές παγίδες στην δουλεία μετά από τον πρώτο καφέ σου, προτίμησε να πιεις νερό και όχι ένα ακόμη καφέ. Το νερό θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο αλλά και θα εμποδίσει τις λιγούρες που προκαλούνται από την δίψα.

Πηγή: Must.com.cy

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

X