Τελευταία Ενημέρωση: 11:01

Ανάλυση DNA «αναγνώρισε» τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη

Χάρη σε γενετική ανάλυση από υλικό αίματος και σπέρματος που βρέθηκε πάνω σε ένα μεταξωτό σάλι που φορούσε ένα από τα θύματα του.

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Από το 1888 μέχρι και σήμερα, ο πραγματικός «Τζακ ο Αντεροβγάλτης» δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός και η ταυτότητα του διαβόητου, κατά συρροήν δολοφόνου του Λονδίνου που σκότωνε και ακρωτηρίαζε πόρνες, παρέμενε ένα μυστήριο.

Ωστόσο, οι επιστήμονες υποστηρίζουν πλέον πώς έλυσαν το μυστήριο, χάρη σε γενετική ανάλυση από υλικό αίματος και σπέρματος που βρέθηκε πάνω σε ένα μεταξωτό σάλι που φορούσε ένα από τα θύματα του Τζακ του Αντεροβγάλτη όταν δολοφονήθηκε.

Το σάλι άνηκε στην Κάθριν Έντοους, το τέταρτο θύμα του Τζακ το 1888 και η ανάλυση DNA έδειξε την ταυτότητα του πιο μυστηριώδους δολοφόνου όλων των εποχών: Πρόκειται για τον 23χρονο Πολωνό κουρέα - και κύριο ύποπτο εκείνη την εποχή - Ααρόν Κοσμίνσκι.

Τα πρωτοσέλιδα με σκίτσα και αναπαραστάσεις από εφημερίδες της εποχής

Σύμφωνα με την έκθεση των ερευνητών που δημοσιεύτηκε στο Journal of Forensic Sciences, συνέκριναν δείγματα DNA που ανακτήθηκαν από το σάλι της Έντοους με δείγματα που ελήφθησαν από ζωντανούς απογόνους του θύματος και του Κοσμίνσκι.

Η ανάλυση «έδειξε» ξεκάθαρα τον Πολωνό κουρέα. Το όνομα του Κοσμίνσκι εμφανίστηκε στο παρελθόν άλλες δύο φορές: μία φορά πριν από πάνω από έναν αιώνα και μία δεύτερη το 2014, στο βιβλίο του Βρετανού επιχειρηματία και ερευνητή, Ράσελ Έντουαρντς "Naming Jack the Ripper".

Επιπλέον, το DNA «ζωγράφισε» τον «Τζακ» ως έναν άνδρα με καστανά μαλλιά και μάτια – στοιχεία που ταυτίζονται με τη μόνη αξιόπιστη μαρτυρία της εποχής.

«Από όσα γνωρίζουμε, αυτή είναι η πιο εξελιγμένη μελέτη μέχρι στιγμής,σχετικά με την υπόθεση», ανέφεραν χαρακτηριστικά οι συγγραφείς της έρευνας, ερευνητές Ντέιβιντ Μίλερ και Τζάρι Λουχελάινεν.

H Μαίρη Τζέιν Κέλλυ δολοφονήθηκε τον Νοέμβριο του 1888 - Επίσημη φωτογραφία της αστυνομίας που δείχνει την σκηνή του φόνου