ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Γνωστές εταιρείες τίμησαν την Παγκ. Ημέρα της Γυναίκας

Εμφάνισαν καινούργια προϊόντα, θέλοντας να στείλουν τα δικά τους μηνύματα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Πολλές ήταν οι εταιρείες που τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και εμφάνισαν καινούργια προϊόντα, θέλοντας να στείλουν το μήνυμα ότι είναι πλέον καιρός οι γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη εξουσία, να σταματήσει η υποτίμηση, η υποβάθμιση και η ανισότητα στην εργασία και την αμοιβή.

Συγκεκριμένα, η Mattel ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εμφανίσει σειρά «Μπάρμπι» στις οποίες απεικονίζονται σημαντικά γυναικεία πρόσωπα της ιστορίας - από τη μεξικανή ζωγράφο και ακτιβίστρια του φεμινισμού Φρίντα Κάλο έως την Αμέλια Ίαρχαρτ, την πρώτη γυναίκα που πέρασε με αεροπλάνο τον Ατλαντικό.

Η ΜcDonald's, όμως, ήταν η εταιρία που έκλεψε την παράσταση, αντιστρέφοντας τη διπλή χρυσή καμάρα που συνιστά το εμπορικό της σήμα. Το χρυσό «M», δηλαδή, έγινε χρυσό «W» (παραπέμποντας στη λέξη «woman», δηλαδή «γυναίκα»).

Σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, το «M» είχε γίνει «W». Ακόμη και σε ορισμένα καταστήματα «McDonald’s», όπως σε αυτό του Λάινγουντ της Καλιφόρνιας, όσοι περνούσαν με αυτοκίνητο, μπορούσαν να αντικρίσουν το αναποδογυρισμένο «M».

Ωστόσο δεν ήταν λίγοι εκείνοι που απόρησαν κι άρχισαν να ρωτάνε «τι συνέβη;» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X