ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επιστολή προς τον Υπ. Παιδείας από ΠΣΕΜ για το δοκίμιο της Χημείας

Κάνει λόγο για διάφορες «ασάφειες και λάθη», που υπήρχαν στο γραπτό των Παγκύπριων εξετάσεων

ΚΥΠΕ

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού, Κώστα Χαμπιαούρη, η οποία αφορά το δοκίμιο της Χημείας κατά τη διεξαγωγή των Παγκύπριων Εξετάσεων, απέστειλε η ΠΣΕΜ, η οποία κάνει λόγο για δεκάδες επιστολές και παράπονα που έχει δεχθεί από μαθητές.

Σε ανακοίνωσή της, η ΠΣΕΜ κάνει λόγο για διάφορες «ασάφειες και λάθη», που υπήρχαν στο γραπτό των Παγκύπριων εξετάσεων Χημείας, σημειώνοντας πως «οι εξετάσεις αυτές καθαυτές αποτελούν μια εξοντωτική και επίπονη διαδικασία για τους μαθητές, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τις Παγκύπριες εξετάσεις, για τις οποίες το άγχος, η πίεση και ο φόρτος διαβάσματος βρίσκονται σε τόσο ψηλά επίπεδα».

Η ΠΣΕΜ θεωρεί απαράδεκτες «τις όποιες παρατυπίες στο τόσο σημαντικό για το μέλλον των συμμαθητών της γραπτό της Χημείας».
«Από τη στιγμή που θέλουμε να μιλάμε για δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, οι εξετάσεις και ιδίως οι Παγκύπριες εξετάσεις οφείλουν να είναι ως προς το περιεχόμενο και το ύφος σωστά διατυπωμένες ώστε κάθε μαθητής να μπορεί χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και την κριτική του σκέψη να μπορεί να αντεπεξέλθει στο γραπτό», αναφέρει στην επιστολή της.

Οι μαθητές που προσπάθησαν να γράψουν καλά, κόντρα σε όλα τα εμπόδια, που έτσι και αλλιώς συναντάνε από τη γνωστή κατάσταση που επικρατεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, δε πρέπει να πληρώσουν τις όποιες ασάφειες και παρατυπίες του γραπτού.

Εκφράζει την ελπίδα, μέσω της επιστολής προς Υπουργό Παιδείας, να προχωρήσει το Υπουργείο του στα απαραίτητα διαβήματα, λαμβάνοντας υπόψη και τις παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών, που στηρίζουν το δίκαιο αυτό αίτημα, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα πληγούν οι βαθμολογίες των μαθητών ένεκα εσφαλμένων διατυπώσεων και απαράδεκτων δυσκολιών.

Τέλος, αναφέρει πως «η αξιολόγηση των μαθητών πρέπει να γίνει με βάση την προσέγγιση τους στον τρόπο επίλυσης της άσκησης και στον τρόπο σκέψης που εφάρμοσαν και όχι στο αποτέλεσμα και ακόμα να υπάρξει περαιτέρω αναγωγική αύξηση των βαθμολογιών αλλά και να παρθούν όσα μέτρα κρίνονται απαραίτητα για διασφάλιση των δικαίων των μαθητών.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X