ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τι λέει η επιστολή υπουργείου στους εκπαιδευτικούς

Οι πλείστες εισηγήσεις δεν αφορούν τον εξορθολογισμό υπογραμμίζεται στην επιστολή

Της Μαρίνας Οικονομίδου

Της Μαρίνας Οικονομίδου

economidoum@kathimerini.com.cy

Οι πλείστες εισηγήσεις δεν αφορούν τον εξορθολογισμό και δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα, υπογραμμίζεται στην απαντητική επιστολή του υπουργείου Παιδείας για τις εισηγήσεις που κατέθεσαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις καλώντας τις οργανώσεις να καταθέσουν προτάσεις πάνω στις θέσεις που αφορούν τις αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου. Ξεκαθαρίζεται πως οι εισηγήσεις τους που δεν αφορούν τον εξορθολογισμό μπορούν να συζητηθούν κατά τη διάρκεια της έναρξης της σχολικής χρονιάς και υπογραμμίζεται πως αναμένονται εισηγήσεις των εκπαιδευτικών οργανώσεων γύρω από τις απαλλαγές.

Η «Κ» έχει στην κατοχή της την επιστολή του Υπουργείου Παιδείας προς τους εκπαιδευτικούς η οποία και αποστάληκε την Τετάρτη, όπως άλλωστε είχε συμφωνηθεί.

Δείτε εδώ τα παραρτήματα της επιστολής

Όπως αναφέρεται στην επιστολή του υπουργείου Παιδείας την οποία υπογράφει η Αίγλη Παντελάκη η επιστολή των εκπαιδευτικών που απέστειλαν την 3η Αυγούστου στο Υπουργείο Παιδείας, αναφέρεται στις αποσπάσεις στη στελέχωση των Κ.Ι.Ε, τις μετατάξεις, την ετοιμασία σχεδίου πρόωρης αφυπηρέτησης που μπορούν όπως καταγράφεται να συζητηθούν στη συνέχεια αλλά όχι να εφαρμοστούν άμεσα. «Είναι θέματα για τα οποία υπάρχει προβληματισμός στο Υπουργείο αλλά δεν σχετίζονται με την προσπάθεια εξορθολογισμού για τις μειώσεις διδακτικού χρόνου (απαλλαγές) που είναι το αντικείμενο διαλόγου που συμφωνήθηκε να ανοίξει μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας των συνδικαλιστικών οργανώσεων και των οργανωμένων γονιών στην πρόσφατη σύσκεψη» στο Προεδρικό. «Θα συνέβαλλε ουσιαστικά» όπως αναφέρεται «αν μας διαβιβάζατε συγκεκριμένες απόψεις σας για τα μέτρα που έχουν ληφθεί με την πρόσφατη απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου αλλά και σε σχέση με το σύνολο των υπόλοιπων απαλλαγών και της συνεπακόλουθης μείωσης διδακτικού χρόνου σύμφωνα με τον κατάλογο που σας έχουμε δώσει».

Στην επιστολή του υπουργείου επισημαίνεται ότι ο υπουργός Παιδείας κάλεσε τις εκπαιδευτικές οργανώσεις σε διάλογο για τον εξορθολογισμό του δημόσιου σχολείου, κάτι που δεν κατέστη εφικτό λόγω της αποχώρησης εκπροσώπων των εκπαιδευτικών οργανώσεων. Υπογραμμίζεται μάλιστα ότι με απόφαση του υπουργικού εγκρίθηκαν 159 πρόσθετες θέσεις στην εκπαίδευση ανεβάζοντας τους έκτακτους διορισμούς στους 844.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, στη βάση συμφωνίας για διάλογο το υπουργείο είναι έτοιμο να εξετάσεις τυχόν εισηγήσεις για μείωση του διδακτικού χρόνου (απαλλαγές) στην κατεύθυνση του εξορθολογισμού αλλά βάσει και των συστάσεων του γενικού ελεγκτή. «Εξυπακούεται» όπως αναφέρεται «πως ο διάλογος μπορεί να συνεχισθεί και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς ενώ διάλογος θα γίνει και γύρω από τις άλλες εισηγήσεις που έχετε καταθέσει και δεν αφορούν άμεσα το ζήτημα του εξορθολογισμού για τις μειώσεις του διδακτικού χρόνου».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίνας Οικονομίδου

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X