ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 20:25
 

Μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για μουσουλμάνες αθλήτριες λανσάρει η Nike

Θα διατίθεται στα καταστήματα της Nike από τις αρχές του 2018

Newsroom Κ, Αθήνα

Η εταιρεία Nike θα λανσάρει ένα κάλυμμα κεφαλής (χιτζάμπ) για μουσουλμάνες αθλήτριες στις αρχές του 2018, καθιστώντας την την πρώτη μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών που προσφέρει μια παραδοσιακή ισλαμική μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για αγώνες, ανακοίνωσε η εταιρεία χθες.

Το κάλυμμα του κεφαλιού, που θα διαφημιστεί υπό τη σειρά προϊόντων "Pro Hijab" όπως αναφέρει το ΑΠΕ, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στις αθλήτριες να ακολουθήσουν την παραδοσιακή ισλαμική πρακτική της κάλυψης του κεφαλιού χωρίς να μειώνεται η αθλητική τους απόδοση.

Κατασκευασμένη από ελαφρύ και εύκαμπτο υλικό, η μαντίλα αναμένεται να διατεθεί προς πώληση σε μαγαζιά στις αρχές του 2018, είπε σε δήλωσή της η Nike.

Τα τελευταία χρόνια, η μαντίλα έχει καταστεί το πιό εμφανές σύμβολο της ισλαμικής κουλτούρας στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Πολλές μουσουλμάνες καλύπτουν το κεφάλι τους δημόσια με τη μαντίλα ως ένδειξη σεμνότητας, αλλά μερικοί επικριτές της θεωρούν ότι αποτελεί σύμβολο καταπίεσης των γυναικών.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μουσουλμάνες αθλήτριες που έχουν επισκεφθεί τα κεντρικά γραφεία της Nike στο Μπίβερταουν έξω από το Πόρτλαντ στις βορειοδυτικές ΗΠΑ έχουν παραπονεθεί για τις δυσκολίες που έχουν όταν αγωνίζονται φορώντας μαντίλα. Για να σχεδιάσει τη μαντίλα, η εταιρεία συμβουλεύτηκε μουσουλμάνες αθλήτριες σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των και δρομείς από τη Μέση Ανατολή και ποδηλάτισσες.

Άλλες εταιρείες έχουν επίσης στρέψει την προσοχή τους σε μουσουλμάνες αθλήτριες ως αγοραστικό κοινό. Πέρσι, η δανέζικη εταιρεία αθλητικών ειδών Hummel παρουσίασε μια ποδοσφαιρική φανέλα με συνδεδεμένη μαντίλα για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Αφγανιστάν. Άλλες μουσουλμάνες που αθλούνται σε μη επαγγελματικό επίπεδο έχουν χρησιμοποιήσει αθλητικές μαντίλες κατασκευασμένες από μικρότερες εταιρείες.

Οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις ωστόσο της Nike υπολογίζονται σε δισεκατομμύρια, και η εμβέλεια της εταιρείας στον πληθυσμό παγκόσμια μπορεί να κάνει περισσότερα για να ενθαρρύνει και άλλες μουσουλμάνες αθλήτριες, είπε η Άμνα αλ Χαντάντ, αρσιβαρίστρια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την οποία σπονσοράρει η εταιρεία και η οποία ήταν μεταξύ των συμβουλευθέντων από την εταιρεία για τη σειρά "Pro Hijab". Η κίνηση αυτή θα "ενθαρρύνει μια εντελώς καινούργια γενιά να ακολουθήσει τον αθλητισμό χωρίς να νιώθει ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός λόγω σεμνότητας ή ενδυμασίας", είπε η Χαντάντ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Παρασκήνιο με ουρά από τις πολιτογραφήσεις

«Προεδρικό ή γιάφκα; Ιδού το ερώτημα!!!»
Ai Em  |  09:38

Εξαπλάσια απ' ό,τι θεωρείτο προηγουμένως η ηλικία του Νείλου

«Ας μην ξεχνούμε ότι το όνομα του ποταμού Νείλος είναι καθαρά αρχαίο Ελληνικό από το γιο του Κόδρου, ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  22:26

Παρασκήνιο με ουρά από τις πολιτογραφήσεις

«Ο Νουρής σαν βουλευτής πιέζει για ικανοποιήσεις συμφερόντων και «πολεοδομικές χαλαρώσεις» όπως με το ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  10:43

Λευκωσία για πενταμερή: Η Τουρκία δεν φαίνεται πρόθυμη να συμμετέχει πριν της «εκλογές»

«"Η Τουρκία δεν φαίνεται διατεθειμένη να συμμετάσχει σε μια πενταμερή συνάντηση για το Κυπριακό" - Κάποιος ...»
ΑΚΑ  |  10:09

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

H απόφαση του Twitter να απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις προκάλεσε εγκώμια εκ μέρους των Δημοκρατικών

Twitter, το υπερόπλο του Τραμπ

Οι Δημοκρατικοί αναζητούν τρόπο να αντιμετωπίσουν την κυριαρχία του στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  ΚΟΣΜΟΣ
X