ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Aπάντηση της Aegean για την αποβίβαση επιβάτη λόγω αλλεργίας

Η εταιρεία τόνισε ότι δεν είναι μέρος των πολιτικών της να μην επιτρέψει προϊόντα που περιέχουν φιστίκια

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων της βρετανικής εφημερίδας «Τhe Sun» με αφορμή την αποβίβαση της επιβάτιδας Helen Kotonias από πτήση, η αεροπορική εταιρεία διευκρινίζει ότι η υγεία και η ασφάλεια όλων των επιβατών αποτελεί προτεραιότητα υψίστης σημασίας.

Όσον αφορά το αίτημα της 35χρονης να απαγορεύσει στους επιβάτες την κατανάλωση ξηρών καρπών κατά την διάρκεια της πτήσης, η εταιρεία τόνισε ότι δεν είναι μέρος των πολιτικών της το να μην επιτρέψει προϊόντα που περιέχουν φιστίκια στο αεροσκάφος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Aegean:

«Σε συνέχεια του άρθρου σας σχετικά με το περιστατικό που εμπλέκεται η κα Helen Kοtonias, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι η υγεία και η ασφάλεια όλων των επιβατών μας αποτελεί για εμάς προτεραιότητα υψίστης σημασίας.

Όσον αφορά στις αλλεργίες σε ξηρούς καρπούς, επιβεβαιώνουμε ότι δεν προσφέρουμε φιστίκια ή προϊόντα από φιστίκια σε καμία από τις πτήσεις της Aegean Airlines και της Olympic Air. Ωστόσο, δεν είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε ότι τα τρόφιμα που σερβίρονται στο αεροσκάφος είναι εντελώς απαλλαγμένα από φιστίκια ή προϊόντα από φιστίκια, ούτε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι επιβάτες μας δεν θα μεταφέρουν προϊόντα που περιέχουν φιστίκια στο αεροσκάφος.

Στην περίπτωση που η εταιρεία ενημερωθεί έγκαιρα - όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας, μπορούμε να διασφαλίσουμε, σε συνεργασία με τον προμηθευτή Catering, ότι το γεύμα που θα προσφερθεί στον επιβάτη δεν περιλαμβάνει συστατικά ή παράγωγα φιστικιών. Επιπλέον, σύμφωνα με τις πρακτικές που συστήνει η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) σχετικά με την ενημέρωση των επιβατών επί του αεροσκάφους για τέτοια θέματα, προχωράμε σε ενημέρωση των επιβατών σε διπλανά καθίσματα και στις σειρές μπροστά και πίσω από τον ενδιαφερόμενο ώστε να μην χρησιμοποιούν τα προϊόντα που περιέχουν φιστίκια κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Ως full-service αεροπορική εταιρεία, οι επιβάτες μας δεν χρειάζεται να αγοράζουν τα γεύματα και τα ποτά τους ενώ βρίσκονται στο αεροσκάφος. Επιπλέον, ο κατάλογός μας TRAVEL VALUE περιορίζεται σε αρώματα, κοσμήματα και δώρα, ενώ δεν προσφέρουμε προς αγορά φιστίκια ή προϊόντα από φιστίκια.

Όσον αφορά στην περίπτωση της κας Helen Kοtonias, πληροφορηθήκαμε για την αλλεργία της κατά την επιβίβαση της και μόνο, με αποτέλεσμα να μην έχουμε τη δυνατότητα να προβούμε σε καμία ενέργεια για αλλαγή του μενού στο αεροσκάφος. Λαμβάνοντας υπόψη την ειδοποίηση της τελευταίας στιγμής και προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι, προσφερθήκαμε να φιλοξενήσουμε την κα Helen Kοtonias σε μια θέση στην πίσω σειρά του αεροσκάφους, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε τον αριθμό των επιβατών γύρω της και επιπλέον προτείναμε να ειδοποιήσουμε τους επιβάτες που κάθονταν μπροστά και γύρω της, να μην καταναλώνουν φιστίκια ή προϊόντα από φιστίκια.

Παρά το γεγονός οτι η κ. Helen Kοtonias ευχαρίστησε θερμά το πλήρωμα εδάφους και καμπίνας για την προσοχή και τη φροντίδα που επιδιώξαμε να της προσφέρουμε, οι προτεινόμενες λύσεις μας, όπως αναφέρθηκαν παραπάνω, δεν κρίθηκαν επαρκείς από την επιβάτιδα, η οποία και αποφάσισε να αποβιβαστεί από το αεροσκάφος.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η απογείωση της συγκεκριμένης πτήσης καθυστέρησε καθώς χρειάστηκε να ξεφορτώσουμε τις αποσκευές της κας. Helen Kοtonias από το αεροσκάφος και στη συνέχεια να την συνοδεύσουμε πίσω στο κεντρικό τερματικό σταθμό.

Λυπούμαστε πραγματικά για την αναστάτωση που προκλήθηκε στην κα Helen Kοtonias λόγω του συγκεκριμένου περιστατικού. Ωστόσο, πραγματοποιήσαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να την φιλοξενήσουμε στην πτήση μας εξαντλώντας στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες μας.

Θα χαρούμε πραγματικά να έχουμε την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε σε μια από τις πτήσεις μας στο μέλλον την κα Helen Kοtonias, εξασφαλίζοντάς της μια ευχάριστη πτήση».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση