ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 22:05
 

Αιμιλιανίδου: Ευαισθητοποίηση μαθητών στην ισότητα ανδρών και γυναικών

Ο διαγωνισμός διεξάγεται για πέμπτη συνεχή χρονιά, με σκοπό να προωθήσει την ισότητα

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Τα έργα των μαθητών και των μαθητριών προβάλλουν μηνύματα – μαρτυρίες της ευαισθητοποίησης τους και των στάσεων που αναπτύσσουν για πραγματική ισότητα ανδρών και γυναικών σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης, δήλωσε η Υπουργός Εργασίας Ζέτα Αιμιλιανίδου, σε χαιρετισμό της στην τελετή βράβευσης διαγωνισμού για την προώθηση της έμφυλης ισότητας.

Η κ. Αιμιλιανίδου ανέφερε πως ο διαγωνισμός αυτός διεξάγεται για πέμπτη συνεχή χρονιά, με σκοπό να προωθήσει την ισότητα ανδρών και γυναικών στην απασχόληση αλλά και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες στα ζητήματα ισότητας.

"Παρόλο που η συμμετοχή είναι προαιρετική, ο διαγωνισμός έχει αγκαλιαστεί από τον μαθητικό κόσμο κι αυτό φαίνεται μέσα από τις πολυάριθμες συμμετοχές κατά τη διάρκεια των πέντε χρόνων διεξαγωγής του", σημείωσε.

Επεσήμανε πως σκοπός του διαγωνισμού είναι να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά, να επιδείξουν ενδιαφέρον για τα θέματα ισότητας αλλά και να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα διαφορετική στη νέα γενιά η οποία θα εξαλείψει τα έμφυλα στερεότυπα που προϋπάρχουν και θα διαμορφώσει νέες αντιλήψεις και στάσεις ζωής.

Η κ. Αιμιλιανίδου επεσήμανε πως οι παραδοσιακοί ρόλοι του κάθε φύλου στην κοινωνία μαθαίνονται από νωρίς και αυτό ξεκινάει από την πρώιμη παιδική ηλικία κυρίως μέσω των παιχνιδιών και σεξιστικών συμπεριφορών. Η αποκλειστική ενασχόληση με τις κούκλες, τα οικιακά σκεύη, και τα σπιτάκια για τα κορίτσια, με τα αυτοκίνητα, και τα παιχνίδια δράσης για τα αγόρια, εσωτερικεύουν ρόλους που θα επιτελέσουν, μεγαλώνοντας τα παιδιά, στην κοινωνία, ανέφερε.

Είπε πως τα έργα των παιδιών εκφράζουν την κατανόηση εκ μέρους τους ότι τα παιχνίδια δεν πρέπει να ταυτίζονται με το βιολογικό φύλο, ούτε να μοιράζουν αποκλειστικούς ρόλους στην εργασία, στην οικογένεια και την κοινωνία και πως θα μελετηθεί από τις αρμόδιες επιτροπές η περαιτέρω αξιοποίηση των εργασιών τους, εντός και εκτός του σχολείου, για να έχει συνέχεια και μονιμότητα η προσπάθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

Παραλίες μόνο για λίγους σε Αγία Νάπα και Πρωταρά

«Πρωταράς: από τους χειρότερους προορισμούς.»
Καστέλλος  |  20:00

ΑΒΑΞ: Εξαγόρασε τρεις θυγατρικές της J&P

«NTROPI STON XRISTO IOANNOU KAI THN OIKOGENIA PARASKEVAIDE.  OI IPALLOILOI TOUS STIN TEN GROUP SERVICES ...»
Giorgos- APLIROTOS APERGOS  |  10:53

Επίθεση Κ.Κληρίδη κατά Δημητριάδη και Γαλανού

«Ο Δημητριαδης που κανει αυτες τις μονομερεις ενεργειες που σε πολλες περιπτωσεις μας ζημιωνουν σαν κρατος ...»
Ντόμπρος Kελαήδης  |  08:56

Επίθεση Κ.Κληρίδη κατά Δημητριάδη και Γαλανού

«Ο Δημητριαδης που κανει αυτες τις μονομερεις ενεργειες που σε πολλες περιπτωσεις μας ζημιωνουν σαν κρατος ...»
Ντόμπρος Kελαήδης  |  08:56

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση

X