ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 22:09
 

Μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για μουσουλμάνες αθλήτριες λανσάρει η Nike

Θα διατίθεται στα καταστήματα της Nike από τις αρχές του 2018

Newsroom Κ, Αθήνα

Η εταιρεία Nike θα λανσάρει ένα κάλυμμα κεφαλής (χιτζάμπ) για μουσουλμάνες αθλήτριες στις αρχές του 2018, καθιστώντας την την πρώτη μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών που προσφέρει μια παραδοσιακή ισλαμική μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για αγώνες, ανακοίνωσε η εταιρεία χθες.

Το κάλυμμα του κεφαλιού, που θα διαφημιστεί υπό τη σειρά προϊόντων "Pro Hijab" όπως αναφέρει το ΑΠΕ, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στις αθλήτριες να ακολουθήσουν την παραδοσιακή ισλαμική πρακτική της κάλυψης του κεφαλιού χωρίς να μειώνεται η αθλητική τους απόδοση.

Κατασκευασμένη από ελαφρύ και εύκαμπτο υλικό, η μαντίλα αναμένεται να διατεθεί προς πώληση σε μαγαζιά στις αρχές του 2018, είπε σε δήλωσή της η Nike.

Τα τελευταία χρόνια, η μαντίλα έχει καταστεί το πιό εμφανές σύμβολο της ισλαμικής κουλτούρας στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Πολλές μουσουλμάνες καλύπτουν το κεφάλι τους δημόσια με τη μαντίλα ως ένδειξη σεμνότητας, αλλά μερικοί επικριτές της θεωρούν ότι αποτελεί σύμβολο καταπίεσης των γυναικών.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μουσουλμάνες αθλήτριες που έχουν επισκεφθεί τα κεντρικά γραφεία της Nike στο Μπίβερταουν έξω από το Πόρτλαντ στις βορειοδυτικές ΗΠΑ έχουν παραπονεθεί για τις δυσκολίες που έχουν όταν αγωνίζονται φορώντας μαντίλα. Για να σχεδιάσει τη μαντίλα, η εταιρεία συμβουλεύτηκε μουσουλμάνες αθλήτριες σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των και δρομείς από τη Μέση Ανατολή και ποδηλάτισσες.

Άλλες εταιρείες έχουν επίσης στρέψει την προσοχή τους σε μουσουλμάνες αθλήτριες ως αγοραστικό κοινό. Πέρσι, η δανέζικη εταιρεία αθλητικών ειδών Hummel παρουσίασε μια ποδοσφαιρική φανέλα με συνδεδεμένη μαντίλα για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Αφγανιστάν. Άλλες μουσουλμάνες που αθλούνται σε μη επαγγελματικό επίπεδο έχουν χρησιμοποιήσει αθλητικές μαντίλες κατασκευασμένες από μικρότερες εταιρείες.

Οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις ωστόσο της Nike υπολογίζονται σε δισεκατομμύρια, και η εμβέλεια της εταιρείας στον πληθυσμό παγκόσμια μπορεί να κάνει περισσότερα για να ενθαρρύνει και άλλες μουσουλμάνες αθλήτριες, είπε η Άμνα αλ Χαντάντ, αρσιβαρίστρια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την οποία σπονσοράρει η εταιρεία και η οποία ήταν μεταξύ των συμβουλευθέντων από την εταιρεία για τη σειρά "Pro Hijab". Η κίνηση αυτή θα "ενθαρρύνει μια εντελώς καινούργια γενιά να ακολουθήσει τον αθλητισμό χωρίς να νιώθει ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός λόγω σεμνότητας ή ενδυμασίας", είπε η Χαντάντ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Την Τετάρτη ξανά στις αγορές η Κύπρος

«Γεια σας, Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο ...»
Ντέρεκ Ντάγκλας  |  00:52

Την Τετάρτη ξανά στις αγορές η Κύπρος

«Γεια σας, Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο ...»
Ντέρεκ Ντάγκλας  |  00:51

Παραλίες μόνο για λίγους σε Αγία Νάπα και Πρωταρά

«Πρωταράς: από τους χειρότερους προορισμούς.»
Καστέλλος  |  20:00

ΑΒΑΞ: Εξαγόρασε τρεις θυγατρικές της J&P

«NTROPI STON XRISTO IOANNOU KAI THN OIKOGENIA PARASKEVAIDE.  OI IPALLOILOI TOUS STIN TEN GROUP SERVICES ...»
Giorgos- APLIROTOS APERGOS  |  10:53

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X